Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Le Bask draait inderdaad wel de meer stevige frenchcore. Niet de blije melodietjes van Peacock of Sefa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Le Bask? Om half 6 vind ik persoonlijk al erg laat voor die meuk of doel je op de TT?


Correctie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:56 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
ErikZ schreef:
Le Bask? Om half 6 vind ik persoonlijk al erg laat voor die meuk of doel je op de TT?


Correctie

Qua 'hardheid' valt hij, vergeleken met uptempo hardcore, natuurlijk wel een beetje buiten de boot en dat is volgens mij ook wat jij bedoelde. Dan is Frenchcore inderdaad ook een rare keuze na Partyraiser en/of Denekamps Gespuis, eigenlijk past het gewoon niet echt bij de andere artiesten/het feest omdat de kicks 'zachter' zijn. Het zou alleen wel raar zijn als op een feest van Angerfist geen Frenchcore wordt geprogrammeerd, aangezien hij zelf echt genoeg van zulke plaatjes heeft uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had hier sowieso Radium verwacht. Aangezien hij al een tijd lang Rockin' Fire draait, en er ook een collab met hem op het album staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Genoeg genoeg..dat valt nou ook wel erg mee

2 met de Pauw en Angerfist & Radium - Assault zou ik geen Frenchcore willen noemen, Reason To Hate misschien
De Dance with the Wolves Remix dan weer wel maar die is van Randy & Radium (btw die wil ik best wel horen in de HMH :thumbsup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 15:39 
 
Hardtraxxer

Op Pissin' Razorbladez staan er ook een aantal hè (Pissin' Razordbladez, Dance With The Wolves (origineel), Dortmund 05, The Driller Killer, With The Fresh Style, en vast nog wel een paar die ik niet zo 1, 2, 3 kan vinden)

Zit nu even weer dat hele album te luisteren, zitten echt hele dikke nummers tussen, zou vet zijn als er een album dedicated setje zou worden gedraaid (zoals Radical Redemption deed bij The One Man Army met zijn 'Annihilate' set).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wss aanwezig bij deze om te werken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! Ben wel benieuwd hoe ik dit ga vinden, heb bijna niks meer met de hedendaagse mainstream hardcore. Line-up is gelukkig wel divers genoeg om me op te vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring trouwens met de Angerfist feesten? Draaide hij bijvoorbeeld ook oud spul zoals een Dance With The Wolves, Maniac Killa enzovoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik me van het vorige Angerfist feest in 2015 kan herinneren viel dit wel wat tegen. Het was toen wel zo dat hij in 2014 The Deadfaced Dimension had gereleased, dus draaide hij veel nummers van dat album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Iemand ervaring trouwens met de Angerfist feesten? Draaide hij bijvoorbeeld ook oud spul zoals een Dance With The Wolves, Maniac Killa enzovoort?


Het antwoord is Ja, hij draait bijna de hele avond en de grote hits worden altijd meegenomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Waar is de Angerfist Creed of Chaos Los with Lof als je hem nodig hebt :cry:

Dan maar zelf :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijna uitverkocht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Y-me schreef:
Bijna uitverkocht :thumbup:


Nog steeds onbegrijpelijk dat dit niet al weken uitverkocht is, net als de vorige 2 feesten..

Natuurlijk heeft Pandemonium er ook mee te maken maar toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Natuurlijk heeft Pandemonium er ook mee te maken maar toch


En sinterklaas ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verbaast mij ook inderdaad. Zie Angerfist (en rr) redelijk veel promoten de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snakepit een week later ook, en helaas is de uptempo hype nog steeds gaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg veel zin in! Weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten, dus we laten ons lekker verrassen. Kijk vooral uit naar I:Gor, Le Bask, Akira en de boss himself! Tot vanavond. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot vanavond! :D te herkennen aan Calculated t-shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 13:00 
 
Hardtraxx Addict

Gym leraar op een school waar ik stage loop gaat hier naartoe. Ik zag hem 1x rond lopen met een Minus Militia vest terwijl die les gaf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Gym leraar op een school waar ik stage loop gaat hier naartoe. Ik zag hem 1x rond lopen met een Minus Militia vest terwijl die les gaf xd

En jij? Jij gaat naar Pandemonium vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 13:03 
 
Hardtraxx Addict

Paling schreef:
Pandemonium schreef:
Gym leraar op een school waar ik stage loop gaat hier naartoe. Ik zag hem 1x rond lopen met een Minus Militia vest terwijl die les gaf xd

En jij? Jij gaat naar Pandemonium vanavond?

:lol: :lol: :lol:

Nee man ik ga nergens heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Pandemonium schreef:
Gym leraar op een school waar ik stage loop gaat hier naartoe. Ik zag hem 1x rond lopen met een Minus Militia vest terwijl die les gaf xd

En jij? Jij gaat naar Pandemonium vanavond?


:lol: :lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten