Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
The Anim0l schreef:
TiMOTHYb schreef:
Bij de hardcore stond ook zo'n man van een jaar of 60 compleet vloeiend uit z'n ISS te gaan. Ben wel benieuwd naar het verhaal daarachter. Dat je gewoon 2 of 3x zo oud bent als de DJ die staat te draaien ook. Held. :thumbup:


haha die ouwe met ze fotocamera?
man man man ik lag helemaal dubbel om die vent hahahaha


Ik lag ook dubbel :P Zag 'm zelfs posten op Partyflock :lol:


hahahaha ja hij ja :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het zeker niet het beste feest van 2011 of het beste feest ooit, maar heb me wel vermaakt. :) Het was erg gezellig met de hele bende, ondanks dat er heel suf gedraaid werd. :P Sowieso wel mijn beste O&N ooit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah wat een held. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Vond het zeker niet het beste feest van 2011 of het beste feest ooit, maar heb me wel vermaakt. :) Het was erg gezellig met de hele bende, ondanks dat er heel suf gedraaid werd. :P Sowieso wel mijn beste O&N ooit. :D


jongeman, waar was jij te bekennen tijdens Virus? ik miste je wel even daar, terwijl ik je vlak daarvoor toch nog gespot heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik wil terug :cry: :


Wessel ook met z'n aap xd


Die aap :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Nando schreef:
Vond het zeker niet het beste feest van 2011 of het beste feest ooit, maar heb me wel vermaakt. :) Het was erg gezellig met de hele bende, ondanks dat er heel suf gedraaid werd. :P Sowieso wel mijn beste O&N ooit. :D


jongeman, waar was jij te bekennen tijdens Virus? ik miste je wel even daar, terwijl ik je vlak daarvoor toch nog gespot heb..

Volgens mij was ik daar wel bij hoor. :P Wat een grafset van B-Front & Ran-D trouwens. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

B-Front moet ook gewoon solo draaien. Had dan Ran-D bij Psyko Punkz of Frontliner gezet ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup.. Ran-D verneukte het nog het meest voor hem. Afsluiten met Kings Of The Underground, kom op man. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jullie janken ook echt allemaal om de setjes :thumbdown: Geniet er gewoon een keer van! In plaats van dat gezeik achteraf..

En dat het niet zo super hard ging, boeiend.. Er ging ook vrijwel niemand los van de 'hardtraxx' lui, omdat 90% te waus was om te bewegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ho is ff ik jank om geen een setje, ik vind alleen dat B-Front veel beter tot zn recht komt als ie solo draait. Voor de rest heb ik niks geklaagd hoor dus niet overdrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ho is ff ik jank om geen een setje, ik vind alleen dat B-Front veel beter tot zn recht komt als ie solo draait. Voor de rest heb ik niks geklaagd hoor dus niet overdrijven.


het is denk meer een algemene reactie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is ook een algemene reactie, je wist van te voren wat er viel te verwachten.. Dat het een hitjes parade zou worden..

Maarja, zal me zorg zijn.. Ik heb van elk nummer genoten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke, ik ook hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
B-Front moet ook gewoon solo draaien. Had dan Ran-D bij Psyko Punkz of Frontliner gezet ofzo.

B-Front solo is ook een stukje diverser, dat vind ik zelf ook het leukste.

Nando schreef:
Yup.. Ran-D verneukte het nog het meest voor hem. Afsluiten met Kings Of The Underground, kom op man. :')

B-Front draait die plaat solo ook met grote regelmaat, dus zo goed is dat argument niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ja alles beter dan afsluiten met Hardcore.. van die kansloze mainstream bende ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nou ja alles beter dan afsluiten met Hardcore.. van die kansloze mainstream bende ^^


Nja ik vind dat juist wel kewl :P Dat mistte ik juist wel een beetje.. Niet dat het van mij moet, maar vind het wel leuk op zich! Je luistert de hele avond al hardstyle, om dan lekker hard af te sluiten is wel tof :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind mainstream hardcore af en toe ook wel beter dan een poging tot een echte 'rauwe' afsluiter, maar Nando ik heb toch echt liever Kings dan die scheve happy hardcore plaat die B-Front er in de hangar op legde..

Daarnaast zie ik inderdaad liever B-Front solo. Ran-D had gewoon een DJ setje met Adaro moeten geven ipv de PP.

Verder ben ik het eens met Robert, heb optimaal genoten en zie totaal geen reden om er achteraf over te klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige minpunt op dit feest was tussen 2 rukkers instaan op het toilet... :sick:
En de bar daar onderaan de trap bij het rokershok, daar was het bier op een hele poos :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:54 
 

rukkers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mainstream hardcore is helemaal bagger om mee af te sluiten, helemaal met EA of Endymion of The Viper die er 9 vd 10 keer staan. Doe dan Art of Fighters, Amnesys of Tha Playah ofzo.

Maar het liefst heb ik gewoon een hardstyle afsluiter van een Theracords artiest/Spoontech artiest/The Machine/Crypsis (al heb ik die inmiddels al veel te vaak horen afsluiten) oid, niet van dat half harde van B-Front/Ran-D/G4H/Wild Mf's etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
rukkers?

Ja, wie het eerste kwam ofzo, sta je dan tussen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:58 
 

sjobie schreef:
KSwoosh schreef:
rukkers?

Ja, wie het eerste kwam ofzo, sta je dan tussen :sick:

wtf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
sjobie schreef:
KSwoosh schreef:
rukkers?

Ja, wie het eerste kwam ofzo, sta je dan tussen :sick:

wtf...


Dat dacht ik ook, zo snel mogelijk weg daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig niets van gemerkt, en ik was zelfs niet vdk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Enige minpunt op dit feest was tussen 2 rukkers instaan op het toilet... :sick:
En de bar daar onderaan de trap bij het rokershok, daar was het bier op een hele poos :thumbdown:


Wat een bazen :worship:
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten