Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar een onverwacht leuke avond gehad, als de lineup weer een beetje vergelijkbaar is (mooi opbouwend) dan ben ik er vast wel weer bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff kijken, het is om de hoek maar er moet toch wel wat leuks staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo stopt het een half uur eerder? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ramirez schreef:

Maargoed, 7 november is ook blijkbaar de album release van Radical Redemption in de Heineken Music Hall. In dat geval sla ik Superbash toch over haha :D


Dit hoor ik voor het eerst, bron ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Exterkate schreef:
Ramirez schreef:

Maargoed, 7 november is ook blijkbaar de album release van Radical Redemption in de Heineken Music Hall. In dat geval sla ik Superbash toch over haha :D


Dit hoor ik voor het eerst, bron ?

Staat op zo'n poster op Dominator, heb foto voorbij zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 14:28 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/OfficialRRfanpage/photos/a.536869913103030.1073741828.530819790374709/730394160417270/?type=1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah verrek :) Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn, Radical event spreekt mij aan. Maar superbash is altijd chill dichtbij en kost geen kut :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig, dit verkies ik ver boven een avond met radical fanboys. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan kunnen we dus gelukkig Radical, Chain Reaction, Warface, Crypsis, Digital Punk en een aantal anderen wel afschrijven voor de line-up.

Met een beetje mooie line-up ben ik erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Dan kunnen we dus gelukkig Radical, Chain Reaction, Warface, Crypsis, Digital Punk en een aantal anderen wel afschrijven voor de line-up.

Met een beetje mooie line-up ben ik erbij.

Ze doen tegenwoordig makkelijk 3 boekingen op een avond hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Dan kunnen we dus gelukkig Radical, Chain Reaction, Warface, Crypsis, Digital Punk en een aantal anderen wel afschrijven voor de line-up.

Met een beetje mooie line-up ben ik erbij.

Ze doen tegenwoordig makkelijk 3 boekingen op een avond hè.


Zou vast wel iets uitmaken, maar hoop dat ze met wat leukers komen aanzetten dan de standaard namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het maar niet zo heet is als vorig jaar. Man, dat was niet te doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 20:32 
 
Hardtraxx Elite

Met een beetje geluk heb ik dan een kamer in enschede dus dan ben ik er denk wel bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
We kunnen je alvast vertellen dat we één van de (voor velen dé) grootste acts in de ‪#‎hardstyle‬ scene hebben kunnen bevestigingen….!

ben benieuwd. Ticket is binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aron schreef:
Citaat:
We kunnen je alvast vertellen dat we één van de (voor velen dé) grootste acts in de ‪#‎hardstyle‬ scene hebben kunnen bevestigingen….!

ben benieuwd. Ticket is binnen


Zal Gunz For Hire wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 15:32 
 

RadicelArmy schreef:
Zal Gunz For Hire wel zijn.


Daar ben ik ook een beetje bang voor... :/ Minus Militia zal het wel niet zijn omdat Radical z'n eigen feest heeft op die datum! Zelf hoop ik dat het B-Frontliner is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tja, dikke prima. Klein stukje rijden dus ben wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:19 
 
Hardtraxxer

Adaro en G4H staan er inderdaad. Rest van de line-up zal ook wel snel volgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:27 
 

Svennn schreef:
Adaro en G4H staan er..


:/ Had toch echt B-Frontliner gehoopt! En Adaro vind ik de laatste tijd helaas niet echt leuke setjes draaien.. Hopelijk is de rest wel interessant voor mij :) Hoe weet je dat trouwens? Ik zie de line-up nog nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Svennn schreef:
Adaro en G4H staan er..


:/ Had toch echt B-Frontliner gehoopt! En Adaro vind ik de laatste tijd helaas niet echt leuke setjes draaien.. Hopelijk is de rest wel interessant voor mij :) Hoe weet je dat trouwens? Ik zie de line-up nog nergens.

Gunz for hire heeft een event aangemaakt op Facebook. Vind het overigens best vet ze weer eens te zien. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:34 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
:/ Had toch echt B-Frontliner gehoopt!


+1

brianfct65 schreef:
Vind het overigens best vet ze weer eens te zien


Dat dacht ik op Defqon ook! Maar dat viel ff tegen zeg >.< Misschien ook wel teveel van verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:51 
 
Hardtraxxer

Was niet heel denderend inderdaad op Defqon, het 'magische' aan de act is er ondertussen wel een beetje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro
G4H
Warface
Titan
Requiem
Frontliner
Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Dymonic
Goatbusters
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line up voor dat geld. Wellicht familie in de regio maar eens optrommelen voor een nieuw uitje :)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten