+ Frontlinerwrote:Adaro
G4H
Warface
Titan
Requiem
Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Dymonic
Goatbusters
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
K
Editedwrote:+ Frontlinerwrote:Adaro
G4H
Warface
Titan
Requiem
Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Dymonic
Goatbusters
Ook al is het om de hoek, een halve avond naar raw luisteren pas ik voor.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Wat een bullshit. In de volgende volgorde heb je gewoon een hele vette opbouwende avond met ongeveer 50:50 verhouding
Dymonic vs goatbusters
Audiotricz
Bass Modulators
Frontliner
Atmozfears
GunzForHire
Requiem
Adaro
Titan
Warface
Edit :je reactie aangepast zie ik.
Superbash Is altijd zo geweest. Dus wat verwacht je. Hele avond aanstekers in de lucht doe je maar ergens anders.
Dymonic vs goatbusters
Audiotricz
Bass Modulators
Frontliner
Atmozfears
GunzForHire
Requiem
Adaro
Titan
Warface
Edit :je reactie aangepast zie ik.
Superbash Is altijd zo geweest. Dus wat verwacht je. Hele avond aanstekers in de lucht doe je maar ergens anders.
Een halve avond duswrote:Wat een bullshit. In de volgende volgorde heb je gewoon een hele vette opbouwende avond met ongeveer 50:50 verhouding
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Hij had er eerst hele avond staanwrote:Een halve avond duswrote:Wat een bullshit. In de volgende volgorde heb je gewoon een hele vette opbouwende avond met ongeveer 50:50 verhouding
Nee helaas, dit gaat hem niet worden.
Slechts 3 of 4 namen die mij interesseren...
Erg jammer, dit is toch het enige grote binnenfeest dat zo ongeveer om de hoek is en dit gaat de eerste Superbash in ruim 5 jaar tijd zijn waar ik niet bij ben.
Erg jammer, dit is toch het enige grote binnenfeest dat zo ongeveer om de hoek is en dit gaat de eerste Superbash in ruim 5 jaar tijd zijn waar ik niet bij ben.
Vroeger was het allemaal zo mooi, ik ga nog liever dood dan dat ik titan en warface aan moet horen.wrote:Nee helaas, dit gaat hem niet worden.
Overdrijven is ook een vak.wrote:Vroeger was het allemaal zo mooi, ik ga nog liever dood dan dat ik titan en warface aan moet horen.wrote:Nee helaas, dit gaat hem niet worden.
Ik heb meteen tickets gehaald, prima prijs en lekker in de buurt
Zoals ik al hoopte is er van alles wat.
Mooie opbouwende line-up hebben ze er van gemaakt
Want eerlijk is eerlijk, namens als g4h adaro en warface heb je tegenwoordig meer nodig om de boel uit te laten verkopen dan bijvoorbeeld een Wildstylez (vorig jaar), Frontliner of Atmozfears.
Mooie opbouwende line-up hebben ze er van gemaakt
Want eerlijk is eerlijk, namens als g4h adaro en warface heb je tegenwoordig meer nodig om de boel uit te laten verkopen dan bijvoorbeeld een Wildstylez (vorig jaar), Frontliner of Atmozfears.
-
K
Ook al is het wat kort door de bocht, ergens begrijp ik hem wel! Ik heb er ook echt niks mee dus dat wordt afzien de laatste paar uurtjes.. We zien het wel! Wie weet valt het reuze mee en is de sfeer beter dan de muziekwrote:Overdrijven is ook een vak.wrote:Vroeger was het allemaal zo mooi, ik ga nog liever dood dan dat ik titan en warface aan moet horen.
Ik denk dat als je de line-up echt mooi opbouwend had willen hebben, hier had moeten afsluiten met een B-Front of Frequencerz! Past denk ik iets beter bij de rest van de line-up
"de rest van de line-up"? er zijn 4 euforische en 5 raw artiesten
(Dymonic en goatbusters GEEN idee). Als je B-front en Frequencerz ipv audiotricz en atmozfears zou doen misschien haha.
Nee wat ik al zei, ik vind het prima zo
Voor ieder wat wils
Nee wat ik al zei, ik vind het prima zo
-
K
Ah ja zo kun je het ook opvatten.. Ik bedoel dan Titan en Warface en Adaro niet op de line-up héwrote:Als je B-front en Frequencerz ipv audiotricz en atmozfears zou doen misschien haha.
Zoiets als dit:
Dymonic vs. Goatbusters
Audiotricz
Atmozfears
Frontliner
Bass Modulators
Gunz for Hire
Frequencerz
Requiem
B-front
Die (raw) hardstyle sluit imo beter aan op de rest dan dat van Warface, Titan, Adaro (tegenwoordig)..
