Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:32 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Wát een dag was dit zeg. Echt de mooiste ervaring ooit, ongelooflijk hard genoten! Gaat me nog héél lang bij blijven. :)

En Maurice die mash deed het ook prima bij het publiek! :D

Het was echt gruwelijk om die te mogen horen! :D En dik gefeliciteerd met jullie performance ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:21 

Hardtraxx Elite

Jorgvv schreef:
Zondag opzich redelijk vermaakt hier mede door een aantal gezellige mensen en theracords live! Voor de rest was het geluid bij de TMS tent soms echt dramatisch, en de opkomst lachwekkend. Tijdens the machine live stonden er bijvoorbeeld nog geen 30 mensen in de tent :lol:

Eens.
De opkomst en 't geluid waren soms echt te erg voor woorden :P

In 't algemeen was 't een zware tegenvaller.

+++ Beste sets van de dag: The Machine & TC Live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 14:24 

Adaro schreef:
Hard4Us schreef:
Aan de reacties hier te lezen heeft volgens mij Adaro het zelfde setje gedraaid als op Outlands eerder die dag. Weet niet zeker of het zo is, maar hoorde ook iets nieuws op Outlands bij Adaro, en inderdaad ook wel jammer van Bolivia en KOTU, die zijn nu wel dood gedraaid.

Weet niet uit welke reacties jij dat opmaakt maar dat is totale onzin, en dat zal ik ook nooit doen.
enkele voorbeelden: ik heb op outlands niets gedraaid van frequencerz en b-front, op sunrise 3 platen van hun.
bolivia heb ik niet gedraaid op outlands, die draaide ran-d voor mij.
de enige platen die ik op beide feesten heb gedraaid zijn kings of the underground, fake shit remix, answers remix, sorrow, en crypsis strike.
fake shit en answers remix draai ik altijd en overal, de rest wissel ik af en probeer altijd voor gevarieerde sets te zorgen en nieuwe platen te promoten.

Blijven doen, niks mis mee. Fake shit kan ALTIJD. :drool: Tot 19 augustus als ik voor je mag draaien in Oss! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 17:07 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Jorgvv schreef:
Zondag opzich redelijk vermaakt hier mede door een aantal gezellige mensen en theracords live! Voor de rest was het geluid bij de TMS tent soms echt dramatisch, en de opkomst lachwekkend. Tijdens the machine live stonden er bijvoorbeeld nog geen 30 mensen in de tent :lol:

In 't algemeen was 't een zware tegenvaller.

Niet vergeten dat dit de allereerste editie is en ze een harde strijd aangingen met Summerfestival door het tegelijk te plannen.

Ik vond het organisatorisch echt goed in elkaar zitten voor een eerste editie, zaterdag was het overal wel iets drukker ten opzichte van zondag. Maar het grote publiek komt vanzelf wel, denk dat ze een goede bodem gelegd hebben nu. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 15:25 

Hardtraxx Veteran

Vorige jaren stond bassevents met een stage (stages) op summerfestival. Nu doen ze zelf ook een event op dezelfde datum als summerfestival terwijl art of dance nog steeds een harder styles stage heeft daar. (welliswaar met een dramatische line-up deze keer). Ik hoop dat ze dit feest volgend jaar weer organiseren, ga ik zeker een kijkje nemen dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 10:20 

Hardtraxx Elite

Het lijkt er dan toch op dat beide feesten genoeg bezoekers hadden om volgend jaar weer tegelijk te vallen. (Nieuwe data liggen al vast)

Enja, organisatorisch was er zeker niets mis met 't feest :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten