Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Wil jou eigenlijk wel iets inhoudelijks zien schrijven over de tracks/tracklists/mixwerk etc. :whistle:

Kasper weet nog net dat Headhunterz 1 persoon is :x :aww:

Ja daarom. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:53 

Hardtraxx Addict

Bij welke (DJ) intro maakte ze gebruik van Six millions ways to die, dat was me even een momentje zeg. Wow!

Kwam meteen na een of ander blij televisie deuntje. Was even optimaal genieten achter de bar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:54 

Bierkoning

Isaac draaide gister trouwens ook de slechtste bootleg ooit, van Levels :lol: En ik meen me te herinneren dat ik Epic van Quintino ook nog voorbij heb horen komen in een intro ofzo, buiten het feit dat je die kuthousemuziek lekker op Dirty Dutch moet draaien snap ik alle ophef over dat nummer niet, zelfs in de HMH vond ik hem geen zak aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:57 

Hardtraxx Veteran

isaac draaide wel een erg lekker setje
ook nog een lange tijd bij kasparov gestaan was ook wel ff heerlijk genieten
voor de rest vond k t allemaal wel best :D
heb me iig prima vermaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:59 

Dakpan schreef:
Ja daarom. :cool:

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:04 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Isaac draaide gister trouwens ook de slechtste bootleg ooit, van Levels :lol: En ik meen me te herinneren dat ik Epic van Quintino ook nog voorbij heb horen komen in een intro ofzo, buiten het feit dat je die kuthousemuziek lekker op Dirty Dutch moet draaien snap ik alle ophef over dat nummer niet, zelfs in de HMH vond ik hem geen zak aan :P

zatox draaide epic, vond het zelf wel even leuk, ben erg house liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:13 

Hardtraxx Elite

vond epic wel vet om 12 uur haha

heerlijk feest !
jack of sound held ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:16 

Hardtraxx Veteran

Ben ook weer uit ontwaakt uit coma. Dit is een heerlijk einde van het jaar geworden. :D Niet echt een oud en nieuw gevoel, maar dat kan me ook gestolen worden. :P Heb me optimaal vermaakt daar in de HMH, wat een bazenlocatie, beste geluid ooit meegemaakt.

Volgende keer alleen wel even me schaatsen meenemen als ik had geweten dat het zo een ijsbaan was daar. Ben ook 1 keer gevallen, niet echt hard maar toch, stond in een halve seconde weer recht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:20 

Bierkoning

Wat was nou die verassing van JoS om 12 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat was nou die verassing van JoS om 12 uur?

Hij had een edit gemaakt van The Fusion Of Sound met geluiden van vuurwerk in de screeches ofzo :P En fragmenten van het nieuws erin verwerkt, zoiets was het. Er stonden in ieder geval maar 10 man zei hij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:30 

93Wesley93 schreef:
Volgende keer alleen wel even me schaatsen meenemen als ik had geweten dat het zo een ijsbaan was daar. Ben ook 1 keer gevallen, niet echt hard maar toch, stond in een halve seconde weer recht. :P

Ja, sow niet normaal daar joh, een keer liep ik net de zaal in, ging een kerel vol onderuit, ik had em maar eventjes overeind geholpen weer, maar hij was in orde :P
Ik ben ook echt te vaak gewoon bijna onderuit gegaan daar, niet normaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:32 

Hardtraxx Addict

Top feest gehad. Gratis naar binnen gegaan met JoS als VIP. Erg tof! Feest was goed te doen. Wel een beetje geërgerd aan de dubbele platen (3 x lose my mind, 4 x red planet- code black). Wel 2 x pattern 2 maar dat vond ik niet zo erg :love: Vooral met dat geluid daar was dat echt overheerlijk. In het midden onder de Q stond het trouwens wel iets te hard met de bass.. Tering dat dreunde, voelde gewoon niet lekker en ben er daarom maar niet te lang blijven staan. Sfeertje was ook goed, mensen gingen allemaal redelijk los dus ook een pluspunt! Ben trouwens robertt nog tegengekomen haha, die stond er lekker bij :P Al met al erg goed naar mijn zin gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:36 

Hardtraxx Elite

ik ben van half 11 tot half 12 naar jos gweest toen grote zaal en kwart over 12 tot half 1 nog ef na JOS geweest :D
ik was bijna de enigste die geen drugs ophad geloof ik haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Ik was bijna de enigste die geen drugs ophad geloof ik haha

Viel inderdaad niet mee :P Ook al is Qountdown wel de ultieme gelegenheid om lekker te spacen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
hdhessel schreef:

Viel inderdaad niet mee :P Ook al is Qountdown wel de ultieme gelegenheid om lekker te spacen denk ik.

Viel me in de zaal zelf niet echt op, maar toen ik een paar keer door de gangen wandelde heb ik heel wat mooie kopjes gezien. Maar ik vond het vdk gehalte alles behalve storend, denk eerder dat ze bijgedragen hebben aan de geweldige sfeer die er heerste. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:19 

Hardtraxx Elite

ook 1 franse begon tegen mij te lullen dat ik met mijn voet niet op de hek mocht gaan staan en toen maakte die van die vdk bewegingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
ook 1 franse begon tegen mij te lullen dat ik met mijn voet niet op de hek mocht gaan staan en toen maakte die van die vdk bewegingen :lol:

Oohjah hahaha dat zag ik nog xd Damn dat was random :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:23 

Hardtraxx Elite

Adaro :worship: Wildstylez :worship: Hij draaide gewoon So High, Activated, I'm Alive en E=NC²!! :drool: Ran-D & B-Front waren duidelijk de helden van de avond.. :love: Inner Creativity, Virus, Dikke Vette Basplaat, wat G4H tracks! Alleen die Crump remix in het begin van Ran-D was zwak zeg :/
Tegenvallers (met enkele vette nummers tussendoor) waren duidelijk Isaac, Brennan Heart en Psyko Punkz..

Mindere van de avond was het van de kaart gehalte (viel me misschien gewoon meer op omdat ik nuchter was). Moet iedereen zelf weten natuurlijk.. Maar sommige doppen.. :/ Ook was het minder dat ik uitgleed toen ik net de zaal uit wilde lopen. Toch best hard op mijn arm gevallen, wel meteen opgestaan :) Onbekende gozer vroeg nog of het ging haha! Uiteindelijk toch maar naar de EHBO gegaan.. Zei die EHBO-er dat het waarschijnlijk meeviel. Op dat moment denk je echt zo van: voel jij het dan? :x Waarom moet je eigenlijk je gegevens doorgeven??? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:41 

93Wesley93 schreef:
Mr Lellebel schreef:
hdhessel schreef:

Viel me in de zaal zelf niet echt op, maar toen ik een paar keer door de gangen wandelde heb ik heel wat mooie kopjes gezien. Maar ik vond het vdk gehalte alles behalve storend, denk eerder dat ze bijgedragen hebben aan de geweldige sfeer die er heerste. :P

Altijd idd die heerlijke space gangen :P lekker koel en rustig daar :D ideale plek om lekker in te klappen :D
de sfeer was wel echt super iig :D alleen al door het hoge gehalte hardtraxxers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:53 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Haha bij die controle had ik iets best akwards, ze zei heb je wat in je binnenzak, ik zei nee, haalde ze er een condoom uit xd

Haha stille hint, je koos expres een vrouwelijke beveiliger uit.. Deed ik ook, echt zo een waarvan je ziet dat ze zelf ook gebruikt. Ik zei: Voel maar heel goed, ik denk dat je toch niets vind. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:56 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
En ik meen me te herinneren dat ik Epic van Quintino ook nog voorbij heb horen komen

Het was echt een complete track (die Zatox stond te draaien) volgens mij hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
hdhessel schreef:

Ik was ook nuchter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:58 

Hardtraxx Addict

Wat een heerlijk moment trouwens met So High toen wildstylez hem er in gooide. Was toen aardig van de kaart en damn wat een heerlijk euforische drive zit er in die plaat! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:58 

Kettingzaag schreef:
Wat een heerlijk moment trouwens met So High toen wildstylez hem er in gooide. Was toen aardig van de kaart en damn wat een heerlijk euforische drive zit er in die plaat! (L)

FFFFUUUUUUU hebben we nog niet gemeet xd

volgens mij had ik die Timothyb nog wel bij de trein zien staan, maar wist et niet zeker (hij was met Hooli, maar ik wist ook niet helemaal zeker meer hoe die eruit zag xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:59 

Hardtraxx Elite

Top avond gehad was gezellig met alle Hardtraxxers, nog een paar keer boven wezen kijken bij de hardcore altijd wel lekker beetje extra energie er uit trappen (Viel me op dat iedereen daar extra vriendelijk was met redelijk wat gasten daar staan hakken).
Geck-O was de enige die ik ook bij de hardcore ben tegen gekomen, blijft een held :thumbup:
Jammer van de dubbele, driedubbele, vierdubbele nummers, maar boeiend op zo een avond boeit me dat niet echt.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten