Hard4Us schreef:
Aan de reacties hier te lezen heeft volgens mij Adaro het zelfde setje gedraaid als op Outlands eerder die dag. Weet niet zeker of het zo is, maar hoorde ook iets nieuws op Outlands bij Adaro, en inderdaad ook wel jammer van Bolivia en KOTU, die zijn nu wel dood gedraaid.
Weet niet uit welke reacties jij dat opmaakt maar dat is totale onzin, en dat zal ik ook nooit doen.
enkele voorbeelden: ik heb op outlands niets gedraaid van frequencerz en b-front, op sunrise 3 platen van hun.
bolivia heb ik niet gedraaid op outlands, die draaide ran-d voor mij.
de enige platen die ik op beide feesten heb gedraaid zijn kings of the underground, fake shit remix, answers remix, sorrow, en crypsis strike.
fake shit en answers remix draai ik altijd en overal, de rest wissel ik af en probeer altijd voor gevarieerde sets te zorgen en nieuwe platen te promoten.
Blijven doen, niks mis mee. Fake shit kan ALTIJD.