Titan, Requiem en Warface sluiten af
View on Facebook
View on Facebook
Roughstate sloot hij ook af na Warface, niet het beste dat ik ooit gehoord heb tbh.wrote:
Daarnaast ook leuk voor Requiem dat 'ie wss niet in de begin uurtjes wordt gezet. Tenminste, dat neem ik aan toch? Hij zal wel niet voor Audiotricz en zo worden gezet.
Als het me niet bevalt, gaan we mooi op tijd huiswaartswrote:Roughstate sloot hij ook af na Warface, niet het beste dat ik ooit gehoord heb tbh.wrote:
Daarnaast ook leuk voor Requiem dat 'ie wss niet in de begin uurtjes wordt gezet. Tenminste, dat neem ik aan toch? Hij zal wel niet voor Audiotricz en zo worden gezet.
wrote:Begin er ook langzaam zin in te krijgen.
Waarom frontliner zo langwrote:Timetable:
22:00 - 23:00: Dymonic vs. Goatbusters
23:00 - 00:00: Atmozfears
00:00 - 01:00: Audiotricz
01:00 - 02:00: Bass Modulators
02:00 - 03:15: Frontliner
03:15 - 03:45: Live: Gunz for Hire
03:45 - 04:00: 10 Years of #SUPERBASH Show
04:00 - 05:00: Dj Adaro
05:00 - 06:30: Warface vs. Titan vs. Requiem
Hosted by Mc Villain
Erg raar inderdaad!wrote:Waarom frontliner zo lang
FTS dus en nog er nog eens een?wrote:Heeft hij in ieder geval ruimte voor 2 tracks van andere DJ's.
Er stond gelukkig een foutje in de time-table. Je hoeft nu nog maar een uurtje te gaan eten omdat frontliner van 02:00 tot 03:00 draaitwrote:Nou moet ik gewoon een uur en 15 minuten gaan eten.
In gecalculeerd, prima!wrote:Er stond gelukkig een foutje in de time-table. Je hoeft nu nog maar een uurtje te gaan eten omdat frontliner van 02:00 tot 03:00 draaitwrote:Nou moet ik gewoon een uur en 15 minuten gaan eten.
mee eenswrote:Prima timetable! Ga ik me wel op vermakenUurtje Frontliner enige waar ik niet zo veel zin in heb, maar dat overleven we wel.
Hier ook!wrote:Onverwachts een enorm leuke avond gehad, Gunz for Hire was inderdaad eigenlijk heel erg vet! Neem m'n mening volledig terug. Frontliner was redelijk te pruimen, en de rest was prima te doen. Echt goed vermaakt.
Helemaal mee eens! Top avondwrote:Onverwachts een enorm leuke avond gehad, Gunz for Hire was inderdaad eigenlijk heel erg vet! Neem m'n mening volledig terug. Frontliner was redelijk te pruimen, en de rest was prima te doen. Echt goed vermaakt.
Eens, erg genoten van G4H!wrote:Onverwachts een enorm leuke avond gehad, Gunz for Hire was inderdaad eigenlijk heel erg vet! Neem m'n mening volledig terug. Frontliner was redelijk te pruimen, en de rest was prima te doen. Echt goed vermaakt.