Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:15 
 

H4RDSTYL3RR schreef:
Adaro
G4H
Warface
Titan
Requiem
Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Dymonic
Goatbusters


+ Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Adaro
G4H
Warface
Titan
Requiem
Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Dymonic
Goatbusters


+ Frontliner


Edited
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook al is het om de hoek, een halve avond naar raw luisteren pas ik voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een bullshit. In de volgende volgorde heb je gewoon een hele vette opbouwende avond met ongeveer 50:50 verhouding

Dymonic vs goatbusters
Audiotricz
Bass Modulators
Frontliner
Atmozfears
GunzForHire
Requiem
Adaro
Titan
Warface

Edit :je reactie aangepast zie ik.
Superbash Is altijd zo geweest. Dus wat verwacht je. Hele avond aanstekers in de lucht doe je maar ergens anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat een bullshit. In de volgende volgorde heb je gewoon een hele vette opbouwende avond met ongeveer 50:50 verhouding


Een halve avond dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Wat een bullshit. In de volgende volgorde heb je gewoon een hele vette opbouwende avond met ongeveer 50:50 verhouding


Een halve avond dus

Hij had er eerst hele avond staan ;) zie edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee helaas, dit gaat hem niet worden.
Slechts 3 of 4 namen die mij interesseren...
Erg jammer, dit is toch het enige grote binnenfeest dat zo ongeveer om de hoek is en dit gaat de eerste Superbash in ruim 5 jaar tijd zijn waar ik niet bij ben. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Nee helaas, dit gaat hem niet worden.
Slechts 3 of 4 namen die mij interesseren...
Erg jammer, dit is toch het enige grote binnenfeest dat zo ongeveer om de hoek is en dit gaat de eerste Superbash in ruim 5 jaar tijd zijn waar ik niet bij ben. :thumbdown:


Vroeger was het allemaal zo mooi, ik ga nog liever dood dan dat ik titan en warface aan moet horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xblister schreef:
Vitality schreef:
Nee helaas, dit gaat hem niet worden.
Slechts 3 of 4 namen die mij interesseren...
Erg jammer, dit is toch het enige grote binnenfeest dat zo ongeveer om de hoek is en dit gaat de eerste Superbash in ruim 5 jaar tijd zijn waar ik niet bij ben. :thumbdown:


Vroeger was het allemaal zo mooi, ik ga nog liever dood dan dat ik titan en warface aan moet horen.

Overdrijven is ook een vak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb meteen tickets gehaald, prima prijs en lekker in de buurt :) Zoals ik al hoopte is er van alles wat. :thumbsup:

Mooie opbouwende line-up hebben ze er van gemaakt :)

Want eerlijk is eerlijk, namens als g4h adaro en warface heb je tegenwoordig meer nodig om de boel uit te laten verkopen dan bijvoorbeeld een Wildstylez (vorig jaar), Frontliner of Atmozfears.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 11:02 
 

Joey schreef:
Xblister schreef:
Vroeger was het allemaal zo mooi, ik ga nog liever dood dan dat ik titan en warface aan moet horen.

Overdrijven is ook een vak.


Ook al is het wat kort door de bocht, ergens begrijp ik hem wel! Ik heb er ook echt niks mee dus dat wordt afzien de laatste paar uurtjes.. We zien het wel! Wie weet valt het reuze mee en is de sfeer beter dan de muziek :D

Ik denk dat als je de line-up echt mooi opbouwend had willen hebben, hier had moeten afsluiten met een B-Front of Frequencerz! Past denk ik iets beter bij de rest van de line-up ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"de rest van de line-up"? er zijn 4 euforische en 5 raw artiesten :P (Dymonic en goatbusters GEEN idee). Als je B-front en Frequencerz ipv audiotricz en atmozfears zou doen misschien haha.

Nee wat ik al zei, ik vind het prima zo :) Voor ieder wat wils
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 13:10 
 

Rickzel schreef:
Als je B-front en Frequencerz ipv audiotricz en atmozfears zou doen misschien haha.


Ah ja zo kun je het ook opvatten.. Ik bedoel dan Titan en Warface en Adaro niet op de line-up hé :D

Zoiets als dit:

Dymonic vs. Goatbusters
Audiotricz
Atmozfears
Frontliner
Bass Modulators
Gunz for Hire
Frequencerz
Requiem
B-front


Die (raw) hardstyle sluit imo beter aan op de rest dan dat van Warface, Titan, Adaro (tegenwoordig).. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja B-front in de line-up mag van mij altijd natuurlijk :P snap je redenatie, maar denk dat organisatoren niet zo ver door denken en dat ze blij zijn met de namen die ze er neer kunnen zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 13:41 
 

Rickzel schreef:
maar denk dat organisatoren niet zo ver door denken en dat ze blij zijn met de namen die ze er neer kunnen zetten :)


Daar valt inderdaad ook wat voor te zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds wanneer is Titan zo kut dan? :P Vind dat hij altijd vrij gevarieerd draait, en niet/zeer weinig de standaard kick/screech nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 14:08 
 

Vind Titan ook altijd wel goed draaien eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:44 
 
Hardtraxxer

Ben het er wel mee eens dat het gat tussen Audiotricz/Atmozfears/Frontliner/Bass Modulators met Adaro/Titan/Warface wel erg groot is. Mensen die van de eerste groep namen houden, hebben waarschijnlijk niet echt veel met de tweede groep en omgekeerd hetzelfde uiteraard.
Een Frequencerz of B-Front past ook veel beter in het Superbash concept denk ik, jammer dat de raw namen hier nu ook doorslaan. De 'wauw factor' die de line-up de vorige twee keer wel had, heeft het dit jaar niet echt eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, heel fucking facebook staat ermee vol. Irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00: Goatbusters & Requiem
23:00 - 00:00: The Pitcher
00:00 - 01:00: D-Block & S-te-Fan
01:00 - 02:00: Wildstylez
02:00 - 03:15: Hard Driver
03:15 - 03:45: Live: Mashup Jack
03:45 - 05:00: Adaro
05:00 - 06:30: B-Front, Digital Punk, E-Force
MC: Villain

Vind het verschil met 2014 niet gigantisch, enige verschil is dat de aansluiting wat beter is met een Harddriver en Mashup Jack. (oftewel, wat Kiloknaller liever zou zien dit jaar)

Ik persoonlijk teken tegenwoordig gewoon voor zulke lineups, want ik kan de muziek van Audiotricz tot Warface allemaal wel waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
22:00 - 23:00: Goatbusters & Requiem
23:00 - 00:00: The Pitcher
00:00 - 01:00: D-Block & S-te-Fan
01:00 - 02:00: Wildstylez
02:00 - 03:15: Hard Driver
03:15 - 03:45: Live: Mashup Jack
03:45 - 05:00: Adaro
05:00 - 06:30: B-Front, Digital Punk, E-Force
MC: Villain

Vind het verschil met 2014 niet gigantisch, enige verschil is dat de aansluiting wat beter is met een Harddriver en Mashup Jack. (oftewel, wat Kiloknaller liever zou zien dit jaar)

Ik persoonlijk teken tegenwoordig gewoon voor zulke lineups, want ik kan de muziek van Audiotricz tot Warface allemaal wel waarderen :)


mag Dymonic niet draaien :( .

Dymonic kan van alles draaien, een prima dj die zich goed aanpast aan de tijd waar hij staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was de lineup van vorig jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja van vorig jaar inderdaad, was vergelijkingsmateriaal :P

Ben het met je eens hoor, je kan Dymonic overal in de lineup zetten, zet altijd leuke setjes neer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Natuurlijk mag deze held niet ontbreken op het 10-jarig jubileum van SUPERBASH. Like en laat je horen voor deze onuitputtelijke energiebron die als geen ander weet hoe je het publiek moet opzwepen…. Mc Villain!


Was te verwachten, maar blij ben ik er niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Ben het er wel mee eens dat het gat tussen Audiotricz/Atmozfears/Frontliner/Bass Modulators met Adaro/Titan/Warface wel erg groot is. Mensen die van de eerste groep namen houden, hebben waarschijnlijk niet echt veel met de tweede groep en omgekeerd hetzelfde uiteraard.
Een Frequencerz of B-Front past ook veel beter in het Superbash concept denk ik, jammer dat de raw namen hier nu ook doorslaan. De 'wauw factor' die de line-up de vorige twee keer wel had, heeft het dit jaar niet echt eigenlijk.

Ik vind dat Bass Modulators en Atmozfears prima de euphoric naar raw kunnen overbruggen. Atmozfears nog meer dan Bass Modulators waarschijnlijk.
Atmozfears is een ideale producer die zo gevarieerd kan produceren. Denk aan zijn euforische kant (Gold Skies, Accelerate, Release) en zijn raw kant (Bounce & Break Remix, Singularity en Madman)

Wel zin in overigens. Lekker dichtbij en beregezellig met alle bekenden :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten