Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig mits ik geen corona oploop op Xqlusive PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk een erg fijne timetable, smiddags raw en savonds classics.
Wel erg jammer dat Delete van de line-up is gehaald :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Aanwezig mits ik geen corona oploop op Xqlusive PN.


5 dagen incubatie tijd ^^

OT: Twee keer anderhalf uur Koning Bob in 4 dagen tijd :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable had bijna niet kutter uit kunnen vallen, vrijwel alles wat ik wil zien staat tegelijk. Daarnaast de keuze moeten maken tussen pas later aanwezig of eerder naar huis, terwijl ik Adrenalize en B-Front allebei wel had willen zien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
makrooy schreef:
Aanwezig mits ik geen corona oploop op Xqlusive PN.


5 dagen incubatie tijd ^^

OT: Twee keer anderhalf uur Koning Bob in 4 dagen tijd :surrender:


Tegenwoordig 3 dagen met omekron, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 20:55 
 
Hardtraxxer

Heeft er iemand z'n kek timetable tooltje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 09:40 
 
Hardtraxxer

Leuk dat ze hier ook wat langere setjes tussen hebben gestopt.

Vanwege terugreis met OV en de horrorverhalen van het verlaten van het terrein ga ik wel ruim voor 23 uur weg zijn. Helaas, want anderhalf uur afsluiten met koning Bob was wel mooi geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2019 was inderdaad wel een ramp met de trein halen. Blijkbaar door een ongeval verderop op de route lag de pendeldienst een tijdje in zijn geheel stil. Hoe lang het precies heeft plat gelegen weet ik niet meer echt, maar mijn gevoel zegt dat we bijna een uur hebben moeten wachten voor een stilstaande pendelbus. Al was ik op dat moment al blij genoeg dat we voor de bus stonden, en niet in die bus moesten wachten tot het weer ging rijden.

Wij hadden nog wel net op tijd onze (laatste) trein terug, maar hoorde ook in de trein anderen klagen dat ze een bepaalde overstap op Den Bosch of Utrecht niet meer gingen redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lifefix schreef:
Heeft er iemand z'n kek timetable tooltje?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Vanwege terugreis met OV en de horrorverhalen van het verlaten van het terrein ga ik wel ruim voor 23 uur weg zijn. Helaas, want anderhalf uur afsluiten met koning Bob was wel mooi geweest.

Oh dat was wat. Duizenden mensen door één poortje van 1 meter breed. Mag hopen dat dat nu anders is, levensgevaarlijk was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet vaak in paniek ofzo maar had toen toch wel even zoiets van: "als er nu iets mis gaat, dan is het wel serieus foute boel". Met elastieke benen was dat ook geen succes. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Met elastieke benen was dat ook geen succes. :lol:


Ja, dat was een erg goed moment toen xd hopelijk dit jaar beter geregeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Remi schreef:
Met elastieke benen was dat ook geen succes. :lol:


Ja, dat was een erg goed moment toen xd hopelijk dit jaar beter geregeld


Ik wilde jou eigenlijk in diezelfde zin noemen, en de staat waarin je verkeerde, maar dacht: ik spaar je. Thanks dat je hem er zelf bijpakt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat weer een zooi worden hoor.

Enige zekerheid is Angernoizer, verder gaan we t allemaal wel zien wat de dag ons weer gaat brengen.

Oranjepak hangt weer klaar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dag rondjes lopen tussen alle stages! Voornamelijk de hardstyle classics en de raw, maar ook benieuwd naar de hardcore classics en de freestyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen om 10:00 starten met een champagne ontbijt en om 11:15 de bus, godverdomme zin in godverdomme! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel veel zin in! Vind het altijd een van de leukste festivals van het jaar. Fijne groep altijd mee en locatie is ook top. Wel zoals ieder jaar een uur vantevoren weg om de meute op 't laatst voor te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ook echt heel veel zin in, wordt m'n eerste feestje sinds DEDIQATED :woot:
Gaan zoals altijd weer met een mooie groep. Niet echt iets wat ik MOET zien, dus zie wel waar we gaan belanden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook naar verwachting aanwezig. Was nog een tijdje in twijfel, maar thuiszitten met Koningsdag is het ook niet helemaal :P Zie wel waar ik beland morgen, zal voornamelijk Mainstage en beide classics stages worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Starten op de main met Adrenalize, daarna voornamelijk hardstyle en hardcore classics. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wellicht ook eens wat buiten de hokjes kleuren. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen veel plezier vandaag hier. Geniet ervan! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het nogal druk, niet bijster fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 23:01 
 
Hardtraxxer

STBM schreef:
Vind het nogal druk, niet bijster fijn

Dit. Echt overal, zowel op als naast stages, te veel mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 23:18 
 
Hardtraxxer

Kleine ervaring (mijn eerste hier!) vanuit de trein terug.

Rond 14u binnen Bij het verkennende rondje lopen viel al op hoe druk het op de paden was. Uitzonderingen daargelaten was dit op de stages niet anders. Zoals STBM aangeeft zo druk dat je toch niet volledig ontspannen rondloopt.

Voornamelijk de groep gevolgd op de raw en hardcore. Vind ik normaal prima, maar was niet allemaal een even groot succes. Warface die bij Rebelion op stage komt waarna ze Switchblades en Irreplaceable draaien, om 2 uur later in zijn eigen set exact hetzelfde te doen. En e-force die niet alleen zijn eigen platen draait (leuk!) , maar dan ook aan komt zetten met Switchblades (saai).

Toen de rest naar Deadly Guns ging ben ik op eigen houtje even langs Josh & Wesz gelopen op de classics. :worship: wat een sfeer daar zeg. Ook Alpha Twins even meegepakt en na e-force rond 22u de pendelbus in.

Conclusie: volgens mij vergeleek iemand het hier met decibel? Die vlieger gaat voor mij niet op. Te druk, redelijk tamme sfeer over het algemeen, djs die er qua sets ook maar weinig verrassends in stoppen.

Oja grote plus voor de locatie van de pendelbussen, direct naast de ingang. Als je dan ziag wat een wandeling er was van de touringcars naar het terrein.

EDIT: geluid op de raw was ook kut trouwens, behalve als je midden met je bakkes tussen de speakers ging staan. Op de classics dan weet wel een heerlijke bak geluid.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten