Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 48 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Angerfist - Creed of Chaos

Time
(Sun)
Price
(Uitverkocht!)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Le Bask draait inderdaad wel de meer stevige frenchcore. Niet de blije melodietjes van Peacock of Sefa.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
ErikZ wrote:Le Bask? Om half 6 vind ik persoonlijk al erg laat voor die meuk of doel je op de TT?
Correctie
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 2 days ago
ErikZ wrote:
ErikZ wrote:Le Bask? Om half 6 vind ik persoonlijk al erg laat voor die meuk of doel je op de TT?
Correctie
Qua 'hardheid' valt hij, vergeleken met uptempo hardcore, natuurlijk wel een beetje buiten de boot en dat is volgens mij ook wat jij bedoelde. Dan is Frenchcore inderdaad ook een rare keuze na Partyraiser en/of Denekamps Gespuis, eigenlijk past het gewoon niet echt bij de andere artiesten/het feest omdat de kicks 'zachter' zijn. Het zou alleen wel raar zijn als op een feest van Angerfist geen Frenchcore wordt geprogrammeerd, aangezien hij zelf echt genoeg van zulke plaatjes heeft uitgebracht.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Ik had hier sowieso Radium verwacht. Aangezien hij al een tijd lang Rockin' Fire draait, en er ook een collab met hem op het album staat.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Genoeg genoeg..dat valt nou ook wel erg mee

2 met de Pauw en Angerfist & Radium - Assault zou ik geen Frenchcore willen noemen, Reason To Hate misschien
De Dance with the Wolves Remix dan weer wel maar die is van Randy & Radium (btw die wil ik best wel horen in de HMH :thumbsup: )
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 2 days ago
Op Pissin' Razorbladez staan er ook een aantal hè (Pissin' Razordbladez, Dance With The Wolves (origineel), Dortmund 05, The Driller Killer, With The Fresh Style, en vast nog wel een paar die ik niet zo 1, 2, 3 kan vinden)

Zit nu even weer dat hele album te luisteren, zitten echt hele dikke nummers tussen, zou vet zijn als er een album dedicated setje zou worden gedraaid (zoals Radical Redemption deed bij The One Man Army met zijn 'Annihilate' set).
Last edited by Sjaakie P on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Wss aanwezig bij deze om te werken :)
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Ook aanwezig! Ben wel benieuwd hoe ik dit ga vinden, heb bijna niks meer met de hedendaagse mainstream hardcore. Line-up is gelukkig wel divers genoeg om me op te vermaken :)
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Iemand ervaring trouwens met de Angerfist feesten? Draaide hij bijvoorbeeld ook oud spul zoals een Dance With The Wolves, Maniac Killa enzovoort?
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Wat ik me van het vorige Angerfist feest in 2015 kan herinneren viel dit wel wat tegen. Het was toen wel zo dat hij in 2014 The Deadfaced Dimension had gereleased, dus draaide hij veel nummers van dat album.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Indy wrote:Iemand ervaring trouwens met de Angerfist feesten? Draaide hij bijvoorbeeld ook oud spul zoals een Dance With The Wolves, Maniac Killa enzovoort?
Het antwoord is Ja, hij draait bijna de hele avond en de grote hits worden altijd meegenomen :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Zin in!
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Waar is de Angerfist Creed of Chaos Los with Lof als je hem nodig hebt :cry:

Dan maar zelf :D

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
View on YouTube
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Bijna uitverkocht :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Y-me wrote:Bijna uitverkocht :thumbup:
Nog steeds onbegrijpelijk dat dit niet al weken uitverkocht is, net als de vorige 2 feesten..

Natuurlijk heeft Pandemonium er ook mee te maken maar toch
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
ErikZ wrote:Natuurlijk heeft Pandemonium er ook mee te maken maar toch
En sinterklaas ;)
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Verbaast mij ook inderdaad. Zie Angerfist (en rr) redelijk veel promoten de laatste tijd.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Snakepit een week later ook, en helaas is de uptempo hype nog steeds gaande.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Erg veel zin in! Weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten, dus we laten ons lekker verrassen. Kijk vooral uit naar I:Gor, Le Bask, Akira en de boss himself! Tot vanavond. :D
Hardtraxx Elite
last seen 2 days ago
Tot vanavond! :D te herkennen aan Calculated t-shirt
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Gym leraar op een school waar ik stage loop gaat hier naartoe. Ik zag hem 1x rond lopen met een Minus Militia vest terwijl die les gaf xd
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Pandemonium wrote:Gym leraar op een school waar ik stage loop gaat hier naartoe. Ik zag hem 1x rond lopen met een Minus Militia vest terwijl die les gaf xd
En jij? Jij gaat naar Pandemonium vanavond?
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Paling wrote:
Pandemonium wrote:Gym leraar op een school waar ik stage loop gaat hier naartoe. Ik zag hem 1x rond lopen met een Minus Militia vest terwijl die les gaf xd
:lol: :lol: :lol:

Nee man ik ga nergens heen.
Hardtraxx Elite
last seen 2 days ago
Paling wrote:
:lol: :lol: :lol: