Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Synergy - Revolution of Raw
Past

Synergy - Revolution of Raw

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Dat wordt lekker speciaalbier drinken bij hop on hop off festival in Breda :cool:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
CYAN Bloodlust Cryex The Purge
Magenta Element Mish Unresolved

Adjuzt
Anderex
Deezl
Deluzion
Dual Damage
Exproz
Fraw
Hard Destiny
Imperatorz
Kruelty
Mutilator
Sanctuary
Sparkz
Unload
Hosted by Livid
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Marvel wrote:Tijd voor euphoria terug te brengen
Of in ieder geval iets met meer diversiteit.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Toch knap hoe ze bij B2S eigenhandig hun feesten de nek om draaien, is ook een kwaliteit.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Birdieb1992 wrote:
Of in ieder geval iets met meer diversiteit.
Dit is bedoelt voor een andere en jongere doelgroep gok ik.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Je vergeet dat alle feesten exact naar onze standaarden moeten zijn, anders wordt het een flop.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Broken Balance wrote:Je vergeet dat alle feesten exact naar onze standaarden moeten zijn, anders wordt het een flop.
Inderdaad. Wij bepalen wel even wat wel of niet gaat werken.
B
Hardtraxxer
300 posts member since 2014
last seen Jan 2026
Hekzitter wrote:
Broken Balance wrote:Je vergeet dat alle feesten exact naar onze standaarden moeten zijn, anders wordt het een flop.
Goed gelukt ook met Pole Position :P
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Backfire wrote:
Hekzitter wrote:
Goed gelukt ook met Pole Position :P
;)
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Backfire wrote: Goed gelukt ook met Pole Position :P
Zat jij in 2008 al op Hardtraxx ja? Snotneus
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Toen heeft Gearbox ook hardstyle uitgevonden, had ik gezien in de eveneens succesvolle docu, was er nog heen gegaan maar heb alleen maar lopen vechte.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
JBW wrote:Skip
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Afgelast.. te weinig tickets verkocht. Sneu voor b2S maar niet geheel verassend.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Ik was dit feest oprecht vergeten, en ik denk dat hier ook direct het probleem ligt van dit feest en misschien ook wel een beetje van B2S in het algemeen..
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Vanaf het moment van aankondiging al zien aankomen. Desalniettemin jammer voor b2s.

Dit jaar ook geen pussylounge festival. Hoop niet dat dit een te grote klap is voor b2s
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Als ze nou de jongens van het forum even geraadpleegd hadden voor de juiste namen, was dit in een mum van tijd uitverkocht geweest natuurlijk.... Gemiste kans b2s.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
corneelwr wrote:Als ze nou de jongens van het forum even geraadpleegd hadden voor de juiste namen, was dit in een mum van tijd uitverkocht geweest natuurlijk.... Gemiste kans b2s.
Idd. Jay Reeve vs Ophidian bijv.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
TBA+ wrote:Afgelast.. te weinig tickets verkocht. Sneu voor b2S maar niet geheel verassend.
Wat is het informatiekanaal van b2s tegenwoordig? Kan het nergens vinden.. Veelzeggend ook wel.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 14 hours ago
chas1n wrote:
TBA+ wrote:Afgelast.. te weinig tickets verkocht. Sneu voor b2S maar niet geheel verassend.
Wat is het informatiekanaal van b2s tegenwoordig? Kan het nergens vinden.. Veelzeggend ook wel.
Kon er op b2s facebook en instagram niks over vinden, toen de instagram van Loudness moeten zoeken, en daar staat in de bio: BRAND-NEW EVENT BY THE CREATORS OF LOUDNESS: @forceofsynergy
By @officialb2s

Maar de pagina/het account forceofsynergy bestaat inmiddels al niet meer.

Aan de namen op de line-up kan het toch niet liggen dat dit niet goed verkoopt lijkt me zo.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Rebrand die totaal niet uitgepakt heeft. Vorig jaar nog Loudness geweest op dezelfde locatie; je merkte dat het niet uitverkocht was maar leek toch op een aardige % kaarten verkocht. Zonde..
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Delt-A wrote:
chas1n wrote:
Kon er op b2s facebook en instagram niks over vinden, toen de instagram van Loudness moeten zoeken, en daar staat in de bio: BRAND-NEW EVENT BY THE CREATORS OF LOUDNESS: @forceofsynergy
By @officialb2s

Maar de pagina/het account forceofsynergy bestaat inmiddels al niet meer.

Aan de namen op de line-up kan het toch niet liggen dat dit niet goed verkoopt lijkt me zo.
Juist wel, omdat je die tegenwoordig overal kan zien. Vooral met het festivalseizoen wat de week daarna begint is het op zich niet gek. Het is niet dat de doelgroep van deze line-ups geld uit kan blijven geven, is toch voornamelijk 'jeugd'. En die moeten ook een keer keuzes gaan maken.
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 24 days ago
Niet verwacht obv uitverkocht Apex eind vorig jaar (mijn slechtste feestkeuze ooit).
Maar wat Delt-A aangeeft, dat publiek is zó jong, die hebben het geld niet elke twee weken naar een feest te gaan.

Ik vind het stiekem niet erg dat dit niet doorgaat, hopelijk wordt hiermee de opkomst van dit type raw wat afgezwakt.
Maar het moet b2s niet té veel pijn doen..
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 14 hours ago
Basshunterzz wrote:Het is niet dat de doelgroep van deze line-ups geld uit kan blijven geven, is toch voornamelijk 'jeugd'.
Zo had ik het nog niet bekeken.

Laat Genesis maar terugkeren :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Delt-A wrote:
Basshunterzz wrote:Het is niet dat de doelgroep van deze line-ups geld uit kan blijven geven, is toch voornamelijk 'jeugd'.
Zo had ik het nog niet bekeken.

Laat Genesis maar terugkeren :drool:
Juuuust, dat was echt top! Lekker in het Klokgebouw ook. Vette locatie.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Pijnlijke maar terechte klap voor B2S, hopelijk is dit keer een keer een duidelijk signaal voor hen en aan alle andere organisatoren dat er behoefte is aan meer Euphoric hardstyle feesten tussen al dat RAW geweld. Laten ze Euphoria maar eens terugbrengen, wedden dat dat binnen no time uitverkocht raakt..