Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 15:52 

Hardtraxx Veteran

Grudgie schreef:
Voor de rest heb ik van de set van Wildstylez niet meegekregen omdat ik te lijp en vaag was.. hahah :lol:

En weer een ergert erbij op HT :lol:
Of zat je hier allang? had je nog nooit gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 15:55 

Hardtraxxer

Ik zit wel vrijlang opforum maar post haast nooit. Kijk grotendeels alleen maar op hardstyle release gedeelte. Voor de rest niet zo heel veel, maar dacht laat ik eens keer wat posten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 16:10 

Hardtraxx Veteran

Niet zo zeiken hier. Het was een geniaal feest! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 16:11 

Bierkoning

Was een mooi feest, vooral de eerste uren, maar door mn eigen wazigheid zijn de laatste uurtjes een beetje aan me voorbij gegaan. Maar laat ajb B-Front solo draaien, dan komt ie zoveel beter tot zn recht.

Was wel heel gezellig, dus iedereen bedankt daarvoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 16:15 

Donateur

Nog steeds wachten op de eerste die niet té leip was om een fatsoenlijk verslagje te maken :P
Zal qua muziek vast niet veel gemist hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 16:17 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Nog steeds wachten op de eerste die niet té leip was om een fatsoenlijk verslagje te maken :P
Zal qua muziek vast niet veel gemist hebben...

Ik heb Zatox wel normaal meegemaak, Isaac ook. Frontliner ook nog volgens mij en vanaf ergens daar begon pas mijn pil te werken en was rond 6 uur uitgewerkt. Enige sets die me echt bijbleven waren Zatox en Frontliner, en dat ik hard ging op Noisecontrollers - So High :love:

Heb wel de hele nacht gewacht op die track.. was zooo blij dat die kwam hahaha.. gweldig! (L) :clap: :yay:

Edit: Oja en nog Brennan Heart meegemaakt.. vond ik opzich ook wel lekker setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 16:28 

Hardtraxx Veteran

wat een party :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 16:33 

Hardtraxx Addict

Deze Qountdown van achter de (rechtse) bar in de blackbox. Ook weleens gaaf om op zo'n feest te werken. Je ziet mensen vooorbij komen en 'proberen' te bestellen. Prachtig. Negatieve reacties over barpersoneel wil ik dus niet zien. Haha. Je werkt je echt helemaal uit de naad.

Van weet ik mee gekregen heb werd er goed gedraaid. Vooral Psyko Punkz hadden me verrast. Draaide best wat harde platen. showcase was ook wel gaaf.

Tijdens me pauze nog met Zatox aan tafel zitten eten en Bas van Noisecontrollers de weg gewezen. Backstage is de HMH echt net een doolhof. Wie weet met XQ Noisecontrollers of een ander nachtfeest nog een keer werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 16:56 

Hardtraxx Veteran

Mijn korte verslag.
Kwam met arkaine binnen, voice of desire, prima binnenkomer! Tijdens gehele showcase stond de muziek echt heel lekker. Hierna dus zoals gezegd om 12 uur eerst beelden van q-feesten het afgelopen jaar met bijbehorende nummers om vervolgens loose my mind :mad: erin te gooien. Echt heel erg zonde, voor mij zeker een minder punt van de avond.

Zatox kon hierna zijn setje beginnen: africa, to the top en nog wat van dit kaliber voorbij horen komen, niks bijzonders dat ik me kan herinneren.

Tijdens begin van isaac even wat gaan eten en daar ben ik blij mee ook! Hoorde We are your friends toen ik de zat te genieten van mijn friet. Einde van z'n setje was redelijk, lekker vrolijke nummers. Ook nog een heel dubstep nummer in z'n set!?!?

Dan tijd voor BH, verrassend goede set! Veel nummers die ik niet kende en het klonk allemaal erg lekker, mag hij vaker doen!

Frontliner, ik had hier wel veel van verwacht, maar het viel me enigszins tegen. Openen met rage is natuurlijk altijd heldig! Verder zoals verwacht wel veel van z'n album. Geluid sloeg 2x uit, precies op de qlimax van on the go en bij we forget to live, erg jammer want die laatste had ik nog nooit op een feest gehoord, en klonk erg lekker!

Dan mister wildstylez, kan me erg weinig van z'n track keuze herinneren. Power of the mind, tonight (edit!?)
Ook maar even wezen toileteren en nog wat eten.

De grote verrassing voor mij: psyko punkz :oh: , heerlijke tracks en toppunt 2 nummers van da tweekaz gedraait. Nu kon mijn avond in ieder geval niet meer stuk. Hierbij nog let's get ill , psyko soldier en nog meer van dit soort meuk. Kan dat erg waarderen.

Afsluiters, bfront en rand, hard. klasse. Ja, deze twee hebben een lekkere afsluiter erop geknalt! Met als hoogtepunt aliens (digitalpunk rmx ) crump (rand rmx)!!!! :thumbsup: Jammer van kings of the underground op het laatst.

+-punten:

-setjes waren erg lekker
-gezelligheid, sfeer
-psyko's

- punten

-lose my mind om 12 uur
-geluid ging soms echt veel te hard waardoor het niet mooi meer klonk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 17:39 

Super dik feest, in het begin heb ik eventjes in de kleine zaal gestaan, gezien daar alle Hardtraxxers aanwezig waren. Ging best lekker daar, en vooral ook goed geluid :D
TOen hebben we met de hele groep ongeveer een half uur , als het niet langer is, staan wachten op mensen die wachten die weer op ons wachten, en nog wat gewacht :lol:
De grote zaal:
:worship:

Wat een mooie aankleding, echt zoveel beter als vorig jaar, een gigantische wereld van verschil!
Ik kan wel een verslagje typen over elke artiest, maar fuck dat, stuk voor stuk waren ze allemaal super dik, er werd heerlijk gedraaid en we konden lekker los gaan!

Ik ben wel blij iig dat ik niet naar de Hardcore in de kleine zaal ben geweest, op zon feest als Qountdown bevalt mij Hardstyle gewoon veel beter :D daarnaast waren alle hardtraxx bazen ook gewoon in de grote zaal :D

Pluspunten:
+Gezellige menigte in de treinen naar Amsterdam Bijlmer (met o.a. gratis bier :P )
+De aankleding, echt heel nice!
+Gratis oliebollen bij binnenkomst
+Dat mn armharen helemaal trilde in de hoofdzaal door het harde geluid xd
+Bijna alles

Minpunten:
-Stomme wijf van de security dat vroeg: mag ik je flessendop weggooien? 'Nee, eigenlijk niet nee.' Nou, ik doe het toch maar. 'VRAAG HET DAN NIET!!!!! AAAAAHHHHHH'
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 17:45 

Hardtraxx Crew

teupie schreef:
tonight (edit!?)

Alpha Twins remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 17:46 

Bierkoning

Haha bij die controle had ik iets best akwards, ze zei heb je wat in je binnenzak, ik zei nee, haalde ze er een condoom uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 17:46 

Chukkels schreef:
Niet zo zeiken hier. Het was een geniaal feest! :loving:

Inderdaad.
Jaap maakte het feest helemaal compleet (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Haha bij die controle had ik iets best akwards, ze zei heb je wat in je binnenzak, ik zei nee, haalde ze er een condoom uit xd

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 17:48 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

:lol:
stiekem was het je versiertruc op het controle dametje :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 17:53 

stom wijf moest gewoon met dr handen van mn spullen afblijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
teupie schreef:
tonight (edit!?)

Alpha Twins remix?

Toen ik hem hoorde dacht ik dat het een edit was van de alpha2 remix, maar ik begin nu toch even te twijfelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 17:58 

Bierkoning

tommetjeuh schreef:
Pommer schreef:

:lol:
stiekem was het je versiertruc op het controle dametje :x

Stille hint idd :cool:

mandy schreef:
Pommer schreef:

hahahh wtf :P
had je stiekeme plannen?

Tja die jas heb ik ook gewoon aan naar de kroeg, en je weet maar nooit :P Maar op feesten ben ik dat soort dingen niet van plan nee, zou me niet eens lukken in m'n toestand van gister xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:03 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ik kan wel een verslagje typen over elke artiest, maar fuck dat, stuk voor stuk waren ze allemaal super dik, er werd heerlijk gedraaid en we konden lekker los gaan!

Wil jou eigenlijk wel iets inhoudelijks zien schrijven over de tracks/tracklists/mixwerk etc. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:07 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:

Wil jou eigenlijk wel iets inhoudelijks zien schrijven over de tracks/tracklists/mixwerk etc. :whistle:

Hmmm, jah dat zal em niet worden :P Ik ben daar op een feest eigenlijk totaal niet mee bezig, ik geniet veel meer van de energie van tracks, de sfeer om mee heen, de show en natuurlijk ook wel tracks die gedraaid worden en mixwerk, maar minder. Ik vind het dan ook wel een beetje zonde van mn tijd om daar zo aandachtig naar te gaan luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Kasper weet nog net dat Headhunterz 1 persoon is :x :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:

Hmmm, jah dat zal em niet worden :P Ik ben daar op een feest eigenlijk totaal niet mee bezig, ik geniet veel meer van de energie van tracks, de sfeer om mee heen, de show en natuurlijk ook wel tracks die gedraaid worden en mixwerk, maar minder. Ik vind het dan ook wel een beetje zonde van mn tijd om daar zo aandachtig naar te gaan luisteren :P

Oh yes! QFT!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:32 

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:

Kasper weet nog net dat Headhunterz 1 persoon is :x :aww:

AVIO? WIE?! Is dat niet oostzaner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

avio zijn 2 mensen :lol: je bedoeld alphaverb
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:36 

tommetjeuh schreef:
avio zijn 2 mensen :lol: je bedoeld alphaverb

ja maar daar hadden we het gister niet over, toch?
naja boeiend
ik vind die alphaverb en intrekbare 1 toch niet zo heel geweldig :P
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten