Dagje Supremacy gehad met gemixte gevoelens. Besloten om lekker vroeg richting de Gelredome te gaan zodat mooi op tijd binnen zouden zijn voor Crypsis vs Digital Punk. Ondanks werkzaamheden op t spoor om 12 uur al op station Arnhem, OV-fietsje gepakt en 10 minuutjes richting de Gelredome gefietst. Volgens mij ging rond half 1 een keer de deur open en het was nog niet echt druk dus we waren mooi op tijd binnen.
Eerste blik in de zaal was wel even bijzonder, zo met de rails voor het bewegende podium door de helft van de zaal. Heel zuur voor de organisatie dat dit niet werkte tijdens het feest zelf. Stage kwam een keer een paar meter naar voren en daarna niks meer van gezien. Wij hebben heel de avond rechts achteraan gestaan en door de rails kon je de DJ-booth precies niet zien. Gok dat dit voor een groot gedeelte van de zaal wel een ding was, maar uiteindelijk kom ik natuurlijk niet op poppetjes te kijken.
Dan de sets: Lekker binnengekomen bij
Crypsis vs Digital Punk, daarna waren
The Purge, Mish, Bloodlust, Omnya & Adjuzt voor de rest mijn favoriete DJ-sets. Showmomenten waren ook heel tof, 1x 15 minuten anthems en de Supreme Selection was denk ik wel mijn favoriete kwartier van de dag

.
Unresolved was een verademing qua dansbaarheid en fake-drops en al vind ik niet al zijn kicks even goed, zijn set was wel even lekker. Bij
Warface &
D-Sturb, werd ik even zwaar teleurgesteld. Waar dit een paar jaar geleden echt nog sets waren waar ik naar uit keek, kon ik er nu hélemaal niks mee. Net als bij
Act of Rage waren hun edits niet bepaald beter dan de originele platen... jammer.
Rebelion was beter dan verwacht (want veel minder zaag) al denk ik dat het een goede keuze is dat ze nu stoppen met overdose. Met name hun 2019 overdose set op Supremacy is denk ik niet meer te evenaren. Bij
Mutilator nog even lekker rondjes gedraaid en laatste energie eruit gegooid, daarna nog een klein stukje
Dual Damage beetje meegekregen tijdens het afscheid nemen van de rest van de groep, klonk op zich okay, en om 22:20 richting de exit gelopen. Vanwege treintijden en het feit dat we nog wel een klein beetje smaak hebben van tevoren al besloten om
Slaughterhouse te skippen.
Terugreis was ook nog wel een hele ervaring. Door de OV-fiets rustig naar t station kunnen gaan en een lekker plekje in een niet heel drukke trein kunnen pakken naar Utrecht. Toen daar onze trein naar Eindhoven aankwam hadden we even een WTF momentje, want hij zat echt stampvol verklede (& heel erg dronken) gasten

. Kwam er later achter dat er een darttoernooi was in AFAS waar ze vandaan kwamen. Gelukkig waren wij wat doorgelopen en konden we een rustige coupé vinden aan de voorkant, al hoorde je nog allerlei geschreeuw vanuit de gang en onderste coupé komen. 00:40 mooi in Eindhoven aangekomen.
Denk wel dat dit voor mij de laatste keer Supremacy gaat zijn voor de komende tijd. Ik ben 2019, 2021 & 2022 geweest, vorig jaar Dagcollege i.p.v. Supremacy en dus nu wegens toenmalige fomo, 10-jarig bestaan & Gelredome besloten weer te gaan. Merk dat ik een deel van de kicks/artiesten nog heel vet vind maar ook een groot gedeelte eigenlijk helemaal niet meer. In het vervolg ga ik denk ik alleen nog maar naar Spoontech feesten als enige 'pure raw' feesten. Kijk uit naar VWAB, Melodic Madness & Qlimax dit najaar en dan zien we wel weer verder.
+ Wachttijden bij de bar & WC
+ Flatbread pulled chicken was erg lekker
+ Dopjes die ze netjes op je fles laten zitten
+ Deuren open voor begin van het feest
+ Productie, lichtshow was dik in orde, nog een paar keer verbaasd over hoe hard het vuurwerk knalde (o.a. tijdens Payback als ik me goed herinner?).
+ Prima de ruimte gehad om te dansen, las online wat klachten maar vond het meevallen.