Vorig jaar een onverwacht leuke avond gehad, als de lineup weer een beetje vergelijkbaar is (mooi opbouwend) dan ben ik er vast wel weer bij 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ff kijken, het is om de hoek maar er moet toch wel wat leuks staan...
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hoezo stopt het een half uur eerder? 
Dit hoor ik voor het eerst, bron ?wrote:wrote:
Maargoed, 7 november is ook blijkbaar de album release van Radical Redemption in de Heineken Music Hall. In dat geval sla ik Superbash toch over haha
Staat op zo'n poster op Dominator, heb foto voorbij zien komen.wrote:Dit hoor ik voor het eerst, bron ?wrote:wrote:
Maargoed, 7 november is ook blijkbaar de album release van Radical Redemption in de Heineken Music Hall. In dat geval sla ik Superbash toch over haha
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Damn, Radical event spreekt mij aan. Maar superbash is altijd chill dichtbij en kost geen kut 
Ik ben aanwezig, dit verkies ik ver boven een avond met radical fanboys. 
Dan kunnen we dus gelukkig Radical, Chain Reaction, Warface, Crypsis, Digital Punk en een aantal anderen wel afschrijven voor de line-up.
Met een beetje mooie line-up ben ik erbij.
Ze doen tegenwoordig makkelijk 3 boekingen op een avond hè.wrote:Dan kunnen we dus gelukkig Radical, Chain Reaction, Warface, Crypsis, Digital Punk en een aantal anderen wel afschrijven voor de line-up.
Zou vast wel iets uitmaken, maar hoop dat ze met wat leukers komen aanzetten dan de standaard namenwrote:Ze doen tegenwoordig makkelijk 3 boekingen op een avond hè.wrote:Dan kunnen we dus gelukkig Radical, Chain Reaction, Warface, Crypsis, Digital Punk en een aantal anderen wel afschrijven voor de line-up.
Als het maar niet zo heet is als vorig jaar. Man, dat was niet te doen 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Met een beetje geluk heb ik dan een kamer in enschede dus dan ben ik er denk wel bij 
ben benieuwd. Ticket is binnenWe kunnen je alvast vertellen dat we één van de (voor velen dé) grootste acts in de #hardstyle scene hebben kunnen bevestigingen….!
Zal Gunz For Hire wel zijn.wrote:ben benieuwd. Ticket is binnenWe kunnen je alvast vertellen dat we één van de (voor velen dé) grootste acts in de #hardstyle scene hebben kunnen bevestigingen….!
-
K
Daar ben ik ook een beetje bang voor...wrote:Zal Gunz For Hire wel zijn.
tja, dikke prima. Klein stukje rijden dus ben wel aanwezig.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Adaro en G4H staan er inderdaad. Rest van de line-up zal ook wel snel volgen 
-
K
wrote:Adaro en G4H staan er..
Gunz for hire heeft een event aangemaakt op Facebook. Vind het overigens best vet ze weer eens te zien.wrote:wrote:Adaro en G4H staan er..Had toch echt B-Frontliner gehoopt! En Adaro vind ik de laatste tijd helaas niet echt leuke setjes draaien.. Hopelijk is de rest wel interessant voor mij
Hoe weet je dat trouwens? Ik zie de line-up nog nergens.
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
+1wrote:Had toch echt B-Frontliner gehoopt!
Dat dacht ik op Defqon ook! Maar dat viel ff tegen zegwrote:Vind het overigens best vet ze weer eens te zien
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Was niet heel denderend inderdaad op Defqon, het 'magische' aan de act is er ondertussen wel een beetje af.
Adaro
G4H
Warface
Titan
Requiem
Frontliner
Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Dymonic
Goatbusters
G4H
Warface
Titan
Requiem
Frontliner
Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Dymonic
Goatbusters
Last edited by H4RDSTYL3RR on , edited 1 time in total.