Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 20:22 
 
Hardtraxxer

Feest: Supersized Kingsday Festival
Datum: 27-04-2020
Tijd: 12:00 - 23:00
Locatie: Aquabest, Eindhoven
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://kingsday.tickets.b2s.nl/
– Kingsdeal ticket €25
– Friends ticket €25
– Regular ticket €32,50
– Late ticket €37,50

Line-up:
Koninkrijk Hardstyle:
Adrenalize
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Frontliner
KELTEK
Noisecontrollers
Phuture Noize
Ran-D
Rejecta
Sound Rush
Hosted by: DV8

Koninkrijk Hardcore:
Access One
AniMe
Deadly Guns
Miss K8
N-Vitral
Partyraiser
Paul Elstak
Sefa
Tha Playah
Unifire
Hosted by: Tha Watcher

Koninkrijk Raw:
Act of Rage
D-Sturb
Delete vs. Rooler
E-Force
Frequencerz
MYST
Rebelion
Unresolved
Vertile
Warface
Hosted by: Livid

Uptempo:
Basspunkz
Crypton
DRS
F.Noize
Major Conspiracy
Sjammienators
Spitnoise
Trespassed
Vandal!sm
Hosted by: RG

Koninkrijk Freestyle:
Bass Chaserz
Darkraver vs. Outsiders
Luna
MANDY
Mark with a K & MC Chucky
Plug ‘N Play
Ransom
Re-Style
Ruthless
Zany
Hosted by: Dash

Koninkrijk Hardstyle Classics:
A-Lusion
Alpha Twins
Davide Sonar
Deepack
Jones
Josh & Wesz
The Pitcher
The Z.
Thera vs. Geck-o
Hosted by: Tellem

Koninkrijk Hardcore Classics:
Catscan
JDA
Mad Dog
MD&A
Neophyte
Panic
Ruffneck
The Viper
Yves
Hosted by: Alee

Koninkrijk Hollands Glorie:
Buren van de Brandweer
Daani
DJ Jantje
DJ Timmy & DJ Nozem
Fatguys
FeestDJ Put-in
Sjieke Bazen
STTRBSTN
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

25 piek. Hele nette prijs (mits die kaarten niet in een minuut weg zijn). Sowieso wel weer aanwezig, ook al is het festival jaar in jaar uit niet echt bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up eventjes afwachten. Dan beslissen of het Kingdance of dit festival word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vast wel weer aanwees want het is nog altijd beter dan menig stadscentrum of beat the bridge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vast wel aanwezig, altijd wel een lekkere line-up en sfeer :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
25 piek. Hele nette prijs (mits die kaarten niet in een minuut weg zijn). Sowieso wel weer aanwezig, ook al is het festival jaar in jaar uit niet echt bijzonder.


Precies dit. Elk jaar aanwezig met een flinke groep, vermaak me er elk jaar weer goed. Geen heel bijzonder feest, maar een mooie ticketprijs en veel bekenden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:01 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk aanwezig....maar weet niet wat ik bij dit feestje altijd heb. De beleving of sfeer is er niet echt...
Komt naar mijn idee echt een ander volk op af dan op 'andere' feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
RomanAnthony schreef:
25 piek. Hele nette prijs (mits die kaarten niet in een minuut weg zijn). Sowieso wel weer aanwezig, ook al is het festival jaar in jaar uit niet echt bijzonder.


Precies dit. Elk jaar aanwezig met een flinke groep, vermaak me er elk jaar weer goed. Geen heel bijzonder feest, maar een mooie ticketprijs en veel bekenden :)

Dit indd.. Je hebt veel muziekkeuze voor een paar tientjes, aankleding moet je dan maar voorlief nemen maar liever minder aangeklede stages voor 25/30 euro als dikke(re) stages voor 50/60+ euro :thumbup:
Ik kom er toch voor de gezelligheid/vrienden/muziek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
RomanAnthony schreef:
25 piek. Hele nette prijs (mits die kaarten niet in een minuut weg zijn). Sowieso wel weer aanwezig, ook al is het festival jaar in jaar uit niet echt bijzonder.


Precies dit. Elk jaar aanwezig met een flinke groep, vermaak me er elk jaar weer goed. Geen heel bijzonder feest, maar een mooie ticketprijs en veel bekenden :)


Wij gaan ook elk jaar met een volle bus van 80 man vanuit (omgeving) Goes. Alleen voor de busreis zou ik weer een kaartje kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
mitch0162 schreef:
RomanAnthony schreef:
25 piek. Hele nette prijs (mits die kaarten niet in een minuut weg zijn). Sowieso wel weer aanwezig, ook al is het festival jaar in jaar uit niet echt bijzonder.


Precies dit. Elk jaar aanwezig met een flinke groep, vermaak me er elk jaar weer goed. Geen heel bijzonder feest, maar een mooie ticketprijs en veel bekenden :)


Wij gaan ook elk jaar met een volle bus van 80 man vanuit (omgeving) Goes. Alleen voor de busreis zou ik weer een kaartje kopen.


Ik zie al helemaal voor me hoe die busreis bij jullie gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Line-up eventjes afwachten. Dan beslissen of het Kingdance of dit festival word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:

Wij gaan ook elk jaar met een volle bus van 80 man vanuit (omgeving) Goes. Alleen voor de busreis zou ik weer een kaartje kopen.


Ik zie al helemaal voor me hoe die busreis bij jullie gaat :lol:

Ah man, hou op. In februari 2 busreisjes voor de boeg (Dediqated en Karnaval zaterdag) en daar heb ik al gruwelijk zin in. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dit jaar kunt u genieten van maar liefst 8 royale are'as in het Koninkrijk der Harde stijlen:
Hardstyle - Hardcore - Raw Hardstyle - Uptempo - Hardstyle Classics - Hardcore Classics - Freestyle - Hollands Glorie

Dit jaar dus 8 ipv 9 stages. Extra Raw en Future stage vervangen door 'Hollands Glorie'. In dat geval wacht ik even de line-up af want voor mij was het deze dag vaak pendelen tussen de Raw en Extra Raw. Heb ook geen idee wat die nieuwe stage moet inhouden, feestcafé achtig iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Citaat:
Dit jaar kunt u genieten van maar liefst 8 royale are'as in het Koninkrijk der Harde stijlen:
Hardstyle - Hardcore - Raw Hardstyle - Uptempo - Hardstyle Classics - Hardcore Classics - Freestyle - Hollands Glorie

Dit jaar dus 8 ipv 9 stages. Extra Raw en Future stage vervangen door 'Hollands Glorie'. In dat geval wacht ik even de line-up af want voor mij was het deze dag vaak pendelen tussen de Raw en Extra Raw. Heb ook geen idee wat die nieuwe stage moet inhouden, feestcafé achtig iets?

Verwacht wel zoiets indd.. En dit jaar hebben we geen Panic of Zany hosting.. of was/waren die er vorig jaar ook al niet meer?

Edit: Freestyle heeft Zany als host gehad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Extra Raw was een aantal jaren in ieder geval garantie op wat Spoontech-artiesten. Jammer dat ze die weg doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad en ook wat andere 'kleinere' artiesten zoals Chris One, Apexx, Thera, Aversion en Clockartz. Zou zonde zijn om dit soort namen niet meer op een feest van dit formaat te zien want die gaven voor mij wel daadwerkelijk de doorslag om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het overigens niet heel erg vinden als het festival een beetje inkrimpt. Drukte was toch wel een dingetje afgelopen jaren. Ondanks dat die extra brug vorig jaar wel al een hoop scheelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar bij de uitgang van de bussen (noordkant? Bij de main, zeg maar) behoorlijk vast gestaan bij het verlaten van het terrein. Het ging allemaal 1 trechter in. Later, bij de kluisjes, was het helemaal een ramp. Je kon echt geen kant op. Ik ben niet vlug in paniek maar dat was oprecht niet chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Vorig jaar bij de uitgang van de bussen (noordkant? Bij de main, zeg maar) behoorlijk vast gestaan bij het verlaten van het terrein. Het ging allemaal 1 trechter in. Later, bij de kluisjes, was het helemaal een ramp. Je kon echt geen kant op. Ik ben niet vlug in paniek maar dat was oprecht niet chill.

Wij hebben vorig jaar gelukkig iets voor het einde (denk 15/20 min van tevoren) ons kluisje leeggehaald en toen het afgelopen was zijn we direct vertrokken.
Kreeg het ook benauwd van de filmpjes later die avond van die verstoppingen/verdrukkingen bij de kluisjes.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liep eerst achter Mitch aan, die kwam ik daar tegen, maar die snapte er al helemaal geen hol meer van. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh ja wij liepen langs die chaos vorig jaar, kluisjes bij de raw/classics, zag er niet best uit. Gelukkig hadden wij geen kluisje maar onze vesten gewoon om geknoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die doos van een buschauffeuse had ons op de heenweg met de pendelbus bij de verkeerde ingang afgezet (die bij de main, ipv de raw). Hier kwam ik echter na afloop pas achter, ik had mijn kluisje en alles dus ook bij de verkeerde ingang. Ook lekker door die tyfusdrukte daar naar mn kluisje enzo, om dan alsnog naar de andere uitgang te lopen. Toen ik eenmaal bij de pendelbussen beland was, hebben we daar denk wel drie kwartier staan wachten, omdat die bussen die hele tijd niet reden (achteraf scheen er een ongeluk gebeurd te zijn ofzo waardoor de bussen er niet door konden). Al met al hadden we pas kwart voor 1 de trein, maar wij konden ten minste nog thuis komen... Waren genoeg mensen die hun laatste trein niet meer haalden, omdat die pendelbussen zo lang niet konden rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Liep eerst achter Mitch aan, die kwam ik daar tegen, maar die snapte er al helemaal geen hol meer van. :lol:


Ach, kan een keer gebeuren. Wel toevallig dat ik jou dan net weer tegen kom :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sow dat was echt niet normaal inderdaad. Ook nog zo'n 3 kwartier lopen om vervolgens je bus te zoeken. Denk dat er wel 250 bussen stonden. Nog nooit zo'n bende meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanwege die ellende vertrek ik daarom altijd 15-30 min eerder. Scheelt enorm veel. De line up is altijd prima en gaan altijd veel bekenden dus zal vast wel weer aanwezig zijn. Wordt weer een lekker dagje despo's harken.
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten