Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titan, Requiem en Warface sluiten af
https://www.facebook.com/superbash.nl/v ... 334542118/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:

Daarnaast ook leuk voor Requiem dat 'ie wss niet in de begin uurtjes wordt gezet. Tenminste, dat neem ik aan toch? Hij zal wel niet voor Audiotricz en zo worden gezet.


Roughstate sloot hij ook af na Warface, niet het beste dat ik ooit gehoord heb tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Exterkate schreef:

Daarnaast ook leuk voor Requiem dat 'ie wss niet in de begin uurtjes wordt gezet. Tenminste, dat neem ik aan toch? Hij zal wel niet voor Audiotricz en zo worden gezet.


Roughstate sloot hij ook af na Warface, niet het beste dat ik ooit gehoord heb tbh.


Als het me niet bevalt, gaan we mooi op tijd huiswaarts ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Auto + dicht bij huis. Heerlijk een feestje in Enschede ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Begin er ook langzaam zin in te krijgen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Begin er ook langzaam zin in te krijgen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook :D Ga me op elk setje wel vermaken denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:24 
 

Timetable:

22:00 - 23:00: Dymonic vs. Goatbusters
23:00 - 00:00: Atmozfears
00:00 - 01:00: Audiotricz
01:00 - 02:00: Bass Modulators
02:00 - 03:15: Frontliner
03:15 - 03:45: Live: Gunz for Hire
03:45 - 04:00: 10 Years of ‪#‎SUPERBASH‬ Show
04:00 - 05:00: Dj Adaro
05:00 - 06:30: Warface vs. Titan vs. Requiem
Hosted by Mc Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Timetable:

22:00 - 23:00: Dymonic vs. Goatbusters
23:00 - 00:00: Atmozfears
00:00 - 01:00: Audiotricz
01:00 - 02:00: Bass Modulators
02:00 - 03:15: Frontliner
03:15 - 03:45: Live: Gunz for Hire
03:45 - 04:00: 10 Years of ‪#‎SUPERBASH‬ Show
04:00 - 05:00: Dj Adaro
05:00 - 06:30: Warface vs. Titan vs. Requiem
Hosted by Mc Villain


Waarom frontliner zo lang :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:38 
 

stanlesz schreef:
Waarom frontliner zo lang :thumbdown:


Erg raar inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jezus, 1:15 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft hij in ieder geval ruimte voor 2 tracks van andere DJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Heeft hij in ieder geval ruimte voor 2 tracks van andere DJ's.

FTS dus en nog er nog eens een?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nexone plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou moet ik gewoon een uur en 15 minuten gaan eten. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:39 
 
Hardtraxx Newbie

stanlesz schreef:
Nou moet ik gewoon een uur en 15 minuten gaan eten. :mad:

Er stond gelukkig een foutje in de time-table. Je hoeft nu nog maar een uurtje te gaan eten omdat frontliner van 02:00 tot 03:00 draait :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ItzStan schreef:
stanlesz schreef:
Nou moet ik gewoon een uur en 15 minuten gaan eten. :mad:

Er stond gelukkig een foutje in de time-table. Je hoeft nu nog maar een uurtje te gaan eten omdat frontliner van 02:00 tot 03:00 draait :P


In gecalculeerd, prima! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable! Ga ik me wel op vermaken :D Uurtje Frontliner enige waar ik niet zo veel zin in heb, maar dat overleven we wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Prima timetable! Ga ik me wel op vermaken :D Uurtje Frontliner enige waar ik niet zo veel zin in heb, maar dat overleven we wel.

mee eens :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot vanavond! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onverwachts een enorm leuke avond gehad, Gunz for Hire was inderdaad eigenlijk heel erg vet! Neem m'n mening volledig terug. Frontliner was redelijk te pruimen, en de rest was prima te doen. Echt goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Onverwachts een enorm leuke avond gehad, Gunz for Hire was inderdaad eigenlijk heel erg vet! Neem m'n mening volledig terug. Frontliner was redelijk te pruimen, en de rest was prima te doen. Echt goed vermaakt.

Hier ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het trouwens vet om te zien wat een lol Requiem Warface en Titan hadden tijdens hun set. Ze mixten een paar keer ook echt behoorlijk vet en snel door. Paar onverwachte nummers langs horen komen. Niet alleen maar de hitjes die je verwacht van de mannen.

Alleen die 200 bpm hardcore laatste 15 minuten kon ik niks meer mee :lol: Maargoed dat maakt ook niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Onverwachts een enorm leuke avond gehad, Gunz for Hire was inderdaad eigenlijk heel erg vet! Neem m'n mening volledig terug. Frontliner was redelijk te pruimen, en de rest was prima te doen. Echt goed vermaakt.


Helemaal mee eens! Top avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Onverwachts een enorm leuke avond gehad, Gunz for Hire was inderdaad eigenlijk heel erg vet! Neem m'n mening volledig terug. Frontliner was redelijk te pruimen, en de rest was prima te doen. Echt goed vermaakt.

Eens, erg genoten van G4H! :beer:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten