Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik zou hem klappen+schieteng


Niet te hard zeggen mattie popo kijkt mee en tapt mn fonna af. Geloof mij vriend mijn bradas zitten voor deur van die vieze zehmer kaaskop en zij poppen die kahbe.

Jeweetzelluf

Wij twee horen thuis in Holland in da hood.
Die shizzle is dope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik zou hem klappen+schieteng


Niet te hard zeggen mattie popo kijkt mee en tapt mn fonna af. Geloof mij vriend mijn bradas zitten voor deur van die vieze zehmer kaaskop en zij poppen die kahbe.

Jeweetzelluf

Wij twee horen thuis in Holland in da hood.
Die shizzle is dope.


Ik represent niet mezelf maar me wijk, Den Haag de Schilderswijk. Shab kreeg klappen van schilderswijk, toen scotu kwam para dag van thug leven jwt.

Wollah DHS 4 Life
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:

Ik represent niet mezelf maar me wijk, Den Haag de Schilderswijk. Shab kreeg klappen van schilderswijk, toen scotu kwam para dag van thug leven jwt.

Wollah DHS 4 Life

Roffa is nog steeds de nummah eins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 09:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Roffa is nog steeds de nummah eins.


Wat is dat een saaie stad zeg, met die 'dissende' "rappers" voor de Pathé. :')

Uitgestorven sfeer altijd wanneer je de HmH verlaat 's ochtends. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Olijfboompje schreef:
Roffa is nog steeds de nummah eins.


Wat is dat een saaie stad zeg, met die 'dissende' "rappers" voor de Pathé. :')

Uitgestorven sfeer altijd wanneer je de HmH verlaat 's ochtends. :D

Faka G...
Wat is deze?

De HMH is niet eens in Roffa, G
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
hoebedoelje schreef:
Olijfboompje schreef:
Roffa is nog steeds de nummah eins.


Wat is dat een saaie stad zeg, met die 'dissende' "rappers" voor de Pathé. :')

Uitgestorven sfeer altijd wanneer je de HmH verlaat 's ochtends. :D

Faka G...
Wat is deze?

De HMH is niet eens in Roffa, G

Holywood Music Hall dodo! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Holywood Music Hall dodo! :kiss2:

That ain't true G
We be talkin' 'bout the Qountdown - The final Qountdown (31 December 2011, HMH Amsterdam)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

VIP is uitverkocht.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heus ga je in Holly uit? Hoe oud ben je, 14/15?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Heus ga je in Holly uit? Hoe oud ben je, 14/15?


Haha ik wilde precies hetzelfde typen xd Lekker 15 jarige meisjes schuren.. Dieptepunt van mij daar was dat er keer meisje naar me toe kwam en zei ik ben 15 maar toch neuk je me wel toch? Ik loog over het antwoord overigens want het was ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:51 
 

mrazura schreef:
Mike-O schreef:
Heus ga je in Holly uit? Hoe oud ben je, 14/15?


Haha ik wilde precies hetzelfde typen xd Lekker 15 jarige meisjes schuren..


Iemand kaartje kopen voor Qountdown? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 00:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
VIP is uitverkocht.. :x

Dat is snel!

Gelukkig heb ik m'n kaartje al :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Mike-O schreef:
Heus ga je in Holly uit? Hoe oud ben je, 14/15?


Haha ik wilde precies hetzelfde typen xd Lekker 15 jarige meisjes schuren.. Dieptepunt van mij daar was dat er keer meisje naar me toe kwam en zei ik ben 15 maar toch neuk je me wel toch? Ik loog over het antwoord overigens want het was ja.

Getverdemme...

Was ze strak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
roberttt schreef:
VIP is uitverkocht.. :x

Dat is snel!

Gelukkig heb ik m'n kaartje al :woot:


Hoeveel VIP tickets worden er nou verkocht voor de HmH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel duur geworden!

Nog een twijfel geval...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
Mike-O schreef:
Heus ga je in Holly uit? Hoe oud ben je, 14/15?


Haha ik wilde precies hetzelfde typen xd Lekker 15 jarige meisjes schuren.. Dieptepunt van mij daar was dat er keer meisje naar me toe kwam en zei ik ben 15 maar toch neuk je me wel toch? Ik loog over het antwoord overigens want het was ja.

Getverdemme...

Was ze strak?


Oei mn reactie staat open voor verschillende interpretaties zie ik! Ze vroeg aan mij of ik haar zou doen waarop ik antwoorde:nee, je bent te jong. Diep van binnen wist ik wel dat ik loog en zou ik haar overigens keihard willen doen op de bank, wel met wat drank op uiteraard waardoor het een fijne lange ervaring zou worden. Toch wat beter opletten tijdens de communicatielesjes ik :$

Ze woont in Rotterdam trouwens dus als je dr nummer wilt om samen met iris een nieuw avontuurtje tegemoet te zien dan roept u maar!

Sharing = caring, ewa zemma geef die ping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 07:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Hoe oud ben je, 14/15?


Je kunt je beter afvragen hoe oud het Hardtraxx volk is dat hier reageert, wanneer je naar de sneue reacties kijkt.

Ontopic: voor deze laatste editie mogen ze wel wat strenger zijn met de dresscode, net zoals bij de Sensation's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Mike-O schreef:
Hoe oud ben je, 14/15?


Je kunt je beter afvragen hoe oud het Hardtraxx volk is dat hier reageert, wanneer je naar de sneue reacties kijkt.

Ontopic: voor deze laatste editie mogen ze wel wat strenger zijn met de dresscode, net zoals bij de Sensation's.

Want? Jij wilt in een maatpak gaan hakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 09:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
hoebedoelje schreef:
Mike-O schreef:
Hoe oud ben je, 14/15?


Je kunt je beter afvragen hoe oud het Hardtraxx volk is dat hier reageert, wanneer je naar de sneue reacties kijkt.

Ontopic: voor deze laatste editie mogen ze wel wat strenger zijn met de dresscode, net zoals bij de Sensation's.

Want? Jij wilt in een maatpak gaan hakken?




Ik heb me custom made shirt :-) Met stropdas met logo's van fessten, awesome
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Want? Jij wilt in een maatpak gaan hakken?

Iedereen bloesje + stropdas zou er wel leuk uit zien opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mikeee schreef:
Want? Jij wilt in een maatpak gaan hakken?

Iedereen bloesje + stropdas zou er wel leuk uit zien opzich.

Dat is wel waar, maar denk zelf dat het niet heel lang zo blijft iedereen gooit ze toch uiteindelijk weer uit vanwege de warmte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

True, gewoon even voor het 12 uur moment en dan hop alles uit. Ga je toch niet echt tegen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom moeten ze daar streng op zijn, ze moeten het eens wagen om iemand te weigeren omdat ie niet in pak is, wat ben je dan voor teringlijer. Ze zeggen toch ook dat het niet verplicht is.

Ik had zelf gewoon een spijkerbroek en sportschoenen aan, had alleen een blousje aan om iets van netjes over te komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik had zelf gewoon een spijkerbroek en sportschoenen aan, had alleen een blousje aan om iets van netjes over te komen :P

Niks van gelukt zeker? :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten