Eindelijk een beetje ontwaakt.
we waren pas om 5 uur binnen en blijkt dat Wildstylez dus eerst al omgeruild had met Code Black en nu zelfs niet kwam opdagen omdat ie vast stond in het verkeer? seems legit. Outlander nam zn plek over en kwartiertje meegemaakt, niet veel over te vermelden. Code Black draaide aardig setje, beetje standaard maar wel met zn nieuwe plaat over the Red Planet, klonk best aardig op het eerste gehoor. Geloof dat Frontliner hierna aan de beurt was, niets verrassend, ga er geen woorden over vuil maken

Psyko Punkz en Zatox half meegemaakt want ik ben gewoon ff naar Luna gegaan, lekker gestampt en nog poos met Desnar gelult, goeie kerel

Hard Driver en Substance One draaide ook een aardig setje, niet veel van mee gekregen eigenlijk. Mijn verrassing van de avond was eigenlijk Alpha²! lekker raw setje:) Adaro was up next, jammer van Bolivia en KOTU maar draaide echt een heerlijk setje, ook een nieuwe? deed me denken aan een nieuwe G4H plaat, iets met graveyard, geen idee eigenlijk maar klonk geweldig! Over t algemeen een leuk feestje gehad alleen t geluid was absoluut niet zuiver.
+Alpha²
+Weer
+Luna
-Geluid
-Break Down Low en The Record Breaking die ik in bijna elke set heb langs horen komen
-Bereikbaarheid Mainstage, pleuris eind lopen over een brug, nee bedankt.