Not sure ifwrote:Fijn om te zien dat Art of Dance wel nog gevarieerde en verrassende line-ups weet neer te zetten.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nee ik ben wel serieus nu.
Meer verrassende namen dan waar ik op hoopte.
miwer
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Ja op dit feest wel, eenmalig. Al die andere feesten niet.wrote:Nee ik ben wel serieus nu.![]()
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Kaartjes gehaald voor pandemonium, leukere line up voor mijn smaak. Had een menace II society hier nog wel bij zien staan.
Menace II Society = Angerfist.wrote:Kaartjes gehaald voor pandemonium, leukere line up voor mijn smaak. Had een menace II society hier nog wel bij zien staan.
Dat hij staat als Menace II Society denk ik?wrote:Menace II Society = Angerfist.wrote:Kaartjes gehaald voor pandemonium, leukere line up voor mijn smaak. Had een menace II society hier nog wel bij zien staan.
Allemaal 1 pot nat... ID&Q of Dancewrote:Nee die werkt bij Q-Dance
Herrie draaienwrote:Maar wat doet D-fence daar?
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Juist. Draait dan toch een andere set, dan als hij normaal staatwrote:Dat hij staat als Menace II Society denk ik?wrote:Menace II Society = Angerfist.wrote:Kaartjes gehaald voor pandemonium, leukere line up voor mijn smaak. Had een menace II society hier nog wel bij zien staan.
haha wow dacht ff dat er assasins creed of chaos stond toen ik er snel overheen keek 
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 days ago
Heerlijke line-up 
Serieuze optie dit. Angerfist is altijd goed en de HMH is goud! 
Niet normaal veel zin hierin!! Qlimax en Thunderdome kunnen/konden mij gestolen worden dit jaar maar deze 
Timetable bekend!

Dit is wel precies hoe ik het in mijn gedachte had, de perfecte opbouw

Dit is wel precies hoe ik het in mijn gedachte had, de perfecte opbouw
Inmiddels een zekerheidje geworden dit. Kijk vooral uit naar Angerfist en I:Gor! Ook erg benieuwd naar Crucifier, hopen op Broken Chain geheh! 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
gratis kaarten gekregen en eerste alleen hardcore feest benieuwd en zin in joepie
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
De laatste 2 keer dat ik Crucifier heb horen draaien (2016 en 2017) draaide hij de Mad Dog Remixwrote:Inmiddels een zekerheidje geworden dit. Kijk vooral uit naar Angerfist en I:Gor! Ook erg benieuwd naar Crucifier, hopen op Broken Chain geheh!
-
SHardtraxxer
- last seen 2 days ago
Prima timetable, lekker om 22:00 dus al aanwezig zijn, wel jammer dat de set met Le Bask zo kort is 
Is hij trouwens niet erg vroeg in vergelijking met andere feesten?
Is hij trouwens niet erg vroeg in vergelijking met andere feesten?
Le Bask? Om half 6 vind ik persoonlijk al erg laat voor die veel te blije meuk of doel je op de TT?
Ik denk dat le bask hier prima tot zijn recht komt aangezien hij niet van die blije duintjes frenchcore draait. Bij ground zero klapte hij er best op kan ik je vertellen.wrote:Le Bask? Om half 6 vind ik persoonlijk al erg laat voor die veel te blije meuk of doel je op de TT?
-
SHardtraxxer
- last seen 2 days ago
Le Bask en blije meuk? Huh?wrote:Le Bask? Om half 6 vind ik persoonlijk al erg laat voor die veel te blije meuk of doel je op de TT?