Last edited by Kiloknaller on , edited 2 times in total.
Ja B-front in de line-up mag van mij altijd natuurlijk
snap je redenatie, maar denk dat organisatoren niet zo ver door denken en dat ze blij zijn met de namen die ze er neer kunnen zetten 
-
K
Daar valt inderdaad ook wat voor te zeggenwrote:maar denk dat organisatoren niet zo ver door denken en dat ze blij zijn met de namen die ze er neer kunnen zetten
Sinds wanneer is Titan zo kut dan?
Vind dat hij altijd vrij gevarieerd draait, en niet/zeer weinig de standaard kick/screech nummers.
-
B
Vind Titan ook altijd wel goed draaien eigenlijk 
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Ben het er wel mee eens dat het gat tussen Audiotricz/Atmozfears/Frontliner/Bass Modulators met Adaro/Titan/Warface wel erg groot is. Mensen die van de eerste groep namen houden, hebben waarschijnlijk niet echt veel met de tweede groep en omgekeerd hetzelfde uiteraard.
Een Frequencerz of B-Front past ook veel beter in het Superbash concept denk ik, jammer dat de raw namen hier nu ook doorslaan. De 'wauw factor' die de line-up de vorige twee keer wel had, heeft het dit jaar niet echt eigenlijk.
Een Frequencerz of B-Front past ook veel beter in het Superbash concept denk ik, jammer dat de raw namen hier nu ook doorslaan. De 'wauw factor' die de line-up de vorige twee keer wel had, heeft het dit jaar niet echt eigenlijk.
Nice, heel fucking facebook staat ermee vol. Irritant.
22:00 - 23:00: Goatbusters & Requiem
23:00 - 00:00: The Pitcher
00:00 - 01:00: D-Block & S-te-Fan
01:00 - 02:00: Wildstylez
02:00 - 03:15: Hard Driver
03:15 - 03:45: Live: Mashup Jack
03:45 - 05:00: Adaro
05:00 - 06:30: B-Front, Digital Punk, E-Force
MC: Villain
Vind het verschil met 2014 niet gigantisch, enige verschil is dat de aansluiting wat beter is met een Harddriver en Mashup Jack. (oftewel, wat Kiloknaller liever zou zien dit jaar)
Ik persoonlijk teken tegenwoordig gewoon voor zulke lineups, want ik kan de muziek van Audiotricz tot Warface allemaal wel waarderen
Vind het verschil met 2014 niet gigantisch, enige verschil is dat de aansluiting wat beter is met een Harddriver en Mashup Jack. (oftewel, wat Kiloknaller liever zou zien dit jaar)
Ik persoonlijk teken tegenwoordig gewoon voor zulke lineups, want ik kan de muziek van Audiotricz tot Warface allemaal wel waarderen
mag Dymonic niet draaienwrote:22:00 - 23:00: Goatbusters & Requiem
Dymonic kan van alles draaien, een prima dj die zich goed aanpast aan de tijd waar hij staat.
Dat was de lineup van vorig jaar 
Haha ja van vorig jaar inderdaad, was vergelijkingsmateriaal
Ben het met je eens hoor, je kan Dymonic overal in de lineup zetten, zet altijd leuke setjes neer
Ben het met je eens hoor, je kan Dymonic overal in de lineup zetten, zet altijd leuke setjes neer
Was te verwachten, maar blij ben ik er niet mee.Natuurlijk mag deze held niet ontbreken op het 10-jarig jubileum van SUPERBASH. Like en laat je horen voor deze onuitputtelijke energiebron die als geen ander weet hoe je het publiek moet opzwepen…. Mc Villain!
Ik vind dat Bass Modulators en Atmozfears prima de euphoric naar raw kunnen overbruggen. Atmozfears nog meer dan Bass Modulators waarschijnlijk.wrote:Ben het er wel mee eens dat het gat tussen Audiotricz/Atmozfears/Frontliner/Bass Modulators met Adaro/Titan/Warface wel erg groot is. Mensen die van de eerste groep namen houden, hebben waarschijnlijk niet echt veel met de tweede groep en omgekeerd hetzelfde uiteraard.
Atmozfears is een ideale producer die zo gevarieerd kan produceren. Denk aan zijn euforische kant (Gold Skies, Accelerate, Release) en zijn raw kant (Bounce & Break Remix, Singularity en Madman)
Wel zin in overigens. Lekker dichtbij en beregezellig met alle bekenden