Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 13:13 
 
Hardtraxxer

Sfeer was matig, maar toen we voorin gingen staan was het al een stuk sfeervoller. Verder goede setjes gehoord, vooral Deetox vs Titan was genieten :bomb: !!

++ Geluid
++ Setjes
++ Snelle barbediening

-- Hitte
-- Algehele sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 21:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Deetox vs Titan en Thera vs Exit Mind waren wat mij betreft de beste sets, echt heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 19:42 
 
Hardtraxx Newbie

Pipa schreef:
Publiek was vrij tam vergeleken met vorig jaar. Gingen weinig los en vdk gehalte lag inmens hoog. Thera Exit Mind was heerlijk. B-Front Ran-D ook lekkere set

Het losgaan ben ik het mee eens viel me best tegen. Maar snap nooit de ergenis aan VDK mensen, je hebt er toch geen last van? Ik niet in iedergeval, al moet ik wel eerlijk bekennen dat hij wat harder insloeg zaterdag en ik zelf behoorlijk wazig was, maar alsnog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xicow schreef:
Pipa schreef:
Publiek was vrij tam vergeleken met vorig jaar. Gingen weinig los en vdk gehalte lag inmens hoog. Thera Exit Mind was heerlijk. B-Front Ran-D ook lekkere set

Het losgaan ben ik het mee eens viel me best tegen. Maar snap nooit de ergenis aan VDK mensen, je hebt er toch geen last van? Ik niet in iedergeval, al moet ik wel eerlijk bekennen dat hij wat harder insloeg zaterdag en ik zelf behoorlijk wazig was, maar alsnog.


Op de één of andere manier is het mij ook altijd opgevallen dat er op dit forum altijd benadrukt moet worden dat iemand niet gebruikt. Waarom? Geen idee, zal wel iets te maken hebben met dat een niet gebruiker beter is dan een gebruiker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

Frenchkicks schreef:
xicow schreef:
Pipa schreef:
Publiek was vrij tam vergeleken met vorig jaar. Gingen weinig los en vdk gehalte lag inmens hoog. Thera Exit Mind was heerlijk. B-Front Ran-D ook lekkere set

Het losgaan ben ik het mee eens viel me best tegen. Maar snap nooit de ergenis aan VDK mensen, je hebt er toch geen last van? Ik niet in iedergeval, al moet ik wel eerlijk bekennen dat hij wat harder insloeg zaterdag en ik zelf behoorlijk wazig was, maar alsnog.


Op de één of andere manier is het mij ook altijd opgevallen dat er op dit forum altijd benadrukt moet worden dat iemand niet gebruikt. Waarom? Geen idee, zal wel iets te maken hebben met dat een niet gebruiker beter is dan een gebruiker...

Oh daar val ik niet eens over hoor. Maar ik bedoel je hebt toch geen last van VDK mensen? Heb nog nooit last gehad van mensen die strak stonden of wat dan ook, vaak juist grappig en gezellig.

Maar ben ook heel eerlijk, ik kan wel los gaan zonder, maar met ga ik nog een pak harder los en vind ik het gewoon leuker. Het is niet dat ik het niet leuk vind zonder drugs of wat dan ook, maar de combinatie feest+drugs vind ik gewoon top.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten