Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 01:01 

Hardtraxx Addict

Leuke dag gehad. Verbaast over de sets van D-Sturb en Warface. Dat viel zo tegen.
Aversion vond ik wel gaaf, sfeer was toen ook goed
De supreme selection show was t leipst! Heel ziek hoe iedereen meedeed met Payback
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 12:09 

Hardtraxxer

Dagje Supremacy gehad met gemixte gevoelens. Besloten om lekker vroeg richting de Gelredome te gaan zodat mooi op tijd binnen zouden zijn voor Crypsis vs Digital Punk. Ondanks werkzaamheden op t spoor om 12 uur al op station Arnhem, OV-fietsje gepakt en 10 minuutjes richting de Gelredome gefietst. Volgens mij ging rond half 1 een keer de deur open en het was nog niet echt druk dus we waren mooi op tijd binnen.

Eerste blik in de zaal was wel even bijzonder, zo met de rails voor het bewegende podium door de helft van de zaal. Heel zuur voor de organisatie dat dit niet werkte tijdens het feest zelf. Stage kwam een keer een paar meter naar voren en daarna niks meer van gezien. Wij hebben heel de avond rechts achteraan gestaan en door de rails kon je de DJ-booth precies niet zien. Gok dat dit voor een groot gedeelte van de zaal wel een ding was, maar uiteindelijk kom ik natuurlijk niet op poppetjes te kijken.

Dan de sets: Lekker binnengekomen bij Crypsis vs Digital Punk, daarna waren The Purge, Mish, Bloodlust, Omnya & Adjuzt voor de rest mijn favoriete DJ-sets. Showmomenten waren ook heel tof, 1x 15 minuten anthems en de Supreme Selection was denk ik wel mijn favoriete kwartier van de dag :thumbsup:. Unresolved was een verademing qua dansbaarheid en fake-drops en al vind ik niet al zijn kicks even goed, zijn set was wel even lekker. Bij Warface & D-Sturb, werd ik even zwaar teleurgesteld. Waar dit een paar jaar geleden echt nog sets waren waar ik naar uit keek, kon ik er nu hélemaal niks mee. Net als bij Act of Rage waren hun edits niet bepaald beter dan de originele platen... jammer. Rebelion was beter dan verwacht (want veel minder zaag) al denk ik dat het een goede keuze is dat ze nu stoppen met overdose. Met name hun 2019 overdose set op Supremacy is denk ik niet meer te evenaren. Bij Mutilator nog even lekker rondjes gedraaid en laatste energie eruit gegooid, daarna nog een klein stukje Dual Damage beetje meegekregen tijdens het afscheid nemen van de rest van de groep, klonk op zich okay, en om 22:20 richting de exit gelopen. Vanwege treintijden en het feit dat we nog wel een klein beetje smaak hebben van tevoren al besloten om Slaughterhouse te skippen.

Terugreis was ook nog wel een hele ervaring. Door de OV-fiets rustig naar t station kunnen gaan en een lekker plekje in een niet heel drukke trein kunnen pakken naar Utrecht. Toen daar onze trein naar Eindhoven aankwam hadden we even een WTF momentje, want hij zat echt stampvol verklede (& heel erg dronken) gasten :lol:. Kwam er later achter dat er een darttoernooi was in AFAS waar ze vandaan kwamen. Gelukkig waren wij wat doorgelopen en konden we een rustige coupé vinden aan de voorkant, al hoorde je nog allerlei geschreeuw vanuit de gang en onderste coupé komen. 00:40 mooi in Eindhoven aangekomen.

Denk wel dat dit voor mij de laatste keer Supremacy gaat zijn voor de komende tijd. Ik ben 2019, 2021 & 2022 geweest, vorig jaar Dagcollege i.p.v. Supremacy en dus nu wegens toenmalige fomo, 10-jarig bestaan & Gelredome besloten weer te gaan. Merk dat ik een deel van de kicks/artiesten nog heel vet vind maar ook een groot gedeelte eigenlijk helemaal niet meer. In het vervolg ga ik denk ik alleen nog maar naar Spoontech feesten als enige 'pure raw' feesten. Kijk uit naar VWAB, Melodic Madness & Qlimax dit najaar en dan zien we wel weer verder.

+ Wachttijden bij de bar & WC
+ Flatbread pulled chicken was erg lekker
+ Dopjes die ze netjes op je fles laten zitten
+ Deuren open voor begin van het feest
+ Productie, lichtshow was dik in orde, nog een paar keer verbaasd over hoe hard het vuurwerk knalde (o.a. tijdens Payback als ik me goed herinner?).
+ Prima de ruimte gehad om te dansen, las online wat klachten maar vond het meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 13:32 

Hardtraxx Addict

Ja Payback ging hard :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 14:00 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
De bus was al voor einde feest zo goed als compleet.

Bedroevende dingen heb ik vandaag gehoord zeg.

Vertel dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 14:37 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
RTM93 schreef:

Vertel dan

Bij zijn is meemaken. Al had ik deze liever niet meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 14:43 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
pim__ schreef:
RTM93 schreef:

Vertel dan

Geef ons de juice -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 14:54 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
pim__ schreef:
RTM93 schreef:

Vertel dan

hou dan gewoon jemond
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 14:58 

Hardtraxx Veteran

Dat bepalen wij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 18:24 

Hardtraxx Veteran

Volgend jaar weer in de Brabanthallen volgens Supremacy Insta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 22:14 

Hardtraxxer

Ja dat klopt op de borden buiten het gelredome stonden zelfs 2 data voor 2025
15-02-25 Dortmund en 27-09-2025 Brabanthallen.

Gisteren goed naar mijn zin gehad zelfs met alle nieuwe raw kicks. Maar ergens miste de magie van de Gelredome wel. Maar misschien is dat ook wel de Qlimax magie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 22:51 

Hardtraxx Newbie

Dikke pluspunten voor het geluid :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 08:53 

Hardtraxxer

Waar moet ik beginnen. Als oude rot erin getrapt om wegens de prijs maar weer eens naar het Gelredome te gaan. Niet te vroeg gegaan maar dat moesten we bekopen met een enorme wachtrij, schoot ook voor geen meter op dus het begon al niet lekker.. Eenmaal binnen ging het wel redelijk vlot en hadden we een plek gevonden om alles maar eens te aanschouwen. Zag er op zich prima uit, niet speciaal, gewoon prima. Toen op zoek gegaan naar een plek waar een beetje goed geluid was maar dat was ook flink zoeken. :/ Geluid schommelde ook aardig vond ik.

Dan de muziek, die stroming is sowieso niet helemaal m'n smaak maar redelijk open minded ingegaan. Maar de tering zeg wat een herrie wordt er tegenwoordig gemaakt.. :x Al die rare kicks, fake-drops etc. resulteerde erin dat ik er ook gewoon niet lekker in kwam en wekte het vooral veel irritatie op. Ik zie veel mensen met de vuistjes in de lucht stompen maar grote groepen die losgaan heb ik nagenoeg niet gezien. Had m'n hoop een beetje op D-Sturb en Warface gevestigd maar ook die vielen toch wel erg tegen.

Dan het zombiegehalte.. :huh: Heb me echt verbaasd hoeveel lui er veel te gek hadden gedaan en hoe sommigen erbij liepen.. Naar mijn mening werden ze ook met bosjes afgevoerd maar goed dat kan ook aan mij liggen omdat ik erop begon te letten, geen idee of dat ook zo was maar goed.

Na Unresolved ook maar gegaan want het was echt klaar bij iedereen. Nog even de stad in geweest wat leuker was dan dit feest xd Mij zie je hier niet weer, want zelfs voor een kaartje van rond de 30 euro vond ik het nog teveel geld. Maar dat is persoonlijk.

+ de snelheid bij de barren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 10:55 

Hardtraxx Elite

Zeurpremacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 11:05 

Hardtraxx Addict

Marvel schreef:

Dan ben je een van de weinige.
Knalde soms echt niet lekker door
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 11:37 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
Marvel schreef:

Zag dat de organisatie (helaas) niet voor de “Qlimax” opstelling had gekozen plus ook een ander merk speakers (goedkoper?)
Met Qlimax zal het weer goedkomen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 12:06 

Hardtraxxer

Geluid was voorin wel oke, geen rare oversturingen etc gehoord maar de bas had wat harder gemogen. Achterin heb ik geen herinneringen meer aan :whistle:. Erg jammer dat de rails stuk ging want nu was het meer een sta in de weg en kon je het podium niet goed zien.

We hadden ingang E en er stond al een rij van dik 50 meter buiten de tent maar dat liep rap door ongeveer met 30 min waren we binnen. Ik hoorde dat ingang Q echt lang duurde. Qua drukte bij de barren en eten liep het snel door. De temperatuur was ook goed te doen helemaal als je het vergelijkt met de Brabanthallen de laatste jaren(Wat een sauna was het daar).
Iets waar AoD natuurlijk wat minder aan kan doen was het mobiele bereik binnen en dat was echt drama. Alle 3 de netwerken was echt dramatisch we waren met meerdere groepen en elkaar vinden was echt niet te doen omdat internet er helemaal niet was en SMSjes duurde soms echt een kwartier.

Als met al wel vermaakt maar het was voor mij de 90 euro niet echt waard.

hurricane schreef:
billieb15 schreef:
Marvel schreef:

Zag dat de organisatie (helaas) niet voor de “Qlimax” opstelling had gekozen plus ook een ander merk speakers (goedkoper?)
Met Qlimax zal het weer goedkomen :thumbup:

Heb je toevallig gezien welk merk? Defqon en Qlimax gebruiken normaal L-Acoustics en dat zijn prima setups.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 12:29 

Hardtraxx Veteran

Kickzaag schreef:
Heb je toevallig gezien welk merk? Defqon en Qlimax gebruiken normaal L-Acoustics en dat zijn prima setups.

Yep, D&B Audiotechnik werd gebruikt. Verder viel op dat achter de gevlogen delays geen subkasten hingen.
Dat heb je bij Qlimax wel, en idd icm L-Acoustics is dat dikke prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 12:49 

Hardtraxxer

Heeft iemand verder gezien of er op de grond nog subs stonden. Ik zit even voor mijn fotos te gaan maar ik heb zo geen foto van helemaal voor aan.
De staande KS28 en hangende K1 subs die op Qlimax gebruikt worden geven namelijk een gigantische druk wat ik op Supremacy miste.
Nu is het met XTRA RAW ook wel wat moeilijker qua bass er zit namelijk al wat minder bas in de kicks en ik heb het idee dat versterkers wat verzuipen in de manier hoe de baskicks in elkaar zitten maar dat moet een goede geluidstechnicus in combinatie met een mooie soundprocessor wel op kunnen lossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 14:02 

Hardtraxx Veteran

Kickzaag schreef:
Heeft iemand verder gezien of er op de grond nog subs stonden. Ik zit even voor mijn fotos te gaan maar ik heb zo geen foto van helemaal voor aan.
De staande KS28 en hangende K1 subs die op Qlimax gebruikt worden geven namelijk een gigantische druk wat ik op Supremacy miste.
Nu is het met XTRA RAW ook wel wat moeilijker qua bass er zit namelijk al wat minder bas in de kicks en ik heb het idee dat versterkers wat verzuipen in de manier hoe de baskicks in elkaar zitten maar dat moet een goede geluidstechnicus in combinatie met een mooie soundprocessor wel op kunnen lossen.

Bij de enige opbouwfoto die er vorige week was zag je links wat sub kasten op trolleys staan (die met 4 handvatten aan de zijkant). Volgens mij is Xtra Raw idd zeker uitdagend met zoveel soorten kicks LOL
Niet alles komt dan even lekker door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 20:00 

Hardtraxx Elite

net wakker, was goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2024 08:34 

Hardtraxxer

Wat een gezeik op dingen die je kunt verwachten hier zeg. Voor mij was deze editie echt een flinke vooruitgang tov twee mindere edities, waardoor ik ook denk volgend jaar over te slaan.

Vooral de locatie echt niks op aan te merken. Prima geregeld binnen, goed geluid en qua show is er ook goed uitgepakt. Beetje zuur van die gigantische rails midden in de zaal die nu geen functie hadden behalve het zicht blokkeren, maar goed. Binnenkomen was overigens wel een drama. Was het plan om er tijdens The Purge te zijn, uiteindelijk halverwege Aversion pas binnen.

Muzikaal ups en downs, maar meer ups dan downs, zeker vergeleken met de afgelopen edities die me dus echt tegenvielen. De ups: Unresolved (!!!), de showmomenten, Adjuzt, Omnya, Aversion en grotendeels Bloodlust. Warface en Rebelion naar verwachtingen ook prima. De downs: D-Sturb, Vertile, Mutilator en tijdens te veel sets te veel gezaag. Ik dacht dat we daar toch wel klaar mee waren, maar vervelend veel gehoord gedurende de avond.

Dual Damage vond ik overigens best grappig, maar dat hoeft zeker niet te vaak. Slaughterhouse 1 min de kans gegeven en besloten snel naar de trein te gaan.

Al met al meer dan prima vermaakt, en de GelreDome was een mooie afwisseling. Wel vrij prijzig en de hoeveelheid zaagkicks in combinatie met de setjes van een halfuur, waar ik nu toch echt wel een beetje op uitgekeken ben, plus dat ik denk dat ze volgend jaar dit niet gaan kunnen overtreffen, waarschijnlijk voorlopig de laatste keer Supremacy. (vergelijkbaar verhaal met Sven-O eigenlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2024 09:11 

Hardtraxx Elite

Dus je zegt eigenlijk dat de klachten niet terecht zijn en komt dan zelf met precies de zelfde klachten aan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2024 09:22 

Hardtraxx Addict

heggenschaar schreef:
Dus je zegt eigenlijk dat de klachten niet terecht zijn en komt dan zelf met precies de zelfde klachten aan? :lol:

xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2024 09:50 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
Voor mij was deze editie echt een flinke vooruitgang tov twee mindere edities, waardoor ik ook denk volgend jaar over te slaan

:oh: ? Het was veel beter dan de afgelopen 2 edities dus daarom ga je niet volgende jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2024 10:30 

Hardtraxxer

Riiss schreef:
Wat een gezeik op dingen die je kunt verwachten hier zeg.

Zo is dat, de lange rijen bij binnenkomst, slechte geluid, drukte op de vloer op bepaalde momenten, zombiegehalte, trussen op een enorm beroerde plek waardoor het zicht belemmerde (ja ook als het podium zou werken), is inderdaad wat we hadden kunnen verwachten :lol:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten