Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch nog maar even een ticket gehaald, lekker kickrollen met de gebroken pols
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2022 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme een partij gretig vandaag! Heel veel zin om iedereen te zien. Hopelijk daar wat tijd voor, maar dat zal vast wel.
Wat laatste info voor straks!

WE ARE SOLD OUT
16:00 till 00:00
Doors open from 15:45 till 20:00
Zero tolerance
18+ bring your valid ID
Only Pin
€2 for lockers
Food outside, enter/exit with wristband

HAVEN | Catharina 21, 5611 DE Eindhoven
Q-Park de Heuvel, 2min walk
CS Eindhoven, 5min walk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2022 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2022 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zero tolerance

Kaart verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2022 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom een kater maar minder heftig dan vorig jaar dus gaat goedkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2022 14:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Jaa heerlijk de sfeer zit er goed in! Om nog even terug te komen op alle (classic) suggesties hier.. ik heb alle tracks beluisterd. Zaten een klein tal onbekende tracks tussen voor mij, erg leuk om allemaal te checken. In een B2B set is er natuulijk maar zoveel dat ik kan doen. Heb een beetje van Spoon collega's vernomen wat er aan classics voorbij gaat komen en jullie zullen niet worden teleurgesteld vermoed ik zo. Daarnaast heb ik me op mijn bescheiden zolder studio opgesloten en flink wat nieuw materiaal gemaakt. Heb er enorm veel zin in! Zie jullie allemaal daar guys! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2022 19:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

alleen maar blije gezichten, vindt het echt prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2022 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Als the smiler gimme a fkn break draait of vyral het laatste gedeelte van black hole, is mijn dag sowieso al compleet.

Godverdomme heerlijk

Overigens was ik er ook van overtuigd dat shockrage niet kwam maar die draait blijkbaar van 8 tot 9 dus de hype neemt alleen maar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 02:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een mooi klaplong avondje. Heerlijke setjes gehoord en de sfeer was ouderwets gezellig. Minpunten zijn toch wel het slechte geluid en de hitte, de vorige keer ging de airco na een tijdje aan maar nu heb ik daar niks van gemerkt? Dik pluspunt is wel AA drank voor 2,20 euro :worship: .
Main concern dikste set maar ik mistte toch ook wat platen, laatste 10 minuten van dit setje had ik toch ook wel een wat andere verwachting van en aan het publiek te merken was ik niet de enige.
Volgende keer weer aanwezig als het geluid aangepakt wordt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 07:14 
 
Hardtraxx Elite

Was een leuk feest!
Heel veel bekende gezien en gesproken, ook van hier.
Alles was goed geregeld bij dynamo, enkel verbeterpuntje was op sommige momenten het geluid.
Speciaal bier stand was een goeie toevoeging, 3 biertjes geproefd.

Qua setjes niet echt uitschieters.
Opening was heel goed, sfeer zat er direct in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man. Glimlach van oor tot oor na dit. Thanks allemaal voor iedereen die er was.
Tips en verbeterpunten zijn zeker welkom!

Even terugkomend op het geluid. Ik begreep van de techniek dat er een versterker kapot was. Hierdoor moesten ze met de helft van de versterker aan de slag. Hierdoor kregen ze niet altijd het geluid goed op orde. Met name de wat oudere platen kwamen hierdoor minder door. Ze hebben op een gegeven moment het geluid opgeschroefd en toen ik in de zaal stond merkte je wel het verschil.
Blijkbaar zitten er enorme levertijden op professionele versterker apparatuur. Hij was al ver terug besteld. Maar nog steeds niet binnen.

Vorig jaar waren ze idd de airco vergeten aan te zetten en na 2 uur krijg je die temperatuur niet meer geregeld. Ondanks dat het flink zweten was, vond het ik persoonlijk wel meevallen.
Maar blijft in zo’n ruimte altijd wat lastig. Zeker maar 550 man in een relatief kleine ruimte.

Ideeen voor 3e editie zijn al gepitched, dus hopen dat we weer door kunnen hiermee. Smaakt naar meer in ieder geval! :thumbsup:

Overigens heel erg benieuwd naar de tracklists van de setjes. Aangezien ik veel aan het werk was toch wel wat delen gemist. Chapter V en Shockrage wel volledig mee kunnen maken evenals Main Concern. Paar absurde plaatjes voorbij horen komen.
Heel vet hoe de nieuwe generatie de kar flink gaat trekken daar. In combinatie met de oude garde is dat voor mij garandeert succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja gezellige dag gehad vooral! Veel (voor mij) onbekend spul langs horen komen maar ook meer dan genoeg classics die heel vet waren om weer te horen. inderdaad alleen maar blije koppies, iedereen was ook maximaal aan het ouwehoeren. Gewoon precies wat je wil op zo'n feest.

Niet elke set is me even goed bij gebleven ivm het vele slap ouwehoeren en de sloot bier die er al in de uren voor het feest bij in zijn gegaan :lol: En het geluid was idd niet altijd top, maar Chapter V en Rpeller & Phantom was erg vet. Genox natuurlijk zekerheidje, ook wel lekker voor de afwissling even wat totaal anders Main Concen was gewoon top zoals verwacht. Ultimate Reality blijft toch keer op keer zo'n maximaal badr hari moment :drool:

Heb uit zelfbescherming de speciaaltejs maar een beetje links laten liggen :lol: maar tof dat het er was.

Voor herhaling vatbaar :thumbsup:

Zit Posyden eigenlijk bij Spoon? Vind dat echt geweldig talent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohhh grandioos was het gister. Geluid was idd niet optimaal maar was voor mij wel voldoende. Frusterend dat de versterker zo lang op zich liet wachten.

Verder alleen maar pluspunten. Drinken was super redelijk qua prijs, ook snelle bediening. Muziek was fantastisch met geen enkele tegenvaller. Toppunt was wel Chapter V, wat een bizarre set. Die platen komen live zo goed tot hun recht. Sluiten met Main Concern en hun klassiekers was een perfecte einde. De hele dag gewoon alleen maar ++++
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke dag gehad met ontzettend veel bekenden. Het blijft mooi om zoveel leden van dit morsdode forum te ontmoeten in kleine obscure zaaltjes.

Geen slechte set gehoord. Vond wel dat ze soms iets vlotter mochten mixen en bovendien miste ik over de hele dag gezien misschien toch wat meer classic tracks. Maar ik snap dat de nieuwe garde hun geluid ook willen laten gelden. Immers de track van vandaag kan de klassieker van de toekomst zijn.

Enfin, verrassingen van de dag vond ik Shockrage. Leuke diverse platenkeuze en verrassende tracks gehoord.

Wat betreft minpunten..
Minpunten blijven toch wel het geluid en de toiletten in de dynamo.
Ook waren sommige beveiligers op oorlogspad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2,80 voor een groot biertje was trouwens zeer netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 17:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
...Overigens heel erg benieuwd naar de tracklists van de setjes.


Bij deze kan ik je alvast onze tracklist geven! Wat een feest dames en heren. De sfeer was ONGEKEND. Echt super tof. Nu al zin in het volgende spoon feestje :D

Chapter V @ Spectrum 2022 schreef:
Chapter V - Evoke (Spectrum Edit)
Chapter V & Hypnotic Phase - Tell You
Freakshow & Yuna-X - The Rain
Chapter V & Posyden - Inner Conflict
Chapter V - Infinity
Josh & Wesz Vs Low-E - I've Lost You
Chapter V & Sedutchion - Insomnia
Vazard - Portals & Potatoes (Chapter V Remix)
Chapter V - Clank It Up (w/ Vazard & Delete - Let's Get Weird)
DJ Thera - The Shadows
Zany - Science & Religion (w/ Headhunterz - The Power Of The Mind)
Delete - Proximity To Extinction
Kruelty - Another Kill
Devin Wild - Scorpio
Chapter V - Questions
Chapter V & Madmize - Face Me
Mind Dimension - Nightmare
Chapter V & Amduscias - Mutilate
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Mutilate trouwens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chapter V en Main Concern (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 19:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
2,80 voor een groot biertje was trouwens zeer netjes!


Dat gaat met The Second Room uit de hand lopen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
2,80 voor een groot biertje was trouwens zeer netjes!


Heh van wat ik me herinneren waren de grote biertjes 4 euro nog wat. Alsnog schappelijke prijzen.

Leuke (halve) dag gehad hier. Sfeer op spoontech feestjes is nergens te overtreffen. Hulde voor chapter v die spoon echt weer wat meer op de kaart gaan zetten. Wat een set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2022 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, nog even eervolle vermeldingen voor Vyral (Enigmato plaat waar ik even de naam van kwijt edit: Digital Abuse - Heavy Rain ben en Fuck It Up) en dat je met je bandje gewoon in en uit kon lopen voor een snackie. De eindbazen van Main Concern die gewoon even openen met een Tymon plaat (To the Wire ofzo?) en later nog Secret Valley van Catscan :bomb: gooien en hun mash-up van Digital Abuse - WTF/Enigmato - Fear. Om nog maar te zwijgen over Heavolution 303 manmanman. Gelukkig was het geluid toen ook gewoon dikke prima. En ook Chapter V die een mashupje gooide van Science & Religion met Power of the Mind (Modern Science mix). :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik niet eerder op een feest zo weinig van de muziek heb meegekregen als afgelopen zaterdag :P

Mooi op tijd binnen na al de nodige biertjes in de Stadsbrouwerij in Eindhoven te hebben weggewerkt, dus de sfeer zat er meteen goed in. Sfeer was over de hele dag heen sowieso erg mooi om te zien, ook heel fijn dat er niemand aanwezig was om interessant te doen.

Daarnaast mooi om zoveel Hardtraxxers bij elkaar te zien, ook weer een paar gezichten bij een paar namen (al ben ik er vast weer een paar vergeten).

Ondanks het schommelende geluid zeer geslaagde dag gehad, speciaalbierbar was ook een fijne toevoeging!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2022 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
2,80 voor een groot biertje was trouwens zeer netjes!

Ik heb 10,40 betaald zie ik, bij de bar achterin de zaal, en dat was volgens mij voor 2 grote bier. :lol: . Kan zijn dat er nog een frisdrankje bij zat maar volgens mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote pluspunten voor de beveiliging overigens, waren goed assertief en proactief bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2022 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
De eindbazen van Main Concern die gewoon even openen met een Tymon plaat (To the Wire ofzo?)

Woodsman was dit (cc Paling), heb het nog even gecheckt op de terugweg en klopte, ja.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten