Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 16:11 
 
Hardtraxxer

Ja dat snap ik.
Wat heeft opbouw er dan mee te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
Ja dat snap ik.
Wat heeft opbouw er dan mee te maken


Dat opbouw niet uitmaakt qua stijl omdat alles hetzelfde verloopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw heb je toch al niet meer als je na het einde van elke set weer tientallen bpm's moet terugschakelen als de volgende artiest begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 17:47 
 
Hardtraxxer

Wat ik niet snap, is dat er mensen zich gedragen alsof ze het vet vinden dat elke set eindigt met Uptempto. Waarom ga je dan niet gewoon naar een Uptempo feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Wat ik niet snap, is dat er mensen zich gedragen alsof ze het vet vinden dat elke set eindigt met Uptempto. Waarom ga je dan niet gewoon naar een Uptempo feest?


Dat doen ze dan misschien ook wel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag laatst een polletje op RSU waarin de vraag werd gesteld of de raw liefhebbers uptempo ook goed te pruimen vonden en daar kwam echt een zeer hoog percentage uit van wel (geen shocker natuurlijk)

maar voor die mensen is het dus perfect dat je op supremacy ook nog eens een bak uptempo voorgeschoteld krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 18:32 
 
Hardtraxxer

Sappers schreef:
Wat ik niet snap, is dat er mensen zich gedragen alsof ze het vet vinden dat elke set eindigt met Uptempto. Waarom ga je dan niet gewoon naar een Uptempo feest?


Of allebei, kan prima :P

Het is niet alsof er jazz liefhebbers op Supremacy staan die er totaal niet 'horen' ofzo, (xtra) raw en uptempo zijn tegenwoordig broertjes van elkaar, dit zie je steeds meer in combinatie op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 20:33 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Zag laatst een polletje op RSU waarin de vraag werd gesteld of de raw liefhebbers uptempo ook goed te pruimen vonden en daar kwam echt een zeer hoog percentage uit van wel (geen shocker natuurlijk)

maar voor die mensen is het dus perfect dat je op supremacy ook nog eens een bak uptempo voorgeschoteld krijgt.

Goede poll was dat :) Reden was…
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben het grote voorbeeld van iemand die raw en up-tempo beide heel goed kan hebben.
Wat ik bij uptempo wel mis is de sfeer die je vaak nog bij hardstyle evenementen hebt maar je ziet wel steeds meer mensen op de up-tempo feestjes die je herkent van de raw feestjes.

Ook in mijn eigen omgeving gaan de vaste vriendengroepen vaak naar dezelfde evenementen. Zo stonden we vorige week met een groep van 30 man nog bij rocketfest en staan we straks met een groot gedeelte van diezelfde mensen op Supremacy.
Dat setjes op Supremacy eindigen met uptempo is jammer maar niet iets wat ik super erg vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2023 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik ben het grote voorbeeld van iemand die raw en up-tempo beide heel goed kan hebben.
Wat ik bij uptempo wel mis is de sfeer die je vaak nog bij hardstyle evenementen hebt maar je ziet wel steeds meer mensen op de up-tempo feestjes die je herkent van de raw feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2023 19:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DVA schreef:
marktplaats kost het wel veel duurder. maar je moet dan gewn prive kopen van die persoon via ticketswap. en dan rest contant bijbetalen.


:yay: toch maar gedaan voor 145 moet er gewokn een keer bij zijn
Ik lees dat het daar heet binnen is, wat is dan de beste plek om te staan waar het nog wel te doen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2023 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Angelburd schreef:
DVA schreef:
marktplaats kost het wel veel duurder. maar je moet dan gewn prive kopen van die persoon via ticketswap. en dan rest contant bijbetalen.


:yay: toch maar gedaan voor 145 moet er gewokn een keer bij zijn
Ik lees dat het daar heet binnen is, wat is dan de beste plek om te staan waar het nog wel te doen is


Shirt uit en waaier mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah joh wat is nou 145 euro moet je kijke wat voor kneiters dikke line up je er voor terugkrijgt dan is geld niet meer belangrijk toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
ah joh wat is nou 145 euro moet je kijke wat voor kneiters dikke line up je er voor terugkrijgt dan is geld niet meer belangrijk toch


Kan hij toch vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat zeg ik toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angelburd schreef:
DVA schreef:
marktplaats kost het wel veel duurder. maar je moet dan gewn prive kopen van die persoon via ticketswap. en dan rest contant bijbetalen.


:yay: toch maar gedaan voor 145 moet er gewokn een keer bij zijn
Ik lees dat het daar heet binnen is, wat is dan de beste plek om te staan waar het nog wel te doen is


Lekker op de wc blijven zitten. Rest is sauna
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 13:47 
 
Hardtraxxer

Door gezeik met de treinen gaan we een groot deel van physika missen helaas, alsnog wel gvd zin in gvd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 00:18 
 
Hardtraxxer

Heb t nog nooit zo warm gehad denk ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 00:49 
 
Hardtraxxer

Adjuzt is het beste wat de hardstylewereld in jaren is overkomen. Wat een hoogtepunt was dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja de zaal was echt standje crematorium. Was even beter te doen toen ze die dingen in t plafond open hadden gezet maar die waren vrij gauw weer dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Setjes van Warface, Adjuzt en Bloodlust & Barber waren genieten.

Eervolle vermelding voor een onverwacht leuke set van Unresolved. Klinkt live heel vet.

Slechtste wat ik gehoord heb vond ik toch helaas Sub Zero Project. Veel rare kicks die live helemaal niet mooi doorkomen. Tja het is ook allang mijn stijltje niet meer helaas maar goed. Ook paar edits gehoord waarvan ik dacht, doe mij maar gewoon het origineel. Goed voorbeeld is 'Fly with me'. De edit daar van is zo matig dat ik mij afvraag, waarom?

Enfin, er zijn ook gewoon sets waar ik helemaal niet eens meer ben geweest en waarbij ik ook niet het gevoel had dat ik wat heb gemist. Rejecta en Act of Rage bijvoorbeeld.


In dit geval zijn live setjes een vloek en een geschenk:
Kut set? Gelukkig na 25 minuten voorbij.
Top set? Helaas na 25 minuten voorbij.

Benieuwd waarmee ze volgend jaar komen. Als ze het 'live' concept doortrekken haak ik denk ik af. Sets zitten vol met eigen werk en vaak matige edits. Geen diepgang of een verrassende out of the box plaatje.

Suggesties voor volgende editie (10years Supremacy) :
Tenminste een uur raw classic set.
Iets van een anthem show met alle anthems.
Ode aan Delete (VIP)
En wellicht twee raw veteranen met een anderhalf uur set.
Uptempo afsluiter van 1 uur.

Maar ik waan mij niet in illusies, ik zie niet in waarom er na wederom een uitverkochte editie getornd moet worden aan het concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 12:22 
 
Hardtraxxer

Als volgend jaar 10 jaar is verwacht ik eigenlijk wel een 2e zaal.
Als dat succesvol is, dan vanaf volgend jaar altijd een 2e zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Als volgend jaar 10 jaar is verwacht ik eigenlijk wel een 2e zaal.
Als dat succesvol is, dan vanaf volgend jaar altijd een 2e zaal.

Ik zie dat niet gebeuren. Supremacy staat bekend om een exclusieve lineup met bijna alleen maar headliners en speciale acts. Als er een 2e zaal zou komen zou dat speciale er een beetje afgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Sappers schreef:
Als volgend jaar 10 jaar is verwacht ik eigenlijk wel een 2e zaal.
Als dat succesvol is, dan vanaf volgend jaar altijd een 2e zaal.

Ik zie dat niet gebeuren. Supremacy staat bekend om een exclusieve lineup met bijna alleen maar headliners en speciale acts. Als er een 2e zaal zou komen zou dat speciale er een beetje afgaan.


Het is nog steeds een bedrijf wat winst wil maken dus een 2de zaal zie ik zeker wel gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals ik in m'n betoog al aangaf, waarom zouden ze überhaupt het concept veranderen als het werkt.
Straks doen ze meerdere zalen en dan verkoopt het ineens niet uit. Het is niet zo zwart wit als een zaaltje toevoegen =/= meer winst.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten