Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Headhunterz - The Final Qountdown (Qountdown 2011 Anthem)

waarschijnlijk dus het anthem waar hij mee bezig is, aangezien het duidelijk zijn track is onder de teaser.

Op ADE werd er een Hard With Style anthem/theme gedraaid dus mss had ie t daar over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaartje binne !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 13:08 
 

EL TICKETO EST IN LA POCKETIÑO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 13:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

LE TIQUETE IN LE POCKETUE
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 14:24 
 

turpis in sacculo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje nog niet binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

keine money
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overmorgen halen :)
Heb er echt onwijs veel zin in!
Daar kan ik vieren dat we het nieuwe jaar in gaan en dat ik en mn meisje een jaar samen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wachtende op stufi
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 20:29 
 

KSwoosh schreef:
EL TICKETO EST IN LA POCKETIÑO!

Pommer schreef:
LE TIQUETE IN LE POCKETUE

wesskeej schreef:
turpis in sacculo

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iech haabe mein tiekits :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eu tenho minhas cartas
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:28 
 

Δεν έχω κανένα εισιτήριο στην τσέπη μου
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:29 
 

男はい、バナナやリンゴジュースのため
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:44 
 
Hardtraxxer

אַ גוט יאָר מיין נאָמען איז
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug naar Nederlands aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:49 
 

Ik heb nog geen kaartje in mijn broekzak
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:50 
 
Hardtraxxer

ik ook, maar komt eraan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:53 
 

echte_oostzaner schreef:
Ik heb nog geen kaartje in mijn broekzak

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Terug naar Nederlands aub.


staat overal t zelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:56 
 

The Anim0l schreef:
Khadber schreef:
Terug naar Nederlands aub.


staat overal t zelfde :P


Alleen in een andere taal en je weet! Dit forum is Nederlands only -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
The Anim0l schreef:
Khadber schreef:
Terug naar Nederlands aub.


staat overal t zelfde :P


Alleen in een andere taal en je weet! Dit forum is Nederlands only -.-


Hurrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ik zou hem klappen+schieteng


Niet te hard zeggen mattie popo kijkt mee en tapt mn fonna af. Geloof mij vriend mijn bradas zitten voor deur van die vieze zehmer kaaskop en zij poppen die kahbe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik zou hem klappen+schieteng


Niet te hard zeggen mattie popo kijkt mee en tapt mn fonna af. Geloof mij vriend mijn bradas zitten voor deur van die vieze hoerkaaskop en zij poppen die kahbe.

:lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten