Nieuwe lading.wrote:Dat was wel een nieuwe lading, in eerste instantie was het gewoon uitverkocht.
Klinkt niet heel logisch om eerst maar de halve zaal ofzo te verkopen en dan opeens de andere helft.
Meer ruimte creëren in zo'n zaal kan niet echt
Nieuwe lading.wrote:Dat was wel een nieuwe lading, in eerste instantie was het gewoon uitverkocht.
Met da tweekaz toen op qlimax een kaartje voor 23 euro kunnen kopen op tswrote:Bijna onder de 40€.
Moet haast een gelredome record zijn.
Was volgens mij nog een keer een Qlimax waar de ticketprijzen ook onder de 40 doken..
Doe is normaalwrote:Ik wil hier nog niet dood gevonden worden met een frikandel in m'n reet, ook niet voor 4 tientjes!
AoD zal er vast wakker van liggen!wrote:Ik wil hier nog niet dood gevonden worden met een frikandel in m'n reet, ook niet voor 4 tientjes!
Jij ook, anaalfabeet!!!wrote:Doe is normaalwrote:Ik wil hier nog niet dood gevonden worden met een frikandel in m'n reet, ook niet voor 4 tientjes!
Waarom is jou Facebook duits?wrote:RR niet vrolijk dat hij er niet bij is
Ik vind dat hij het netjes neerzet. Tuurlijk hoort hij daar te staan maar door dat gezeik staat hij er niet. Dit is ook geen sneer richting iemand tochwrote:RR niet vrolijk dat hij er niet bij is
Klopt helemaal. Tis ook geen fitty postwrote:Ik vind dat hij het netjes neerzet. Tuurlijk hoort hij daar te staan maar door dat gezeik staat hij er niet. Dit is ook geen sneer richting iemand tochwrote:RR niet vrolijk dat hij er niet bij is
RR heeft zich tot best wel rustig gehouden over dit onderwerp. Heb hier en daar wel dingen van hem gelezen maar dat was allemaal rustig en vaak ook bijgevoegd vanuit mijn kant gezien zie ik het zo.wrote:Klopt helemaal. Tis ook geen fitty postwrote:Ik vind dat hij het netjes neerzet. Tuurlijk hoort hij daar te staan maar door dat gezeik staat hij er niet. Dit is ook geen sneer richting iemand tochwrote:RR niet vrolijk dat hij er niet bij is
Oh zo vat ik het totaal niet op, het zou makkelijker zijn om er totaal niks over te zeggen. Hij erkent wel de afgelopen 10 jaar van Supremacy en voelt zich niet te goed om ze ondanks de situatie even positief te bewoorden.wrote:RR niet vrolijk dat hij er niet bij is
Ga terug onder je steenwrote:Wat was er eigenlijk aan de hand?
Als ik iemand niet volg is het RR welwrote:Ga terug onder je steenwrote:Wat was er eigenlijk aan de hand?
Maar wel dag en nacht op dit forumwrote:Als ik iemand niet volg is het RR welwrote:Ga terug onder je steenwrote:Wat was er eigenlijk aan de hand?
27 inmiddels. Goeiedagschotel..wrote:Toch maar even kijken zo in de Gelredome met een maat. Kaartjes voor rond de 38 euro per stuk via ticketswap is niet verkeerd.
Wel jammer dat het maar een uurtje classics is.