Momenteel ook kaarten op ticketswap voor ongeveer 50 euro...
Maakt het toch intressant om last minute eens te gaan kijken!
Maakt het toch intressant om last minute eens te gaan kijken!
Want dat is verrassend tov vorige jaren?wrote:Niets met de grootte te maken. Meer met de line up.
Denk dat veel (oudere)mensen gehoopt hadden op wat RAW van 10 jaar terug tot nu. Aangezien het de 10jaar special edition is. Maar het is nu gewoon een standaard RAW line up. Dit is niet erg maar ik kan wel begrijpen dat mensen nu zeggen dan ga ik liever niet heen.wrote:Want dat is verrassend tov vorige jaren?wrote:Niets met de grootte te maken. Meer met de line up.
Niet normaal hewrote:43 euro voor een kaartje, dat zijn ouderwetse bedragen bijna
Bekijk even het feest / stage opbouw topicwrote:Heeft iemand al fotos gezien van de opbouw?
Vergeet de Luna one man show niet. Daar werden kaarten voor weg gegeven.wrote:Bijna onder de 40€.
Moet haast een gelredome record zijn.
Was volgens mij nog een keer een Qlimax waar de ticketprijzen ook onder de 40 doken..
Waarom zou het gaan stijgen? staan er nog ruim 900 te koopwrote:Prijzen zullen vandaag wel stijgen tot aan het feest.
Maar bizar, ze zullen wel blij zijn dat t uitverkocht was voor originele prijs
Ah ja, die weet ik nog precies. Rickzel haalde me destijds op met de pipowagen. Was nog een helse rit hoor.wrote:Vergeet de Luna one man show niet. Daar werden kaarten voor weg gegeven.wrote:Bijna onder de 40€.
Moet haast een gelredome record zijn.
Was volgens mij nog een keer een Qlimax waar de ticketprijzen ook onder de 40 doken..
Dat was natuurlijk wel in een heel andere tijd
Iedereen wacht tot last minute neem ik aan.wrote:Waarom zou het gaan stijgen? staan er nog ruim 900 te koopwrote:Prijzen zullen vandaag wel stijgen tot aan het feest.
Je kan gewoon via ticketswap nog nieuwe tickets aanschaffen bij art of dance zelf.wrote:Prijzen zullen vandaag wel stijgen tot aan het feest.