Ik heb hier in de afgelopen 2 jaar genoeg gelezen over het party-gedrag in België en zo. Dacht dat het allemaal wel beetje overdreven was, maar het werd wel echt bevestigd hoor

Dat 'hee hoo' gedoe gebeurde ook best vaak, als je door de drukte moest om naar de bar te komen werd je redelijk weird aangekeken, was niet echt een gezellig sfeertje om het zo te zeggen

Ik zeg ook niet dat elke Belg zo is, maar wat ik hier dus altijd heb gelezen bleek wel waar te zijn.
Er was maar 1 set waarbij er veel meer mensen los gingen en er een beter sfeertje hing en dat was bij Steve Aoki (bij hem stond het ook enorm vol, hehe

). Misschien volgend jaar er wel weer bij als er weer zo veel dikke namen staan. Was mijn eerste feest/festival waarbij ik voor de house ging, geen spijt van gehad

@Deenite: qua drukte was het veelal prima te doen bij de house en hardstyle. Af en toe stond het wel aardig leeg, soms ook echt leeg (vooral de eerste helft van de middag, makes ook more sense). Later ook nog wel even snel andere area's gecheckt, maar daar was het 'best' leeg, ja. Zeker als dan niemand los gaat werkt dat niet echt mee ..

Je zag ook nadat Aoki klaar was (drukste moment @ main), dat sowieso meer dan de helft van de leute weer weg liep.