Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De broer van mijn zwager gaat hier vanavond heen. Hij draagt meestal Jack & Jones maar zag hem laatst in een Non Grada vest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in, met hoge verwachtingen! Tot vanavond mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zag dat mijn buurvrouw ook in geïnteresseerd stond op Facebook wel grappig want ze had laatst Replay broek aan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er vanavond niet bij maar op het moment heb ik geen shirt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 15:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ben er vanavond niet bij maar op het moment heb ik geen shirt aan.

Ik heb nog wel wat shirts van Vroeger Was Alles Beter over voor je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Replay


Afbeelding

Re-Play Surprise Act confirmed! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 00:18 
 
Hardtraxxer

Heerlijk openingssetje van Crucifier, kan niet wachten op de rest van de avond. Te herkennen aan een Heineken shirt en een gozer naast me met eenzelfde shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 06:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje wel. Lekker rustig overal. Maar vond dit vergeleken met Thunderdome qua muziek echt drie keer niks xd. Vond Furyan wel lekker draaien maar daar bleef t ook wel bij. Vond het maar eentonig allemaal. Nog meer dan de gemiddelde raw denk ik. Angerfist showcase wel gemist wegens werk dus weet niet hoe dat was
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 19:29 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Leuk feestje wel. Lekker rustig overal. Maar vond dit vergeleken met Thunderdome qua muziek echt drie keer niks xd. Vond Furyan wel lekker draaien maar daar bleef t ook wel bij. Vond het maar eentonig allemaal. Nog meer dan de gemiddelde raw denk ik. Angerfist showcase wel gemist wegens werk dus weet niet hoe dat was

Eens, muziek leek heel erg op elkaar (ook Angerfist zelf). Soms wel een 'origineel' nummer tussendoor, maar vooral veel meuk. Geluid was hard en zuiver, genoeg barpersoneel en bij de toiletten boven viel de wachtrij nog wel mee. Organisatorisch zat het dus wel snor, muzikaal gezien was het feest dus wat minder (met uitzondering van Crucifier, echt een bazenset, heerlijk mixwerk heeft die man). Tegen het einde van Angerfist vs. Partyraiser maar naar huis gegaan, helaas Le Bask gemist welke misschien nog de avond had kunnen redden. Waarschijnlijk volgende editie er niet bij als er weer zo'n line-up is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een leuke avond gehad, maar bijzonder was het absoluut niet. Af en toe nog wel eens een leuk plaatje tussendoor maar dat was het dan ook wel. Set met Partyraiser vond ik wel bedroevend. Voelde mezelf op dat moment ook niet lekker aangezien ik vanaf 4 uur me echt zwaar misselijk heb gevoeld. Maar dan vond ik de set met Drokz & Akira een stuk beter terwijl ik me hier net zo miserabel voelde. Alleen laatste kwartier ging het tempo wel erg hoog. Nog een leuke vragenlijst ingevuld bij de Unity stand, je moet wat als D-Fence aan het draaien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg toffe avond gehad! Organisatorisch was het weer goed geregeld, vooral het geluid stond weer loepzuiver! :worship: Muzikaal vond ik het ook best vet, komt denk ik ook doordat ik de Hardcore scene niet zo heel goed volg plus dat alles op dat geluid heel goed doorkwam. :)

Voor mij waren Crucifier, Angerfist solo, de set met I:Gor en de set met Le Bask de sets van de avond! Kwamen flink wat vette kicks voorbij, voornamelijk de Industrial kicks bij I:Gor en die Frenchcore kicks bij Le Bask vond ik ontzettend dik. Verdere muzikale hoogtepuntjes waren Raw To The Floor, Dance With The Wolves, Voice of Mayhem, Incoming. Alle album tracks klonken ook heel vet, voornamelijk die met Ophidian! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Art of dance is de sets online aan het gooien op soundcloud, hopelijk komt de B2B met I:gor er ook op!:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IPlayOnADesktop schreef:
Art of dance is de sets online aan het gooien op soundcloud, hopelijk komt de B2B met I:gor er ook op!:p


Bingo!

hardcore/angerfist-i-gor-creed-of-chaos-t62611.html
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten