Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 21:06 

Hardtraxx Elite

http://www.youtube.com/watch?v=RrIBOIzk8v0&feature=youtu.be&a
de 00:00 show
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 21:07 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Kettingzaag schreef:
Wat een heerlijk moment trouwens met So High toen wildstylez hem er in gooide. Was toen aardig van de kaart en damn wat een heerlijk euforische drive zit er in die plaat! (L)

FFFFUUUUUUU hebben we nog niet gemeet xd

volgens mij had ik die Timothyb nog wel bij de trein zien staan, maar wist et niet zeker (hij was met Hooli, maar ik wist ook niet helemaal zeker meer hoe die eruit zag xd )

Haha klopt! Hardbass herkansing. Ben wel roberttt tegengekomen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 21:21 

Kettingzaag schreef:
KSwoosh schreef:
Kettingzaag schreef:
Wat een heerlijk moment trouwens met So High toen wildstylez hem er in gooide. Was toen aardig van de kaart en damn wat een heerlijk euforische drive zit er in die plaat! (L)

FFFFUUUUUUU hebben we nog niet gemeet xd

volgens mij had ik die Timothyb nog wel bij de trein zien staan, maar wist et niet zeker (hij was met Hooli, maar ik wist ook niet helemaal zeker meer hoe die eruit zag xd )

Haha klopt! Hardbass herkansing. Ben wel roberttt tegengekomen haha.

is goed ;)
robert zat meestal wel in de buurt van mij, maarja :P

hdhessel schreef:

Wow...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Trouwens, volgens mij ging er bij Brennan Heart wel een paar dingen flink mis met het geluid, dat het gewoon 3 keer 5 minuten stil was ofzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 21:28 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Trouwens, volgens mij ging er bij Brennan Heart wel een paar dingen flink mis met het geluid, dat het gewoon 3 keer 5 minuten stil was ofzo >.<

was frontliner :P en denk maar een minuutje iedere keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Oh ja dat kon idd ook wel, maar het was iig een wtf-momentje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 21:35 

tommetjeuh schreef:
El Mare schreef:

was frontliner :P en denk maar een minuutje iedere keer

klopt ja, af en toe hakkelde het geluid ook viel me toen op
maar frontliner kan dat hebben, hij is gewoon epic baas :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 21:38 

Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:

Nu krijg ik wel kippenvel, en gisteren niet.. :/

Edit: Gister was het shockerende gevoel er ook duidelijk, omdat dat de enige track was die ik NIET wilde horen om 00:00 uur. Nu valt het te accepteren, het blijft ten slotte Q-Dance..... :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 21:42 

Donateur

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
Niet zo zeiken hier. Het was een geniaal feest! :loving:

Inderdaad.
Jaap maakte het feest helemaal compleet (L)

Sowieso, jaap heeft ook nog een tijd vanaf mijn nek van het feest kunnen genieten. Officieel omgedoopt tot Jaap de Snuifaap haha :D
Was zeker gezellig en veel nieuwe mensen tegengekomen.

Roberttt heeft een tijd lang bij mij ook gestaan, die wist niet meer helemaal waar die het zoeken moest :P
Maar het was absoluut gezellig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:01 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
hdhessel schreef:

Edit: Gister was het shockerende gevoel er ook duidelijk, omdat dat de enige track was die ik NIET wilde horen om 00:00 uur. Nu valt het te accepteren, het blijft ten slotte Q-Dance..... :nono:

Met alle respect: het is het meest bekende nummer van het afgelopen jaar samen met Wake Up en On The Go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:12 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Rampestamper schreef:
hdhessel schreef:

Met alle respect: het is het meest bekende nummer van het afgelopen jaar samen met Wake Up en On The Go.

Je vergeet Tonight (Alpha Twins Remix) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:16 

Dat q-dance logo wat bovenin hing vond ik lelijk, leek net een oversized smartie. Die ouwe die licht gaf is veel kewler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:19 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:

Echt he! Toen was ik ook flink leip en vaag! En toen ik het begin stukje hoorde van die plaat werd ik zooo blij! Echt al mijn energy die ik had ging in die plaat.. echt geweldig! Die plaat is zooo lekker , zoveel energy zit erin! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:20 

Banaanslak schreef:
Dat q-dance logo wat bovenin hing vond ik lelijk, leek net een oversized smartie. Die ouwe die licht gaf is veel kewler.

dat vond ik dus ook :/
die oude pastte ook veel beter bij de hele show nu...
en viel ook veel meer op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:25 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Rampestamper schreef:
hdhessel schreef:

Dat zeker, en ik had die track ook op nummer 1 staan van de lijst met welke tracks ik zou verwachten. Maar in de 'hooplijst' stond ie juist onderaan. Dat bedoelde ik er meer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:29 

Bierkoning

Banaanslak schreef:

Idd, eerste wat ik zei toen ik binnen kwam lopen.

Jij ook nog genoten trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:34 

Pommer schreef:
Banaanslak schreef:

Idd, eerste wat ik zei toen ik binnen kwam lopen.

Jij ook nog genoten trouwens?

Zeker, had er aan het begin eigenlijk totaal geen zin in. Vrijdagavond terug gekomen van wintersport dus was best moe en barstte van de spierpijn. Werd ook nogal misselijk om 11 uur, heb van 10 voor 12 tot 10 over 12 op de tribune gezeten, daarna geprobeerd te kotsen maar het lukte niet. Rond half 1 voelde ik me weer beter en de rest van de avond heb ik er geen last meer van gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:36 

Bierkoning

Oke mooi :) Ja het is ook niet niks om gelijk een nacht door te feesten als je van vakantie terug komt haha.

Dit was trouwens wel ons 1-jarige jubileum samen met nog wat anderen :cool: Vorig jaar QD voor het eerst naar een meeting geweest haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:38 

Pommer schreef:
Oke mooi :) Ja het is ook niet niks om gelijk een nacht door te feesten als je van vakantie terug komt haha.

Dit was trouwens wel ons 1-jarige jubileum samen met nog wat anderen :cool: Vorig jaar QD voor het eerst naar een meeting geweest haha

En het was zeker een geslaagd jubileum :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:41 

Bierkoning

Banaanslak schreef:
Pommer schreef:

En het was zeker een geslaagd jubileum :woot:

Zeker, was weer episch gezellig met iedereen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 23:21 

Hardtraxx Veteran

Als ik dit filmpje zie was dit feest echt 100 x beter dan waar ik stond vorige nacht :P . Wel jammer dat ze Epic draaien na Lose My Mind, vind die track echt heel vet, maar je staat toch op een hardstyle feestje? Beetje jammer van Q-Dance eigenlijk..

Owja, iedereen nog de beste wensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 23:37 

Bierkoning

The Revolution in dat filmpje :loving: , heerlijke track, ik zie mezelf nog genieten daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 23:40 

Hardtraxx Elite

Damn, ik heb genoten! +1 voor alle dames en heren die een er toch net dat tikkeltje dressier bij liepen als normaal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Als ik dit filmpje zie was dit feest echt 100 x beter dan waar ik stond vorige nacht :P . Wel jammer dat ze Epic draaien na Lose My Mind, vind die track echt heel vet, maar je staat toch op een hardstyle feestje? Beetje jammer van Q-Dance eigenlijk..

Owja, iedereen nog de beste wensen :)

Epic lag aan zatox he, niet aan Q-dance :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 23:53 

Bierkoning

Trouwens die bar linksachter, wat een vrouwen stonden daarachter :worship: Ik haalde m'n biertjes met plezier
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten