hahahaha ja hij jawrote:Ik lag ook dubbelwrote:haha die ouwe met ze fotocamera?wrote:Bij de hardcore stond ook zo'n man van een jaar of 60 compleet vloeiend uit z'n ISS te gaan. Ben wel benieuwd naar het verhaal daarachter. Dat je gewoon 2 of 3x zo oud bent als de DJ die staat te draaien ook. Held.
man man man ik lag helemaal dubbel om die vent hahahahaZag 'm zelfs posten op Partyflock
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Vond het zeker niet het beste feest van 2011 of het beste feest ooit, maar heb me wel vermaakt.
Het was erg gezellig met de hele bende, ondanks dat er heel suf gedraaid werd.
Sowieso wel mijn beste O&N ooit. 
jongeman, waar was jij te bekennen tijdens Virus? ik miste je wel even daar, terwijl ik je vlak daarvoor toch nog gespot heb..wrote:Vond het zeker niet het beste feest van 2011 of het beste feest ooit, maar heb me wel vermaakt.Het was erg gezellig met de hele bende, ondanks dat er heel suf gedraaid werd.
Volgens mij was ik daar wel bij hoor.wrote:jongeman, waar was jij te bekennen tijdens Virus? ik miste je wel even daar, terwijl ik je vlak daarvoor toch nog gespot heb..wrote:Vond het zeker niet het beste feest van 2011 of het beste feest ooit, maar heb me wel vermaakt.Het was erg gezellig met de hele bende, ondanks dat er heel suf gedraaid werd.
B-Front moet ook gewoon solo draaien. Had dan Ran-D bij Psyko Punkz of Frontliner gezet ofzo.
Yup.. Ran-D verneukte het nog het meest voor hem. Afsluiten met Kings Of The Underground, kom op man. :')
Jullie janken ook echt allemaal om de setjes
Geniet er gewoon een keer van! In plaats van dat gezeik achteraf..
En dat het niet zo super hard ging, boeiend.. Er ging ook vrijwel niemand los van de 'hardtraxx' lui, omdat 90% te waus was om te bewegen..
En dat het niet zo super hard ging, boeiend.. Er ging ook vrijwel niemand los van de 'hardtraxx' lui, omdat 90% te waus was om te bewegen..
Ho is ff ik jank om geen een setje, ik vind alleen dat B-Front veel beter tot zn recht komt als ie solo draait. Voor de rest heb ik niks geklaagd hoor dus niet overdrijven.
het is denk meer een algemene reactiewrote:Ho is ff ik jank om geen een setje, ik vind alleen dat B-Front veel beter tot zn recht komt als ie solo draait. Voor de rest heb ik niks geklaagd hoor dus niet overdrijven.
Het is ook een algemene reactie, je wist van te voren wat er viel te verwachten.. Dat het een hitjes parade zou worden..
Maarja, zal me zorg zijn.. Ik heb van elk nummer genoten
Maarja, zal me zorg zijn.. Ik heb van elk nummer genoten
B-Front solo is ook een stukje diverser, dat vind ik zelf ook het leukste.wrote:B-Front moet ook gewoon solo draaien. Had dan Ran-D bij Psyko Punkz of Frontliner gezet ofzo.
B-Front draait die plaat solo ook met grote regelmaat, dus zo goed is dat argument niet.wrote:Yup.. Ran-D verneukte het nog het meest voor hem. Afsluiten met Kings Of The Underground, kom op man. :')
Nou ja alles beter dan afsluiten met Hardcore.. van die kansloze mainstream bende 
Nja ik vind dat juist wel kewlwrote:Nou ja alles beter dan afsluiten met Hardcore.. van die kansloze mainstream bende
Vind mainstream hardcore af en toe ook wel beter dan een poging tot een echte 'rauwe' afsluiter, maar Nando ik heb toch echt liever Kings dan die scheve happy hardcore plaat die B-Front er in de hangar op legde..
Daarnaast zie ik inderdaad liever B-Front solo. Ran-D had gewoon een DJ setje met Adaro moeten geven ipv de PP.
Verder ben ik het eens met Robert, heb optimaal genoten en zie totaal geen reden om er achteraf over te klagen.
Daarnaast zie ik inderdaad liever B-Front solo. Ran-D had gewoon een DJ setje met Adaro moeten geven ipv de PP.
Verder ben ik het eens met Robert, heb optimaal genoten en zie totaal geen reden om er achteraf over te klagen.
Enige minpunt op dit feest was tussen 2 rukkers instaan op het toilet... 
En de bar daar onderaan de trap bij het rokershok, daar was het bier op een hele poos
En de bar daar onderaan de trap bij het rokershok, daar was het bier op een hele poos
-
G
rukkers?
Mainstream hardcore is helemaal bagger om mee af te sluiten, helemaal met EA of Endymion of The Viper die er 9 vd 10 keer staan. Doe dan Art of Fighters, Amnesys of Tha Playah ofzo.
Maar het liefst heb ik gewoon een hardstyle afsluiter van een Theracords artiest/Spoontech artiest/The Machine/Crypsis (al heb ik die inmiddels al veel te vaak horen afsluiten) oid, niet van dat half harde van B-Front/Ran-D/G4H/Wild Mf's etc.
Maar het liefst heb ik gewoon een hardstyle afsluiter van een Theracords artiest/Spoontech artiest/The Machine/Crypsis (al heb ik die inmiddels al veel te vaak horen afsluiten) oid, niet van dat half harde van B-Front/Ran-D/G4H/Wild Mf's etc.
Ja, wie het eerste kwam ofzo, sta je dan tussenwrote:rukkers?
-
G
wtf...wrote:Ja, wie het eerste kwam ofzo, sta je dan tussenwrote:rukkers?
Dat dacht ik ook, zo snel mogelijk weg daar.wrote:wtf...wrote:Ja, wie het eerste kwam ofzo, sta je dan tussenwrote:rukkers?
Gelukkig niets van gemerkt, en ik was zelfs niet vdk