Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
D
Als ik dat gezien zou hebben, dan zou ik spontaan zijn gestopt met drugs voor de rest van m´n leven. Wat een kuthallucinatie zou dat zijn. 
Was het niet.wrote:Als ik dat gezien zou hebben, dan zou ik spontaan zijn gestopt met drugs voor de rest van m´n leven. Wat een kuthallucinatie zou dat zijn.
Maar dat zou ik wel denken.wrote:Was het niet.wrote:Als ik dat gezien zou hebben, dan zou ik spontaan zijn gestopt met drugs voor de rest van m´n leven. Wat een kuthallucinatie zou dat zijn.
Normaal vallen me frustraties over Ran-D wel mee, maar op Qountdown werd ik er toch wel even gek van hoor. Die kut put it on teases door de vocals van Innner Creativity bleven maar door gaan, en dan ook nog eens zo snel uitmixen.wrote:Jullie janken ook echt allemaal om de setjesGeniet er gewoon een keer van! In plaats van dat gezeik achteraf..
Pff, het boeide me echt geen fuck waarmee er werd afgesloten. Al was het K3 - Regenboog (Max Enforcer feat. Evil Activities Remix), dan had ik het nog naar m'n zin. 
Ja goh hoe zou dat nou weer komen, was die avond niet bij iedereen het geval.wrote:Pff, het boeide me echt geen fuck waarmee er werd afgesloten. Al was het K3 - Regenboog (Max Enforcer feat. Evil Activities Remix), dan had ik het nog naar m'n zin.
Hoe dan Wes, heeft gewoon met z'n smaak te maken hoor. 
-
G
reageer jij trouwens es op die PMwrote:Ja goh hoe zou dat nou weer komen, was die avond niet bij iedereen het geval.wrote:Pff, het boeide me echt geen fuck waarmee er werd afgesloten. Al was het K3 - Regenboog (Max Enforcer feat. Evil Activities Remix), dan had ik het nog naar m'n zin.
Daar doelde ik ook niet echt op, is verder ook totaal niet belangrijk hoor.wrote:Hoe dan Wes, heeft gewoon met z'n smaak te maken hoor.
U heeft PM.wrote:reageer jij trouwens es op die PM
Alphaverb & Intractable_one - Destination Nowhere (JackofSound Remix)
Momentje van de avond natuurlijk!
Als ik de lineup van te voren had geweten, was ik niet gegaan.
Maar toch gelukkig flink vermaakt met bier dit keer xD
Uhhh? Je weet de line-up toch sowieso van te voren?wrote:Alphaverb & Intractable_one - Destination Nowhere (JackofSound Remix)
Hahah tuurlijk dat weet ik toch. Ik weet dondersgoed waar je op doelde.wrote:Daar doelde ik ook niet echt op, is verder ook totaal niet belangrijk hoor.wrote:Hoe dan Wes, heeft gewoon met z'n smaak te maken hoor.Was een geweldig feest, zeuren is inderdaad overbodig maar een beetje kritiek kan geen kwaad toch.
![]()
-
M
Wat was dit een mooi feest 
-
G
wrote:Wat was dit een mooi feest
nog langsgeweest?wrote:Ik zal ook maar is gaan kijken op deze meeting, ben benieuwd wat voor mensen hier op Hardtraxx zitten, of eigenlijks erachter!
-
M
Jah ben aanwezig geweest bij de meeting
Sta ook op de foto 
Heb je hier niet eerder een account aangemaakt, genaamd chukkels?wrote:Jah ben aanwezig geweest bij de meetingSta ook op de foto
-
M
Hmm neewrote:Heb je hier niet eerder een account aangemaakt, genaamd chukkels?wrote:Jah ben aanwezig geweest bij de meetingSta ook op de foto
-
G
met wie sta je op de foto dan>? (linkje posten?)wrote:Jah ben aanwezig geweest bij de meetingSta ook op de foto
wrote:Ja, wie het eerste kwam ofzo, sta je dan tussenwrote:rukkers?
En jij zei zeker: geen ruk aan he, dit feest
Worden de livesets trouwens nog een keer uitgezonden?
Ja, heb hem nog gezien. Chille gozer trouwens!wrote:wrote:Wat was dit een mooi feestnog langsgeweest?wrote:Ik zal ook maar is gaan kijken op deze meeting, ben benieuwd wat voor mensen hier op Hardtraxx zitten, of eigenlijks erachter!
-
G
vorige keer waren ze rond eind februari uitgezonden:wrote:Worden de livesets trouwens nog een keer uitgezonden?
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/livesets ... -2010.html
wrote:Ja, heb hem nog gezien. Chille gozer trouwens!wrote:wrote:Wat was dit een mooi feestnog langsgeweest?wrote:Ik zal ook maar is gaan kijken op deze meeting, ben benieuwd wat voor mensen hier op Hardtraxx zitten, of eigenlijks erachter!