Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Qountdown - The final Qountdown

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Waar vier jij je 00:00 moment?

Black box (grote zaal)
25
78%
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** )
7
22%

Total votes: 32

Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Chukkels wrote:Tering hé! Net alle foto's terug gezien van het feest. Nu weet ik zeker dat ik me optimaal heb vermaakt :lol:
Ja ik er ook nog op 1, van een groepsfoto?? Dan mag je die wel doorsturen namelijk, ik weet niet wie die groepsfoto heeft gemaakt, maar weet wel dat jij & olijf er in ieder geval ook opstonden :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Chukkels wrote:Tering hé! Net alle foto's terug gezien van het feest. Nu weet ik zeker dat ik me optimaal heb vermaakt :lol:
Dan heb je mijn foto's nog niet gezien xd Schrok er eerlijk gezegd best wel van :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Pommer wrote:
Dan heb je mijn foto's nog niet gezien xd Schrok er eerlijk gezegd best wel van :P
Volgens mij had je het een beetje warm xd
G
Pommer wrote:
What happens on Qountdown, should stay on Qountdown.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ik wil geen fotos van me zelf zien ;) i
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Het is tot me doorgedrongen, misschien wel het beste indoorfeestje van 2011 op de valreep. :D
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
roberttt wrote:beste feest! oooit meegemaakt
Je hebt nog niet veel meegemaakt? :D
Donateur
last seen Oct 2014
93Wesley93 wrote:Het is tot me doorgedrongen, misschien wel het beste indoorfeestje van 2011 op de valreep. :D
Dat heb ik dus ook, sowieso het beste indoorfeest van Q dit jaar voor mij. Beste indoorfeestje net niet, maar staat wel op gedeelde 1e plek :worship:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
hoebedoelje wrote:
roberttt wrote:beste feest! oooit meegemaakt
Je hebt nog niet veel meegemaakt? :D
nope... dit was nummer #56
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Sowieso beste feest, maar tel je deze nou bij 2011 of 2012? xd
Donateur
last seen Oct 2014
Hooli wrote:Sowieso beste feest, maar tel je deze nou bij 2011 of 2012? xd
2011, daar is die op 'begonnen' ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:ik wil geen fotos van me zelf zien ;) i
Ik heb ze al wel gezien. Heb ze erger gezien van jou :P Die van een aantal anderen daarentegen... :x
Hooli wrote:Sowieso beste feest, maar tel je deze nou bij 2011 of 2012? xd
Beste feest van 2011 en 2012 tot nu toe :P In mijn ogen zelfs beste feest sinds X-Qlusive Holland 2009 :loving:
Bierkoning
last seen 29 days ago
Chukkels wrote:
Pommer wrote:
Volgens mij had je het een beetje warm xd
Die rooie kop heb ik altijd, die blik uit m'n ogen echter... xd
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
mooi om te zien op 1:15 dat die gozer voor de fotograaf zit die een beetje boos wordt en rustig zijn biertje showt :thumbsup:
Bierkoning
last seen 29 days ago
Ik wil terug :cry: :

View on YouTube
Wessel ook met z'n aap xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik wil terug! Nog een keer, nog een keer!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
was ook wel vet dat kasparov nog ff fuck the noisecontrollers erop gooide :D
G
die had ik ook wel willen horen, maar ik ben helemaal niet meer bij de hardcore geweest :P was het wel wat, de hardcore? dus echt goede hardcore? (niet bijv EA troep)
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
KSwoosh wrote:die had ik ook wel willen horen, maar ik ben helemaal niet meer bij de hardcore geweest :P was het wel wat, de hardcore? dus echt goede hardcore? (niet bijv EA troep)

Ik vond het 3 x niets! Het was een open ruimte waarin lampen aanstonden en het dus vrij licht was.. Het donkere/duistere wat je normaal verwacht aan te treffen bij HC zat er niet in :(

Mja, daarom ook maar even gekeken, of er verder lekker gedraaid was weet ik niet.. Want toen we het eenmaal hadden gezien besloten we snel weer terug te gaan :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bij de hardcore stond ook zo'n man van een jaar of 60 compleet vloeiend uit z'n ISS te gaan. Ben wel benieuwd naar het verhaal daarachter. Dat je gewoon 2 of 3x zo oud bent als de DJ die staat te draaien ook. Held. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
TiMOTHYb wrote:Bij de hardcore stond ook zo'n man van een jaar of 60 compleet vloeiend uit z'n ISS te gaan. Ben wel benieuwd naar het verhaal daarachter. Dat je gewoon 2 of 3x zo oud bent als de DJ die staat te draaien ook. Held. :thumbup:

haha die ouwe met ze fotocamera?
man man man ik lag helemaal dubbel om die vent hahahaha

en voor de rest vond ik kasparov wel lekker draaien
ben al een hele tijd niet bij een hardcore feessie geweest dus dit was wel lekker
ook al zaten er wel wat popi nummers tusse
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
93Wesley93 wrote:Het is tot me doorgedrongen, misschien wel het beste indoorfeestje van 2011 op de valreep. :D
Voor mij HET beste indoorfeest van 2011. Weet niet of dat hem ook voor altijd is gweest, sowieso een top 3 denk ik.. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Rampestamper wrote:
Voor mij HET beste indoorfeest van 2011. Weet niet of dat hem ook voor altijd is gweest, sowieso een top 3 denk ik.. :)
Beste feest sinds X-Qlusive Holland :loving:
Bierkoning
last seen 29 days ago
Rampestamper wrote:
Voor mij ook zeker het beste indoor feest van 2011, zelfs beter dan de Loudnessen/Bass Academy's. En samen met Q-Base 2011 en Qountdown 2010-2011 in de top 3 all-time denk ik.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
The Anim0l wrote:
TiMOTHYb wrote:Bij de hardcore stond ook zo'n man van een jaar of 60 compleet vloeiend uit z'n ISS te gaan. Ben wel benieuwd naar het verhaal daarachter. Dat je gewoon 2 of 3x zo oud bent als de DJ die staat te draaien ook. Held. :thumbup:
haha die ouwe met ze fotocamera?
man man man ik lag helemaal dubbel om die vent hahahaha
Ik lag ook dubbel :P Zag 'm zelfs posten op Partyflock :lol: