Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Als ik dit filmpje zie was dit feest echt 100 x beter dan waar ik stond vorige nacht :P . Wel jammer dat ze Epic draaien na Lose My Mind, vind die track echt heel vet, maar je staat toch op een hardstyle feestje? Beetje jammer van Q-Dance eigenlijk..

Owja, iedereen nog de beste wensen :)


1 housetrack op pak 'em beet 150 hardstyletracks ... kom op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond epic wel geplaatst, wat heb ik staan genieten tijdens dat nummer zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Trouwens die bar linksachter, wat een vrouwen stonden daarachter :worship: Ik haalde m'n biertjes met plezier

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 00:21 
 

Firetrap schreef:
G1LL schreef:
Als ik dit filmpje zie was dit feest echt 100 x beter dan waar ik stond vorige nacht :P . Wel jammer dat ze Epic draaien na Lose My Mind, vind die track echt heel vet, maar je staat toch op een hardstyle feestje? Beetje jammer van Q-Dance eigenlijk..

Owja, iedereen nog de beste wensen :)


1 housetrack op pak 'em beet 150 hardstyletracks ... kom op :P

Dat ja :P En dan is Epic nog een megadikketrack ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track is zeker dik! Maar Hardstyle is voor mij hardstyle, had liever een andere plaat daar dan gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Trouwens die bar linksachter, wat een vrouwen stonden daarachter :worship: Ik haalde m'n biertjes met plezier


:love: Heb daar maar biertjes staan atte zodat ik steeds meer kon halen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 03:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een bruut feest was het :) ook nog even wat mensen gemeet.
En natuurlijke een prachtfoto met kasper xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 03:15 
 
Artiest

Ik heb genoten! Wat was t gezellig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 08:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel de slechtste aftel-show sinds Q feesten geeft met Oud & Nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Wel de slechtste aftel-show sinds Q feesten geeft met Oud & Nieuw.


blijf jij nou over alles zeiken?? :/

Was een topfeest, oude bekenden en veel nieuwe mensen / HT'ers ontmoet. Veel DJ's een gelukkig nieuwjaar kunnen wensen en supergezellig gehad met iedereen. Deze staat zeker in de top 3 van beste feesten van 2011 (als die er nog tot gerekend mag worden dan?? :D)
:thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me echt onwijs goed vermaakt op dit feest zeg!
Ik ben weer helemaal gek op de melodietjes-hardstyle dankzij dit feest! :love:
Zelfs Tatanka - Africa ging erin als zoete koek whaha.

Bedankt iedereen, voor het geweldige feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:52 
 

pepepe schreef:
Heb me echt onwijs goed vermaakt op dit feest zeg!
Ik ben weer helemaal gek op de melodietjes-hardstyle dankzij dit feest! :love:
Zelfs Tatanka - Africa ging erin als zoete koek whaha.

Bedankt iedereen, voor het geweldige feest :)

oh dat was me toch een genietmomentje tijdens Afrika :bomb:
en natuurlijk weer een aangename verassing dat ik jou en pierre tegen kwam xd
mooi dat hij me heeft geprobeerd te leren hoe je de plaaggeest face doet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijven oefenen ;)
Het was een zeer geslaagd feest,
maar die vloer was voor mijn gevoel dit jaar gladder dan normaal.

En ik blijf het raar vinden dat ik een Eiffeltoren zag boven de verboden rook licht op de muur achterin.
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pierre schreef:
Blijven oefenen ;)
Het was een zeer geslaagd feest,
maar die vloer was voor mijn gevoel dit jaar gladder dan normaal.

En ik blijf het raar vinden dat ik een Eiffeltoren zag boven de verboden rook licht op de muur achterin.
xd

Was jij dat die zo zat te wijzen naar dat licht zag iemand voor me hele tijd iets zien proberen duidelijk te maken aan die naast hem, snapte het al niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Pierre schreef:
Blijven oefenen ;)
Het was een zeer geslaagd feest,
maar die vloer was voor mijn gevoel dit jaar gladder dan normaal.

En ik blijf het raar vinden dat ik een Eiffeltoren zag boven de verboden rook licht op de muur achterin.
xd

Was jij dat die zo zat te wijzen naar dat licht zag iemand voor me hele tijd iets zien proberen duidelijk te maken aan die naast hem, snapte het al niet :P


Ja dat kan zeker wel kloppen net boven dat licht van de rokerslogo stond er een Eiffeltoren afgebeeld.
maar het ging ineens veel verder nog :P er hing ook een roodlampje naast die toren en dat leek een vliegtuigje :P
het klinkt heel raar maar was gelukkig niet de enige die het ineens ook zag hahahaha
focking space.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pierre schreef:
mikeee schreef:
Pierre schreef:
Blijven oefenen ;)
Het was een zeer geslaagd feest,
maar die vloer was voor mijn gevoel dit jaar gladder dan normaal.

En ik blijf het raar vinden dat ik een Eiffeltoren zag boven de verboden rook licht op de muur achterin.
xd

Was jij dat die zo zat te wijzen naar dat licht zag iemand voor me hele tijd iets zien proberen duidelijk te maken aan die naast hem, snapte het al niet :P


Ja dat kan zeker wel kloppen net boven dat licht van de rokerslogo stond er een Eiffeltoren afgebeeld.
maar het ging ineens veel verder nog :P er hing ook een roodlampje naast die toren en dat leek een vliegtuigje :P
het klinkt heel raar maar was gelukkig niet de enige die het ineens ook zag hahahaha
focking space.


dat weet ik nog ja! haha dat probeerde je mij ook wijs te maken :lol: , en je hebt nog een hele tijd mn zonnebril op gehad volgens mij! haha was echt episch genieten geblazen met het hele zooitje!
wie heb ik ook alweer ontmoet?
-Pierre
-NaardeQlote
-Pepepe :D ! en zijn vriendin; Ya(nogwat?) ra? toch, ben het even kwijt :$
en volgens mij ben ik er nog aardig wat tegengekomen, zou alleen niet meer precies weten wie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een feest!

Keek er wel een beetje tegenop om zo vroeg richting Amsterdam te gaan, en de moed zonk me helemaal in de schoenen bij het zien van de rij die tot op het station stond. Uiteindelijk lekker zitten chillen bij Zuid en een beetje van het vuurwerk genoten. Binnen 5 minuten binnen, helemaal goed!

Erg kunnen genieten van het hele feest bij elkaar, af en toe was de trackkeuze wat ongelukkig maar daarvoor ging ik gelukkig ook niet. Verder zelf totaal geen last gehad van de gladheid, had van tevoren de comments over de hmh gelezen en iedereen had het daarover. Begrijp niet goed waarom? Misschien als je nuchter bent dat het vervelend is? Of boven..

Dubbele tracks waren opnieuw niet echt een storende factor; Sorrow, On the Go (4x?) & Pattern 2. Die mogen ze van mij best wel 2x draaien. Verder wel wat gekloot met het geluid meegekregen, kan me ook herinneren dat Adaro een Technobooytje deed door de outro van Haunter compleet af te laten lopen? Duurde naar mijn gevoel in elk geval 2 minuten. :P

Mooi ook om alle HT-ers en bekenden een gelukkig nieuwjaar te wensen. Jammer dat ik het merendeel pas buiten (de zaal) tegenkwam. Weet nu eindelijk ook wie mij af en toe wakker maakt met zo'n onzinnige bericht in die FB groep; Roberttt dus. Mooie kerel ook, kan me helemaal vinden in zijn logica.

Oh en KSwoosh het wordt nu onderhand een beetje zielig, ik stond inderdaad om kwart voor 8 op de trein te wachten met Hooli. Weer misgelopen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Heb me echt onwijs goed vermaakt op dit feest zeg!
Ik ben weer helemaal gek op de melodietjes-hardstyle dankzij dit feest! :love:
Zelfs Tatanka - Africa ging erin als zoete koek whaha.

Bedankt iedereen, voor het geweldige feest :)

Ik herkende je bijna niet zonder pet :P Maar was idd weer gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:13 
 

voor degene die het willen, ik heb nog een hele leuke (maar veel te vdk) meeting foto, van oa: Iris, Iris (vriendin van Daniel), Nando, Wesley, Jorrit, Tom, Vik, Olijfboompje, Chukkels, MrLellebel, Freddyau (zoiets), en mijzelf, maar het lijkt daar wel op een schijnwerper festijn met die ogen van ons, dus die zetten we maar niet op internet :P mocht je em willen kan ik em wel ff PMen (maar alleen naar de mensen die er op staan)

@Timothyb: haha voor volgende keer maar weer dan :P Hard Bass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uiteraard weer bij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mooi geweldig feest! de lasers (L) ook vwel bekenden gezien.. weet nie meer wie xd

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:17 
 

TiMOTHYb schreef:
Uiteraard weer bij. :D

nice nice!
ik zal dan ook proberen de meeting niet te vergeten xd op qountdown was ik em weer helemaal vergeten (o.a. omdat ik al bij een shitload hardtraxxers stond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat weet ik nog ja! haha dat probeerde je mij ook wijs te maken :lol: , en je hebt nog een hele tijd mn zonnebril op gehad volgens mij! haha was echt episch genieten geblazen met het hele zooitje!
wie heb ik ook alweer ontmoet?
-Pierre
-NaardeQlote
-Pepepe :D ! en zijn vriendin; Ya(nogwat?) ra? toch, ben het even kwijt :$
en volgens mij ben ik er nog aardig wat tegengekomen, zou alleen niet meer precies weten wie![/quote]

hahaha jah dat klopt man nog bedankt voor het lenen van je zonnebril :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pierre schreef:
dat weet ik nog ja! haha dat probeerde je mij ook wijs te maken :lol: , en je hebt nog een hele tijd mn zonnebril op gehad volgens mij! haha was echt episch genieten geblazen met het hele zooitje!
wie heb ik ook alweer ontmoet?
-Pierre
-NaardeQlote
-Pepepe :D ! en zijn vriendin; Ya(nogwat?) ra? toch, ben het even kwijt :$
en volgens mij ben ik er nog aardig wat tegengekomen, zou alleen niet meer precies weten wie!


hahaha jah dat klopt man nog bedankt voor het lenen van je zonnebril :thumbup:[/quote]

haha, had je hem wel teruggegeven trouwens? ik kan hem nergens meer vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook niet naar de meeting geweest, om 3 uur nog even naar de Q gewandeld maar geen bekenden.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten