En weer een ergert erbij op HTwrote: Voor de rest heb ik van de set van Wildstylez niet meegekregen omdat ik te lijp en vaag was.. hahah![]()
Of zat je hier allang? had je nog nooit gezien
En weer een ergert erbij op HTwrote: Voor de rest heb ik van de set van Wildstylez niet meegekregen omdat ik te lijp en vaag was.. hahah![]()
Ik heb Zatox wel normaal meegemaak, Isaac ook. Frontliner ook nog volgens mij en vanaf ergens daar begon pas mijn pil te werken en was rond 6 uur uitgewerkt. Enige sets die me echt bijbleven waren Zatox en Frontliner, en dat ik hard ging op Noisecontrollers - So Highwrote:Nog steeds wachten op de eerste die niet té leip was om een fatsoenlijk verslagje te maken
Zal qua muziek vast niet veel gemist hebben...
Alpha Twins remix?wrote: tonight (edit!?)
Inderdaad.wrote:Niet zo zeiken hier. Het was een geniaal feest!
wrote:Haha bij die controle had ik iets best akwards, ze zei heb je wat in je binnenzak, ik zei nee, haalde ze er een condoom uit
wrote:Haha bij die controle had ik iets best akwards, ze zei heb je wat in je binnenzak, ik zei nee, haalde ze er een condoom uit
Toen ik hem hoorde dacht ik dat het een edit was van de alpha2 remix, maar ik begin nu toch even te twijfelen...wrote:Alpha Twins remix?wrote: tonight (edit!?)
Stille hint iddwrote:wrote:Haha bij die controle had ik iets best akwards, ze zei heb je wat in je binnenzak, ik zei nee, haalde ze er een condoom uit
stiekem was het je versiertruc op het controle dametje
Tja die jas heb ik ook gewoon aan naar de kroeg, en je weet maar nooitwrote:hahahh wtfwrote:Haha bij die controle had ik iets best akwards, ze zei heb je wat in je binnenzak, ik zei nee, haalde ze er een condoom uit
had je stiekeme plannen?
Wil jou eigenlijk wel iets inhoudelijks zien schrijven over de tracks/tracklists/mixwerk etc.wrote: Ik kan wel een verslagje typen over elke artiest, maar fuck dat, stuk voor stuk waren ze allemaal super dik, er werd heerlijk gedraaid en we konden lekker los gaan!
Hmmm, jah dat zal em niet wordenwrote:Wil jou eigenlijk wel iets inhoudelijks zien schrijven over de tracks/tracklists/mixwerk etc.wrote: Ik kan wel een verslagje typen over elke artiest, maar fuck dat, stuk voor stuk waren ze allemaal super dik, er werd heerlijk gedraaid en we konden lekker los gaan!
Kasper weet nog net dat Headhunterz 1 persoon iswrote:Wil jou eigenlijk wel iets inhoudelijks zien schrijven over de tracks/tracklists/mixwerk etc.
Oh yes! QFT!!wrote:Hmmm, jah dat zal em niet wordenwrote:Wil jou eigenlijk wel iets inhoudelijks zien schrijven over de tracks/tracklists/mixwerk etc.wrote: Ik kan wel een verslagje typen over elke artiest, maar fuck dat, stuk voor stuk waren ze allemaal super dik, er werd heerlijk gedraaid en we konden lekker los gaan!Ik ben daar op een feest eigenlijk totaal niet mee bezig, ik geniet veel meer van de energie van tracks, de sfeer om mee heen, de show en natuurlijk ook wel tracks die gedraaid worden en mixwerk, maar minder. Ik vind het dan ook wel een beetje zonde van mn tijd om daar zo aandachtig naar te gaan luisteren
AVIO? WIE?! Is dat niet oostzaner?wrote:Kasper weet nog net dat Headhunterz 1 persoon iswrote:Wil jou eigenlijk wel iets inhoudelijks zien schrijven over de tracks/tracklists/mixwerk etc.![]()
ja maar daar hadden we het gister niet over, toch?wrote:avio zijn 2 mensenje bedoeld alphaverb