Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 08:04 
 

Aanwezig op zaterdag omdat dan mn halve dorp gaat. Liever zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 12:47 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk ook Zondag aanwezig, heerlijk diverse line up! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik speel zondag!
Maar dan wel op de DeepHouse/BoraBora stage! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was niet van plan te gaan... Maar reed ik net met de auto die tenten voorbij en krijg ik toch wel zin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 21:39 
 
Hardtraxx Elite

Zaterdag en zondag aanwezig thanks to sonic devastation! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 11:55 
 

3 dagen met camping aanwezig, wordt vast een heerlijk festival (qua diversiteit)... Ken hier in de buurt ook heel veel volk (is 5 minuten fietsen, dat is dus wel leuk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dit naast de snelweg? Heb gisteren een hoop tenten zien staan. Ben helaas niet aanwezig ivm andere plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:16 
 

Lowrenz schreef:
Is dit naast de snelweg? Heb gisteren een hoop tenten zien staan. Ben helaas niet aanwezig ivm andere plannen.

Is het inderdaad :)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 14:47 
 

Het wordt een beetje last minute regelen, maar ik hoop hier nog op zondag aanwezig te zijn! The Magic Show :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 15:45 
 

Wat een helden in die teaser :worship: :worship:

Zeker aanwezig op de zondag! Gratis kaartjes bemachtigd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 15:46 
 
Hardtraxx Elite

YOEHOEEEEE waar blijven de foto's van wat iedereen aandoet? :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 16:34 
 

Hoorde dat t weer veranderd is en dat we kunnen hopen op veel zon. Ik ga naakt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:43 
 

Vandaag weer eens even gaan zien. Waren BassEvents en Mainstage aan het testen. Man man dit wordt kicke voor een eerste keertje..
Er staat dus los een bungeejump en reuzenrad :)!
Doei Summerfestival :D
Nu het weer ook nog mee gaat zitten wordt het echt top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vetjes, heb er wel zin in gekregen ^^ Kom dit keer meer voor de house dan voor de hs, maar sowieso Sonic Devastation even supporten :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Vetjes, heb er wel zin in gekregen ^^ Kom dit keer meer voor de house dan voor de hs, maar sowieso Sonic Devastation even supporten :D!

Veel plezier maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 22:53 
 
Hardtraxx Elite

Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
Vetjes, heb er wel zin in gekregen ^^ Kom dit keer meer voor de house dan voor de hs, maar sowieso Sonic Devastation even supporten :D!

Veel plezier maat!


Yeah, gezellig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen knallen! :)

Wij draaien dus van 18.00 - 19.00 op de Forest Hideout (area achter de mainstage), verwacht een diverse/harde set! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Morgen knallen! :)

Wij draaien dus van 18.00 - 19.00 op de Forest Hideout (area achter de mainstage), verwacht een diverse/harde set! :D


Veel succes kerel! Knal ze! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:01 
 

93Wesley93 schreef:
Morgen knallen! :)

Wij draaien dus van 18.00 - 19.00 op de Forest Hideout (area achter de mainstage), verwacht een diverse/harde set! :D


Ik zal een bezoekje brengen!

Mensen nog aanwezig morgen bij deepack and friends?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 10:17 
 
Hardtraxx Newbie

Was wel een gezellig feesie beetje jammer dat er zo weinig volk stond bij deepack en friends stage maar die set van adaro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 10:54 
 
Hardtraxx Newbie

Zo de auto in even een lekker zondagje knallen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 11:25 
 

Ik hoop dat het vandaag ook lekker rustig is bij de moscow madnez :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 11:45 
 

Eindelijk een beetje ontwaakt.

we waren pas om 5 uur binnen en blijkt dat Wildstylez dus eerst al omgeruild had met Code Black en nu zelfs niet kwam opdagen omdat ie vast stond in het verkeer? seems legit. Outlander nam zn plek over en kwartiertje meegemaakt, niet veel over te vermelden. Code Black draaide aardig setje, beetje standaard maar wel met zn nieuwe plaat over the Red Planet, klonk best aardig op het eerste gehoor. Geloof dat Frontliner hierna aan de beurt was, niets verrassend, ga er geen woorden over vuil maken ;) Psyko Punkz en Zatox half meegemaakt want ik ben gewoon ff naar Luna gegaan, lekker gestampt en nog poos met Desnar gelult, goeie kerel :D Hard Driver en Substance One draaide ook een aardig setje, niet veel van mee gekregen eigenlijk. Mijn verrassing van de avond was eigenlijk Alpha²! lekker raw setje:) Adaro was up next, jammer van Bolivia en KOTU maar draaide echt een heerlijk setje, ook een nieuwe? deed me denken aan een nieuwe G4H plaat, iets met graveyard, geen idee eigenlijk maar klonk geweldig! Over t algemeen een leuk feestje gehad alleen t geluid was absoluut niet zuiver.

+Alpha²
+Weer
+Luna

-Geluid
-Break Down Low en The Record Breaking die ik in bijna elke set heb langs horen komen
-Bereikbaarheid Mainstage, pleuris eind lopen over een brug, nee bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 12:32 
 
Hardtraxx Elite

schijtfeest.

Nee grapje, het was echt wel kut gister ook de hoeveelheid mensen die op stages stonden echt WTF. Waarom zeggen mensen dat summerfestival over een paar jaar niet meer bestaat, jahoor ga lekker verder dromen anders..
Deepack & Sonic Devastation draaiden als enige fatsoenlijke sets.
Sfeer was ook weer lekker om te janken.

zo ik heb geklaagd.

THE MAGIC SHOW (L) (L)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten