Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 12:47 
 
Hardtraxx Elite

bloemkool schreef:
Adaro was up next, jammer van Bolivia en KOTU maar draaide echt een heerlijk setje, ook een nieuwe? deed me denken aan een nieuwe G4H plaat, iets met graveyard, geen idee eigenlijk maar klonk geweldig!

Hoorde je ook een vrouwe vocal in de break? en dan voor de climax idd zon zware mannestem die vervormd was? ja dan is het die Open Up van Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:04 
 

hotymoty schreef:
bloemkool schreef:
Adaro was up next, jammer van Bolivia en KOTU maar draaide echt een heerlijk setje, ook een nieuwe? deed me denken aan een nieuwe G4H plaat, iets met graveyard, geen idee eigenlijk maar klonk geweldig!

Hoorde je ook een vrouwe vocal in de break? en dan voor de climax idd zon zware mannestem die vervormd was? ja dan is het die Open Up van Adaro.


Zou goed kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Eindelijk een beetje ontwaakt.

we waren pas om 5 uur binnen en blijkt dat Wildstylez dus eerst al omgeruild had met Code Black en nu zelfs niet kwam opdagen omdat ie vast stond in het verkeer? seems legit. Outlander nam zn plek over en kwartiertje meegemaakt, niet veel over te vermelden. Code Black draaide aardig setje, beetje standaard maar wel met zn nieuwe plaat over the Red Planet, klonk best aardig op het eerste gehoor. Geloof dat Frontliner hierna aan de beurt was, niets verrassend, ga er geen woorden over vuil maken ;) Psyko Punkz en Zatox half meegemaakt want ik ben gewoon ff naar Luna gegaan, lekker gestampt en nog poos met Desnar gelult, goeie kerel :D Hard Driver en Substance One draaide ook een aardig setje, niet veel van mee gekregen eigenlijk. Mijn verrassing van de avond was eigenlijk Alpha²! lekker raw setje:) Adaro was up next, jammer van Bolivia en KOTU maar draaide echt een heerlijk setje, ook een nieuwe? deed me denken aan een nieuwe G4H plaat, iets met graveyard, geen idee eigenlijk maar klonk geweldig! Over t algemeen een leuk feestje gehad alleen t geluid was absoluut niet zuiver.

+Alpha²
+Weer
+Luna

-Geluid
-Break Down Low en The Record Breaking die ik in bijna elke set heb langs horen komen
-Bereikbaarheid Mainstage, pleuris eind lopen over een brug, nee bedankt.


Als ik die set van Alpha2 zo zie is daar totaal niets verrassends aan eerlijk gezegd, vrij standaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 19:55 
 

Ik ben totaal geen fan van Alphatwins en sla ze zo vaak mogelijk over, en van wat ik gewend ben van ze is t meestal mainstream crap. Daarom dus een verrassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 20:04 
 
Hardtraxx Elite

Aan de reacties hier te lezen heeft volgens mij Adaro het zelfde setje gedraaid als op Outlands eerder die dag. Weet niet zeker of het zo is, maar hoorde ook iets nieuws op Outlands bij Adaro, en inderdaad ook wel jammer van Bolivia en KOTU, die zijn nu wel dood gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz draaide op een paar platen na (omdat b2b met B-Front) ook hetzelfde lijstje en dezelfde volgorde als op Outlands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 20:45 
 
Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Aan de reacties hier te lezen heeft volgens mij Adaro het zelfde setje gedraaid als op Outlands eerder die dag. Weet niet zeker of het zo is, maar hoorde ook iets nieuws op Outlands bij Adaro, en inderdaad ook wel jammer van Bolivia en KOTU, die zijn nu wel dood gedraaid.

Is toch niet raar als ie ze nieuwe solo op 2 events draait ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:26 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb me helemaal kapot gelachen gister :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik heb me helemaal kapot gelachen gister :lol:


Wat een cockblocker... Vertel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:29 
 
Hardtraxx Elite

o.a met jorg :lol: en lekker kutten op de main bij isaac, helemaal uit je plaat gaan op de kutste nr's en lekker zitten midden op de main en al de rest.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:42 
 
Artiest

Hard4Us schreef:
Aan de reacties hier te lezen heeft volgens mij Adaro het zelfde setje gedraaid als op Outlands eerder die dag. Weet niet zeker of het zo is, maar hoorde ook iets nieuws op Outlands bij Adaro, en inderdaad ook wel jammer van Bolivia en KOTU, die zijn nu wel dood gedraaid.


Weet niet uit welke reacties jij dat opmaakt maar dat is totale onzin, en dat zal ik ook nooit doen.
enkele voorbeelden: ik heb op outlands niets gedraaid van frequencerz en b-front, op sunrise 3 platen van hun.
bolivia heb ik niet gedraaid op outlands, die draaide ran-d voor mij.
de enige platen die ik op beide feesten heb gedraaid zijn kings of the underground, fake shit remix, answers remix, sorrow, en crypsis strike.
fake shit en answers remix draai ik altijd en overal, de rest wissel ik af en probeer altijd voor gevarieerde sets te zorgen en nieuwe platen te promoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh strike lang niet meer gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Adaro schreef:
Hard4Us schreef:
Aan de reacties hier te lezen heeft volgens mij Adaro het zelfde setje gedraaid als op Outlands eerder die dag. Weet niet zeker of het zo is, maar hoorde ook iets nieuws op Outlands bij Adaro, en inderdaad ook wel jammer van Bolivia en KOTU, die zijn nu wel dood gedraaid.


Weet niet uit welke reacties jij dat opmaakt maar dat is totale onzin, en dat zal ik ook nooit doen.
enkele voorbeelden: ik heb op outlands niets gedraaid van frequencerz en b-front, op sunrise 3 platen van hun.
bolivia heb ik niet gedraaid op outlands, die draaide ran-d voor mij.
de enige platen die ik op beide feesten heb gedraaid zijn kings of the underground, fake shit remix, answers remix, sorrow, en crypsis strike.
fake shit en answers remix draai ik altijd en overal, de rest wissel ik af en probeer altijd voor gevarieerde sets te zorgen en nieuwe platen te promoten.

Je bent een baasje hoor, ga zo door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steve Aoki, held :cool:. Vond het muzikaal gezien bij de house zeer geslaagd, harde setjes werden neergezet. Bij de hardstyle heb ik me echt nauwelijks vermaakt, sfeer was bedroevend en de tracks kwamen lukraak uit de lucht vallen. Hoogtepuntje was Orgasmo midden in de set van Zatox, haha. Daarna ook maar weer terug gegaan naar de house.
Sonic Devastation nog even gesupport! Was echt top, guys :D In ieder geval nog wat leukere hardstyle. En nogmaals many many thanks voor het draaien van de Fusion mash, enorm groot genietmoment :worship:
Denk alleen niet dat ik nog snel naar België ga voor een feest, enige wat ik los heb zien gaan was ons groepje en hier en daar een verdwaalde Nederlander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Denk alleen niet dat ik nog snel naar België ga voor een feest, enige wat ik los heb zien gaan was ons groepje en hier en daar een verdwaalde Nederlander.


Dat is echt typisch Belgisch inderdaad. Of Hee Hoo roepen en heen en weer springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Klos schreef:
Denk alleen niet dat ik nog snel naar België ga voor een feest, enige wat ik los heb zien gaan was ons groepje en hier en daar een verdwaalde Nederlander.


Dat is echt typisch Belgisch inderdaad. Of Hee Hoo roepen en heen en weer springen.


Ze zijn niet allemaal zo hoor ;). Maar ik irriteer me daar ook mateloos aan, vandaar dat ik ook veel liever in Nederland naar feestjes ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:33 
 
Hardtraxx Elite

Adaro schreef:
Hard4Us schreef:
Aan de reacties hier te lezen heeft volgens mij Adaro het zelfde setje gedraaid als op Outlands eerder die dag. Weet niet zeker of het zo is, maar hoorde ook iets nieuws op Outlands bij Adaro, en inderdaad ook wel jammer van Bolivia en KOTU, die zijn nu wel dood gedraaid.


Weet niet uit welke reacties jij dat opmaakt maar dat is totale onzin, en dat zal ik ook nooit doen.
enkele voorbeelden: ik heb op outlands niets gedraaid van frequencerz en b-front, op sunrise 3 platen van hun.
bolivia heb ik niet gedraaid op outlands, die draaide ran-d voor mij.
de enige platen die ik op beide feesten heb gedraaid zijn kings of the underground, fake shit remix, answers remix, sorrow, en crypsis strike.
fake shit en answers remix draai ik altijd en overal, de rest wissel ik af en probeer altijd voor gevarieerde sets te zorgen en nieuwe platen te promoten.


Nou omdat sommige mensen het vermoeden hadden dat jij een nieuwe plaat gedraaid had op Sunrise en ik hetzelfde vermoeden had op Outlands. Dus het zou gekund hebben dat je dezelfde set gedraaid had, het was ook alleen maar speculeren. Voor de rest inderdaad een vergissing wat betreft Bolivia. Fake Shit en Answers moet je ook altijd draaien want dat zijn gewoon stuk voor stuk geniale platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogtepunt was wel de Answers remix. Godverdomme lekker :woot:
Voor de rest meer wat onnozel gedaan.
Heb ook geen enkele keer ruzie/vechten gezien? Raar, in de positieve zin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dat is echt typisch Belgisch inderdaad. Of Hee Hoo roepen en heen en weer springen.


Laten we niet alle Belgen over een kam scheren. :thumbup:

@Hard4Us Nu moet je ook weer niet 'el sympatico' spelen door die laatste zin. Weet wat je zegt, er lezen genoeg artiesten mee.

OT: hoe viel het mee qua bevolking aan de stages? Ik had enkele foto's zien voorbij komen waar er bij enkele area's echt schandalig weinig volk was. Ook op de main en op bassevents outdoor was er echt wel veel plek op de stream te zien. Heeft dit het feest in zekere zin beïnvloed of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb hier in de afgelopen 2 jaar genoeg gelezen over het party-gedrag in België en zo. Dacht dat het allemaal wel beetje overdreven was, maar het werd wel echt bevestigd hoor ^^ Dat 'hee hoo' gedoe gebeurde ook best vaak, als je door de drukte moest om naar de bar te komen werd je redelijk weird aangekeken, was niet echt een gezellig sfeertje om het zo te zeggen ;) Ik zeg ook niet dat elke Belg zo is, maar wat ik hier dus altijd heb gelezen bleek wel waar te zijn.
Er was maar 1 set waarbij er veel meer mensen los gingen en er een beter sfeertje hing en dat was bij Steve Aoki (bij hem stond het ook enorm vol, hehe :D). Misschien volgend jaar er wel weer bij als er weer zo veel dikke namen staan. Was mijn eerste feest/festival waarbij ik voor de house ging, geen spijt van gehad :thumbsup:

@Deenite: qua drukte was het veelal prima te doen bij de house en hardstyle. Af en toe stond het wel aardig leeg, soms ook echt leeg (vooral de eerste helft van de middag, makes ook more sense). Later ook nog wel even snel andere area's gecheckt, maar daar was het 'best' leeg, ja. Zeker als dan niemand los gaat werkt dat niet echt mee .. :P
Je zag ook nadat Aoki klaar was (drukste moment @ main), dat sowieso meer dan de helft van de leute weer weg liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:55 
 

Of in een masters of hardcore trainingspak hakken op hardstyle! Het is niet over een kam scheren, maar het is gewoon duidelijk dat dit soort dingen (meer) op Belgische festivals gebeuren. Het was mijn tweede keer op een Belgisch festival en het valt gewoon zo erg op!
Voor de rest echt een top dag gehad gisteren. Het was overal wel echt rustig, maar heb dat liever dan te druk! Theracords live was voor mij echt weer de set van de dag! Wat een energie en passie brachten die heren toch weer mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wát een dag was dit zeg. Echt de mooiste ervaring ooit, ongelooflijk hard genoten! Gaat me nog héél lang bij blijven. :)

De aftermovie van onze set:


En Maurice die mash deed het ook prima bij het publiek! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:22 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:

Klos schreef:
Sonic Devastation nog even gesupport! Was echt top, guys :D In ieder geval nog wat leukere hardstyle. En nogmaals many many thanks voor het draaien van de Fusion mash, enorm groot genietmoment :worship:

Die mash deed het ook prima bij het publiek! :D


Made by me! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wát een dag was dit zeg. Echt de mooiste ervaring ooit, ongelooflijk hard genoten! Gaat me nog héél lang bij blijven. :)

De aftermovie van onze set:


En Maurice die mash deed het ook prima bij het publiek! :D

Men broer heeft ook op die stage gedraait :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:32 
 
Hardtraxxer

Zondag opzich redelijk vermaakt hier mede door een aantal gezellige mensen en theracords live! Voor de rest was het geluid bij de TMS tent soms echt dramatisch, en de opkomst lachwekkend. Tijdens the machine live stonden er bijvoorbeeld nog geen 30 mensen in de tent :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten