@b2s regel aub je parkeerplaatschaos. Eerder weggegaan en alsnog 45 mins geen meter verder…..
Ps verder topfeest!
Ps verder topfeest!
Goede tip is dat he? Sowieso garantie op een mooie dag.wrote:Morgen om 10:00 starten met een champagne ontbijt
Haha jazeker, bedankt nog! Ideaal starten zowrote:Goede tip is dat he? Sowieso garantie op een mooie dag.wrote:Morgen om 10:00 starten met een champagne ontbijt
Wat?wrote:Haha jazeker, bedankt nog! Ideaal starten zowrote:Goede tip is dat he? Sowieso garantie op een mooie dag.wrote:Morgen om 10:00 starten met een champagne ontbijt![]()
Rond 13.30 binnen, na het lopen van de avondvierdaagse vanuit de bus. Overal gelijk echt erg druk, alle looppaden, barren, stages helemaal vol.
Geluid was eigenlijk overal wel echt goed, Rebelion, Rooler, Josh & Wesz en Thera vs Geck-o waren voor mij wel de beste setjes van de dag.
+ Geluid bij alle stages
+ Een hoop goede sets gehoord
+ Grote bekers despo
+ Sfeer bij de classics
- Drukte overal
- Nergens geen bekerhouders bij de barren? Leuk als ze dat zeggen als je 12 bier hebt besteld
- Warface (EZG, Middelvinger naar je mf moeder)
- Bijna elke artiest op de raw die met 2/3 uptempo platen afsluit
Warface en EZG collabs en de platen van Killshot die gedraaid werden. Met ongeveer zulke teksten.wrote: Wat?
zeg me dat hij opgenomen iswrote: Hierbij onze tracklist
Mateloos aan gestoordwrote:- Bijna elke artiest op de raw die met 2/3 uptempo platen afsluit
hij is opgenomenwrote:zeg me dat hij opgenomen iswrote: Hierbij onze tracklist
Viel mij ook op idd. Set was echt top maar er hadden zeker meer Pitcher platen in gemogenwrote:Goed feest gehad. Ja de drukte op de paden was weer ruk maar had ik van te voren ingecalculeerd.
Dat gevoel van de onofficiële mainstage had ik toen ik bij de raw stond. Vooral omdat het contrast met de main zelf zo groot was. Bij binnenkomst namelijk even wezen kijken bij Noisecontrollers en die tent was toen ontzettend leeg. Dan heeft er nota bene al 3 man voor hem gedraaid. Er stonden makkelijk 5x zoveel mensen bij de raw toen, als het niet meer is.wrote:Mateloos aan gestoordwrote:- Bijna elke artiest op de raw die met 2/3 uptempo platen afsluit![]()
En die uptempo stage was de onofficiële mainstage zeker? Hoe veel volk stond daar?
Alleen maar beter tochwrote:Overigens merkwaardig dat ze bij de bar dichte blikjes gaven. Naar mijn weten moeten deze verplicht open worden gemaakt
Hahah dit was zo goed hè. Fantastisch om weer eens al die (inmiddels) fossielen met blije bekkies aan te treffen op die stage. Heerlijk knus sfeertje. Van begin tot eind genoten en een dikke plus om lekker niet met hardcore (of erger) af te sluiten. Unlocked om half 11, waar zie je dat nog?wrote:Wat was t HEERLIJK![]()
![]()
Fantastisch om af te mogen sluiten met een 90 minuten setje met baas Geck-o![]()
Hierbij onze tracklist