Hardtraxx Veteran

Vorig jaar een onverwacht leuke avond gehad, als de lineup weer een beetje vergelijkbaar is (mooi opbouwend) dan ben ik er vast wel weer bij :)
Hardtraxx Veteran

Ff kijken, het is om de hoek maar er moet toch wel wat leuks staan...
Hardtraxx Veteran

Hoezo stopt het een half uur eerder? :P
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Ramirez schreef:

Maargoed, 7 november is ook blijkbaar de album release van Radical Redemption in de Heineken Music Hall. In dat geval sla ik Superbash toch over haha :D

Dit hoor ik voor het eerst, bron ?
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Exterkate schreef:
Ramirez schreef:

Maargoed, 7 november is ook blijkbaar de album release van Radical Redemption in de Heineken Music Hall. In dat geval sla ik Superbash toch over haha :D

Dit hoor ik voor het eerst, bron ?

Staat op zo'n poster op Dominator, heb foto voorbij zien komen.
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/OfficialRRfanpage/photos/a.536869913103030.1073741828.530819790374709/730394160417270/?type=1&theater
Hardtraxx Veteran

Aah verrek :) Vet!
Hardtraxxer

Damn, Radical event spreekt mij aan. Maar superbash is altijd chill dichtbij en kost geen kut :(
Hardtraxxer

Ik ben aanwezig, dit verkies ik ver boven een avond met radical fanboys. ^^
Hardtraxxer

Dan kunnen we dus gelukkig Radical, Chain Reaction, Warface, Crypsis, Digital Punk en een aantal anderen wel afschrijven voor de line-up.

Met een beetje mooie line-up ben ik erbij.
Hardtraxx Veteran

H4RDSTYL3RR schreef:
Dan kunnen we dus gelukkig Radical, Chain Reaction, Warface, Crypsis, Digital Punk en een aantal anderen wel afschrijven voor de line-up.

Ze doen tegenwoordig makkelijk 3 boekingen op een avond hè.
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:

Ze doen tegenwoordig makkelijk 3 boekingen op een avond hè.

Zou vast wel iets uitmaken, maar hoop dat ze met wat leukers komen aanzetten dan de standaard namen :)
Hardtraxx Veteran

Als het maar niet zo heet is als vorig jaar. Man, dat was niet te doen :/
Hardtraxx Elite

Met een beetje geluk heb ik dan een kamer in enschede dus dan ben ik er denk wel bij :)
Hardtraxxer

Citaat:
We kunnen je alvast vertellen dat we één van de (voor velen dé) grootste acts in de ‪#‎hardstyle‬ scene hebben kunnen bevestigingen….!

ben benieuwd. Ticket is binnen
Hardtraxxer

Aron schreef:
Citaat:
We kunnen je alvast vertellen dat we één van de (voor velen dé) grootste acts in de ‪#‎hardstyle‬ scene hebben kunnen bevestigingen….!

ben benieuwd. Ticket is binnen

Zal Gunz For Hire wel zijn.

RadicelArmy schreef:
Zal Gunz For Hire wel zijn.

Daar ben ik ook een beetje bang voor... :/ Minus Militia zal het wel niet zijn omdat Radical z'n eigen feest heeft op die datum! Zelf hoop ik dat het B-Frontliner is :love:
Hardtraxxer

tja, dikke prima. Klein stukje rijden dus ben wel aanwezig.
Hardtraxxer

Adaro en G4H staan er inderdaad. Rest van de line-up zal ook wel snel volgen :)

Svennn schreef:
Adaro en G4H staan er..

:/ Had toch echt B-Frontliner gehoopt! En Adaro vind ik de laatste tijd helaas niet echt leuke setjes draaien.. Hopelijk is de rest wel interessant voor mij :) Hoe weet je dat trouwens? Ik zie de line-up nog nergens.
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Svennn schreef:
Adaro en G4H staan er..

:/ Had toch echt B-Frontliner gehoopt! En Adaro vind ik de laatste tijd helaas niet echt leuke setjes draaien.. Hopelijk is de rest wel interessant voor mij :) Hoe weet je dat trouwens? Ik zie de line-up nog nergens.

Gunz for hire heeft een event aangemaakt op Facebook. Vind het overigens best vet ze weer eens te zien. :thumbsup:
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
:/ Had toch echt B-Frontliner gehoopt!

+1

brianfct65 schreef:
Vind het overigens best vet ze weer eens te zien

Dat dacht ik op Defqon ook! Maar dat viel ff tegen zeg >.< Misschien ook wel teveel van verwacht..
Hardtraxxer

Was niet heel denderend inderdaad op Defqon, het 'magische' aan de act is er ondertussen wel een beetje af.
Hardtraxxer

Adaro
G4H
Warface
Titan
Requiem
Frontliner
Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Dymonic
Goatbusters
Hardtraxx Veteran

Prima line up voor dat geld. Wellicht familie in de regio maar eens optrommelen voor een nieuw uitje :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten