Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Vette lijst!

Rickzel schreef:
Originele Virtue was echt mega goed om die eindelijk eens live te horen :drool:

Zal, zoals besproken op Spectrum, de 'meer gated=meer beter' edit in je DM laten glijden vanavond.


Akkoord, zoals besproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Hahaha, gaat die Rick een keer de deur uit, krijg je dat.

Was niet Rickzel in dit geval.

Begin van de dag stond ik met Pepii te praten en werd ik plots even meegenomen voor een gesprekje waar echt 0,0 aanleiding voor was: ze hadden klachten gekregen over iemand die aan het dealen was. :lol: :lol: . Goed, uiteindelijk excuses en een biertje gehad en later nog lekker kunnen ouwehoeren met die gasten dus daarmee was de kous wel af voor mij.
Laten we het maar houden op het feit dat de beveiliging mij voor een ander aanzag. Ik ben de braafheid zelve en zo zie ik er ook uit.


Hahah dit was wel heel apart ja :lol: Rustig te praten en ineens werd je weggeplukt en mee naar achter genomen. De beveiliging was deze editie een stuk pro-actiever op zoek dan vorig jaar, soms zelfs een beetje too much.

Het meeste is al wel gezegd over dit feest. Muzikaal gezien was deze editie echt een stuk interesanter en beter dan vorig jaar. Met name de sets van Posyden, Chapter V en Main Concern waren echt stuk voor stuk genieten. Repeller en Phantom was ook meer dan prima, al had ik wel wat meer Spoon classics verwacht tijdens die set. Maar dit zal natuurlijk ook liggen aan de b2b van een uur. De b2b2b van Vyral, Infirium en D-Verze was het net niet voor mij. Tracklist an sinch was prima, maar volgende keer hoop ik Vyral en D-Verze gewoon een uur (of 1.5 uur, dromen mag :) ) te zien draaien. Daarnaast zijn er nog wel een aantal verbeterpuntjes zoals het geluid, het aantal zitplekken in de centrale hal en de doorstroom bij de wc's. Vorig jaar waren de wc's beneden ook open en toen nooit in de rij hoeven te staan. Wat was de reden dat deze dicht waren dit jaar?

Oja, ook nog een eervolle vermelding voor de speciaalbierbar! Echt super lekkere biertjes gehad en de prijzen waren ook meer dan prima! Volgend jaar hopelijk weer! :thumbsup:

Volgend jaar gewoon weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:

Volgend jaar gewoon weer aanwezig!

Eens boss, mag jij bobben dit keer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Remi schreef:
Begin van de dag stond ik met Pepii te praten en werd ik plots even meegenomen voor een gesprekje

Volgend jaar gewoon weer aanwezig!

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Vorig jaar waren de wc's beneden ook open en toen nooit in de rij hoeven te staan. Wat was de reden dat deze dicht waren dit jaar?


Van wat ik begrepen heb tijdens het feest was er een leiding kapot beneden waardoor deze WC's niet gebruikt konden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 18:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Hahaha, gaat die Rick een keer de deur uit, krijg je dat.

Was niet Rickzel in dit geval.

Begin van de dag stond ik met Pepii te praten en werd ik plots even meegenomen voor een gesprekje waar echt 0,0 aanleiding voor was: ze hadden klachten gekregen over iemand die aan het dealen was. :lol: :lol: . Goed, uiteindelijk excuses en een biertje gehad en later nog lekker kunnen ouwehoeren met die gasten dus daarmee was de kous wel af voor mij.
Laten we het maar houden op het feit dat de beveiliging mij voor een ander aanzag. Ik ben de braafheid zelve en zo zie ik er ook uit.


Hahah dit was wel heel apart ja :lol: Rustig te praten en ineens werd je weggeplukt en mee naar achter genomen. De beveiliging was deze editie een stuk pro-actiever op zoek dan vorig jaar, soms zelfs een beetje too much.

Het meeste is al wel gezegd over dit feest. Muzikaal gezien was deze editie echt een stuk interesanter en beter dan vorig jaar. Met name de sets van Posyden, Chapter V en Main Concern waren echt stuk voor stuk genieten. Repeller en Phantom was ook meer dan prima, al had ik wel wat meer Spoon classics verwacht tijdens die set. Maar dit zal natuurlijk ook liggen aan de b2b van een uur. De b2b2b van Vyral, Infirium en D-Verze was het net niet voor mij. Tracklist an sinch was prima, maar volgende keer hoop ik Vyral en D-Verze gewoon een uur (of 1.5 uur, dromen mag :) ) te zien draaien. Daarnaast zijn er nog wel een aantal verbeterpuntjes zoals het geluid, het aantal zitplekken in de centrale hal en de doorstroom bij de wc's. Vorig jaar waren de wc's beneden ook open en toen nooit in de rij hoeven te staan. Wat was de reden dat deze dicht waren dit jaar?

Oja, ook nog een eervolle vermelding voor de speciaalbierbar! Echt super lekkere biertjes gehad en de prijzen waren ook meer dan prima! Volgend jaar hopelijk weer! :thumbsup:

Volgend jaar gewoon weer aanwezig!


Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Moet ook zeggen dat ik eigenlijk vrijwel altijd classics draai in een set. Nu hebben wij dat ook wel gedaan, maar niet bijster veel. Maar precies wat je zegt, in een B2B set heb je nou eenmaal minder ruimte in een tracklist. En natuurlijk wil ik ook mijn nieuwe tracks laten horen. Daarom had ik hier ook een bericht gepost om jullie verwachtingen een beetje te managen ten aanzien van het draaien van classics. Gezien jullie boven mijn verwachting assertief met verzoekjes kwamen haha. Wat ik super tof vind (en ook mee neem naar volgende optredens) echter kan ik natuurlijk niet aan iedereen zijn/haar wensen kan voldoen. Daarbij vind ik persoonlijk dat er naast de ruime historie aan geniale release bij Spoontech ook aandacht moet uitgaan naar nieuwe tracks, dat zijn immers de potentiele ''classics'' voor later.

Een mooie combinatie tussen nostalgie en nieuwe klappers geniet daarom ook mijn voorkeur! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht een beetje slager die zijn eigen vlees keurt vanuit mijn kant. Maar de insteek vanuit Spectrum is ook nooit geweest om een classic feest neer te zetten. Je wil het volledige spectrum van wat Spoon te bieden heeft laten zien. Door een Main Concern, Genox en een b2b van Vyral, D-Verze en Infirium weet je dat je veel Classics gaat horen. De rest van de artiesten heeft dat ook gedaan, maar we willen altijd op de toekomst blijven richting en de nieuwe garde is juist nu vollenbak bezig met releasen en dat wil je ook op zo’n feest horen.

Volgende editie zal ook soortgelijk ingericht zijn. Er komen vast nog wel spoon classic feesten aan in de toekomst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Er komen vast nog wel spoon classic feesten aan in de toekomst :D

Afbeelding
Heb de brommer al gestart maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het zelf ook juist ijzersterk om weer eens te horen waar Spoon anno 2022 nog voor staat, ben ze beetje uit het oog verloren maar heb weer vol enthousiasme over het label gekregen :thumbsup: Wmbt ook meer dan genoeg oude plaatjes langsgekomen. Maar vooral veel nieuw en (voor mij) onbekend spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wmbt ook meer dan genoeg oude plaatjes langsgekomen.

Haal dat "meer" maar weg, makker. Juist zonder een aantal oudere (Spoon) platen zou dit een stuk minder interessant worden, dat brengt juist die typische sfeer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 10:13 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Vond het zelf ook juist ijzersterk om weer eens te horen waar Spoon anno 2022 nog voor staat, ben ze beetje uit het oog verloren maar heb weer vol enthousiasme over het label gekregen :thumbsup: Wmbt ook meer dan genoeg oude plaatjes langsgekomen. Maar vooral veel nieuw en (voor mij) onbekend spul.


Volledig mee eens.
Door de corona jaren en nadat Mind Dimension, The Purge en Genox weg zijn gegaan Spoon ook een beetje uit het oog verloren (behalve m'n pet).
Wat er uit kwam in die tijd sprak me ook niet echt aan.
Nu met gasten als Chapter V, Phantom, Repeller en Posyden vind ik het weer top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 09:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repeller schreef:


Heel toffe aftermovie weer :D

Wat zouden jullie graag willen zien bij een eventuele 3e editie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:

Wat zouden jullie graag willen zien bij een eventuele 3e editie?

Een contest voor een openingsset (zonder eis dat je zelf moet produceren :list: ) zou wel goud zijn. Daarnaast Vyral solo, en wat langere setjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, langere setjes en minder B2B's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond juist de B2B's wel tof! Wat mij betreft was de verdeling net goed zo.

Daarnaast vond ik Genox ook een toffe naam om ff de 'sound op te breken'. Oftewel een DJ die dichtbij spoon komt staat maar net ff iets anders brengt (Iets van Criminal Mayhem, Element etc etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Ik vond juist de B2B's wel tof! Wat mij betreft was de verdeling net goed zo.

Daarnaast vond ik Genox ook een toffe naam om ff de 'sound op te breken'. Oftewel een DJ die dichtbij spoon komt staat maar net ff iets anders brengt (Iets van Criminal Mayhem, Element etc etc)


Was ook geen commentaar op afgelopen editie :) was prima idd, maar zet een posydon/repeller/chapter V anderhalf uur solo aangevuld met wat oude rotten en ik ben weer van de partij. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:

Daarnaast vond ik Genox ook een toffe naam om ff de 'sound op te breken'. Oftewel een DJ die dichtbij spoon komt staat maar net ff iets anders brengt (Iets van Criminal Mayhem, Element etc etc)

Ja oke, daar ben ik het met je eens. Alleen Genox dan inruilen voor een Element, Kruelty, Criminal Mayhem etc. En als MUST gewoon Chapter V minstens een uur :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Kruelty anders nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen editie niet aanwezig geweest in verband met de overlap met Qlimax, dus een gunstige(re) datum zonder al te grote overlappingen met andere feesten lijkt me fijn. Qua lineup zie ik graag Hatom weer, een Delete & Vazard tribute set is ook welkom. Verder een naam als Adjuzt/Thera/Element/Kruelty en ik ben helemaal blij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Wat zouden jullie graag willen zien bij een eventuele 3e editie?

Vallen de boys van Digital Abuse nog eens te porren voor een live setje (eigen materiaal)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Delete & Vazard tribute set, Adjuzt/Thera/Element/Kruelty

Helicaze schreef:
Digital Abuse nog eens te porren voor een live setje (eigen materiaal)?

Eens bossen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio met een classics set zoals die mixie's van hem zou ook tof zijn voor de afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enigmato setje :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten