Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syndicate - Ambassadors in Harder Styles
Westfalenhallen, Dortmund

zaterdag 5 oktober 2013

Minimumleeftijd
16

Bezoekers
Maximaal 20000.

Line-up
A.Paul
Adaro
Candy Cox
Chain Reaction
Crossfiyah
Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Dandi & Ugo
DaY-már
Deepack
Evil Activities
Fernanda Martins
Frequencerz
Frontliner
Hellsystem
Klaudia Gawlas
Kodex
Korsakoff
Lowroller
Minupren
Miss K8
Negative A
Nosferatu
O.B.I.
Outblast
Pappenheimer
Raphael Dincsoy
Re-Style
Stormtrooper
T-junction
The Outside Agency
Twilight Forces
Tymon
Wasted Mind
Live: Angerfist
Live: Brachiale Musikgestalter
Live: Linus Quick
Live: Niereich
Live: Noize Suppressor
Live: Radical Redemption
Live: Tha Playah
MC: Nolz
MC: Tha Watcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n vriendin en ik zijn dan 2 jaar samen, dus heb 2 kaartjes hiervoor gekocht. Iemand ervaring met de Westfalenhallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Westfalenhallen.. Misschien wel beste indoor locatie waar ik ooit geweest ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Westfalenhallen.. Misschien wel beste indoor locatie waar ik ooit geweest ben!

Laat dat 'misschien' maar weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit gaat heel lastig worden. Wil hier wel echt een keer naartoe, lekker schranzen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is 't geluid zuiver en goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Is 't geluid zuiver en goed?

Geluid is het beste wat je ooit gehoord hebt en zult horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

inderdaad, maar Syndicate/Westfalenhallen is zó vet, dat je geeneens meer geeft om hoe goed het geluid is! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1ste keer! wordt zowiezo hard! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Westfalenhallen! (L) (L) (L)
3e x op rij! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Is 't geluid zuiver en goed?



Geluid staat hard, kneiter hard. Op de main vorig jaar zowat weggeblazen... Hardstyle was ook goed te doen het dak kon het niet aan, maar daar verzinnen ze hopelijk wat op dit jaar... Rest v/d stage's was takkenherrie maar wel goed geluid.

Dit jaar niet aanwezig. Maar het is zeker een aanrader, vdk gehalte is best hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 kaartjes te koop. €45 per stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 21:27 
 

aan aussig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verkoop je je kaartjes omdat de XQ Holland lineup zo baas is? xd

Moet wel een hele goede reden zijn na al deze lovende reacties....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
2 kaartjes te koop. €45 per stuk.

Niet langer 2 jaar samen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu ben ik ook benieuwd... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Masters of Hardcore
20:00 – 21:00 Crossfiyah
21:00 – 22:00 T-Junction
22:00 – 23:00 Hellsystem
23:00 – 00:00 Korsakoff
00:00 – 01:00 Tha Playah LIVE
01:00 – 02:00 Wasted Mind
02:00 – 03:00 Outblast vs Evil Activities
03:00 – 03:30 Noize Suppressor LIVE
03:30 – 04:30 Re-Style
04:30 – 05:00 Angerfist LIVE
05:00 – 06:00 Day-Mar vs Negative A
06:00 – 07:00 Nosferatu
All Night long Hosted by MC Tha Watcher

Hardstyle Kingdom
20:30 – 22:00 Twilight Forces
22:00 – 23:30 Kold Konexion
23:30 – 00:30 Frontliner
00:30 – 01:30 D-Block & S-Te-Fan
01:30 – 02:30 Crypsis & Chain Reaction
02:30 – 03:30 B-Front
03:30 – 04:00 Radical Redemption LIVE
04:00 – 05:00 Deepack
05:00 – 06:00 Frequencerz
All Night long Hosted by MC Nolz

Abstract District
20:30 – 22:00 Raphael Dincsoy
22:00 – 23:00 Linus Quick LIVE
23:00 – 01:00 Klaudia Gawlas
01:00 – 02:00 Kraemer & Niereich LIVE
02:00 – 04:00 Dandi & Ugo
04:00 – 06:00 A.Paul

Hardtechno Force
20:30 – 21:30 Pappenheimer
21:30 – 23:00 The Brutal and Sadistic Show aka Minupren & Stormtrooper
23:00 – 00:30 Pink Noise aka Fernanda Martins & Candy Cox
00:30 – 02:00 BMG LIVE
02:00 – 03:30 O.B.I.
03:30 – 04:30 Tymon
04:30 – 05:30 The Outside Agency
05:30 – 06:30 Miss K8 vs. Lowroller

Voor mij zeer leuke TT ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Verkoop je je kaartjes omdat de XQ Holland lineup zo baas is? xd

Moet wel een hele goede reden zijn na al deze lovende reacties....

Haha nee maar veel andere feestjes op de planning, en we gaan dat weekend naar Center Parcs met z'n 2en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Hardtechno Force
20:30 – 21:30 Pappenheimer
21:30 – 23:00 The Brutal and Sadistic Show aka Minupren & Stormtrooper
23:00 – 00:30 Pink Noise aka Fernanda Martins & Candy Cox
00:30 – 02:00 BMG LIVE
02:00 – 03:30 O.B.I.
03:30 – 04:30 Tymon
04:30 – 05:30 The Outside Agency
05:30 – 06:30 Miss K8 vs. Lowroller

Wat een hoop porno tot 05:30 joh :drool: Pff, hier wil ik wel even naartoe eigenlijk :yes: Eens zien of ik dat financieel ga redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Partyflock & Hardnews staat 01:30 – 02:30: Chain Reaction & Live: Crypsis

Iemand enig idee wat dit inhoud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Op Partyflock & Hardnews staat 01:30 – 02:30: Chain Reaction & Live: Crypsis

Iemand enig idee wat dit inhoud?

Chain Reaction met CDs en Crypsis met de laptop? Zie je wel vaker de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeer zeker van plan om te gaan, ergens een meeting? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

moet werken >.< >.< >.<
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten