Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2023 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Je merkt wel dat er een soort van shift is gekomen in het Spoontech imago/publiek. Blijkbaar ben ik een "Spoonie". :lol:


Voor spoon wel nice dat ze op de een of andere manier weer een nieuwe toestroom van nieuwe fans heeft weten te krijgen. Zou wel voornamelijk met Chapter V te maken hebben vermoed ik zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2023 19:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ontzettend genoten van de surprise B2B met Hydra, de nieuwe aanwinst op het label. Wat een energie en sfeer in de zaal guys! :worship: Hieronder een overzicht van het geweld wat wij hebben gegooid:

01. Delete x Chapter V & Repeller & MC Barricade - Underground Formula (Chapter V Mashup)
02. Spiritbox - Holy Roller (Hydra Edit)
03. Repeller - I AM THE LORD
04. Hydra - Can’t Control Me
05. Warface & Delete - Bring The Baddest To Them Raw (Repeller Mashup)
06. E-Force - Rawness Masterclass (Hydra Mashup Edit)
07. Nutty T - Maniacal (Repeller Remix)
08. Omnya & Collusion - Night City Carnage (Hydra Mashup)
09. Repeller - I AM THE NIGHTSTALKER
10. Dabin & Kai Wachi - Hollow (PhaseOne Remix Hydra Edit)
11. ID x ID x Repeller - Nightmare
12. Hydra - Deadly Sins
13. Rebelion & Delete x Malice & Rooler - Mutants Mayday (Repeller Mashup)
14. Hydra - Death Threat
15. Repeller & Bwazza - Guillotine
16. Storah x Hydra - RAGE
17. Delete - Lunatic
18. Hydra - Into The Light
19. Repeller - Parasite
20. Hydra & Amduscias - Murder Technology
21. Repeller & Hydra - Embrace Chaos
22. Repeller - Ultimate Evil
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik een flinke nachtrust erop heb zitten kan ik toch nog wel positief kijken naar afgelopen weekend.
Logistiek konden er zeker een aantal zaken beter, nemen we ook allemaal mee naar de volgende editie! :D

Qua sfeer en muzikale invulling had het niet beter gekund imo. Lang geleden dat ik weer zo'n zieke sfeer heb gezien in de zaal. Met name bij Element en Kruelty.
Ook bizar hoe iedereen de melodie van het anthem tijdens Chapter V al meedeed. Dat was echt magistraal.

Welke artiesten, buiten de Spoon stal zouden jullie op de volgende editie willen zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, beetje bijgekomen.. Heb nog wel wat spierpijn, want gisteren ook nog een wedstrijd gevoetbald pffff. Los van de veel te drukke dansvloer en het schommelende geluid wel weer een gezellige dag gehad. Mitch, gezellig je te ontmoeten (uiteraard tijdens Definition of a Brainkiller), de biertjes smaakten prima ^^

In de auto aardig wat blikkies genuttigd met ons Rone en Pepii, het warm-up mixje werd redelijk ontvangen gelukkig. D-Verze was een lekkere binnenkomer, even warm worden na het kou kleumen. Leuk om gelijk platen als Something Inside Me, Digital Abuse - Screamer, Delete - Proximity to Extinction, Divination/Black Death remix van ons Vaz te horen. Fijne afwisseling tussen bekend en onbekender Spoon spul. Posyden heeft ook echt een fijn stijltje, mooie diepe kicks met wat atmosferische/melodieuze diepgang. Tijdens Vyral even wat gezocht naar een fijne plek qua geluid, het werd al druk op de vloer en kon bij onze groep rechtsachter m'n draai niet echt vinden omdat we op laatst gewoon klem stonden tussen de bar en de muur. Rechtsvoor stonden de subs gewoon uit, midvoor kon je de mensen verderop een gesprek horen voeren. Uiteindelijk maar weer bij de groep beland en wat biertjes gedronken. Tijdens Chapter V maar op dezelfde plek gebleven, want rondlopen kon niet echt meer. Was een vette set (Floorcracker en Malfunction, lekker neven!) Na +/- half uurtje maar even zaal 2 verkend, een klein beetje losgaan was er niet eens meer bij.. Beneden was het geluid goed hard, best zuiver en was er nog redelijk ruimte. Later boven een stukje Phantom meegepakt, niet echt op de muziek gelet maar het was goed lomp. Moet zeggen dat ik van alle artiesten verder niet heel veel kende, los van Element en Kruelty natuurlijk. Vooral Element was voor mij echt heel vet. Element z'n remix van Malfunction, de originele Nacho, Definition of a Brainkiller, Prox. to Ext. Cant Get You Back, Now We're Talking, originele Vazard - Musicbox + eerste versie van Seeker of Fire!!!!, Mindustries - Other Dimensions, I Called You remix van Cancel, wat heerlijk zeg :loving: Maakte voor mij de dag goed. Kruelty opende met een Rude Awakening plaat (Malfunction?), behoorlijk lange opbouw, maar wat een klappen pfff. Bij mij was de pijp al behoorlijk leeg, dus ben na die Embrionyc plaat (wat een dreunen) even gaan zitten. Bedankt voor de gezelligheid vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal was dit een van de vetste feesten die ik in recente jaren heb meegemaakt (misschien wel ooit). Alles paste precies in mijn straatje net als vorige editie. Maar het verschil met vorig jaar was toch echt Element en Kruelty. Perfecte toevoegingen zeg. Het wordt hierboven mij al genoemd maar Element hadden een fantastische platenkeuze. Deception live horen :$ (L) Zijn reactie op het publiek die al deze platen kende was ook mooi om te zien :D Hij genoot er echt van dat hij out of the box kon denken. Siert hem dat zo'n beetje de helft van zijn tracklist niet van hem zelf was.

Voor een volgend jaar (met groter locatie) zou ik Element ook sowieso weer uitnodigen. Qua sfeer was het bizar goed en op een groter locatie zou dat nog beter tot zijn recht komen.

Logistiek kon er paar dingen wel beter, maar dat is allemaal al wel genoemd. Heb vertrouwen in volgend jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Zijn reactie op het publiek die al deze platen kende was ook mooi om te zien :D Hij genoot er echt van dat hij out of the box kon denken. Siert hem dat zo'n beetje de helft van zijn tracklist niet van hem zelf was.

Dit was echt top ja. Hij was er ook al ruim van tevoren mee bezig, mooi om te zien. Is ook wel een liefhebber van het eerste uur natuurlijk. Wmb meer dan welkom volgende editie inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Welke artiesten, buiten de Spoon stal zouden jullie op de volgende editie willen zien?

Mind Dimension


DJ Thera
Exproz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel leuk feest gehad! Echt een verademing om vanaf begin tot eind alleen maar goede platen te horen! Muzikaal gezien bij mij ook een van de beste, misschien wel het beste feest die ik in de afgelopen jaren heb mogen meemaken :) Dit in combinatie met de sfeer heeft het feest wel echt gemaakt!

Volgende editie sowieso weer aanwezig!

corneelwr schreef:
Mitch, gezellig je te ontmoeten (uiteraard tijdens Definition of a Brainkiller), de biertjes smaakten prima ^^


Haha, dit kon eigenlijk geen toevallig zijn hè :lol: Leuk je te hebben ontmoet, boss! En nog bedankt voor het speciaalbiertje! ;)

makrooy schreef:
Deception live horen :$ (L)

:worship:

Hekzitter schreef:
Welke artiesten, buiten de Spoon stal zouden jullie op de volgende editie willen zien?


Element sowieso weer, Thera, Mind Dimension, The Purge of Genox zou mij ook leuk lijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 14:58 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Welke artiesten, buiten de Spoon stal zouden jullie op de volgende editie willen zien?
,

Mind Dimension
The Purge (Classic set)
Thera
Criminal Mayhem vs Kinetic
Patient Zero
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook even een positieve noot. Muziekaal de beste editie tot nu toe. Vooral Element was echt een waanzinnige toevoeging! Zieke tracklist en leuke interactie met het publiek. DJ Thera lijkt mij ook erg leuk op dit feest. Benieuwd wat hij ervan zou maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Nu ik een flinke nachtrust erop heb zitten kan ik toch nog wel positief kijken naar afgelopen weekend.


https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... ch_review/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook weer een leuke dag gehad! Soms even moeten wachten en met vlagen wat te druk zoals al gezegd. Hierdoor 2x naar de 2e zaal gegaan en me ook wel vermaakt maar miste daar toch vaak platen die ik kende. Geluid was daar wel echt dikke prima :bomb:

Hekzitter schreef:
Qua geluid in de Main blijft het lastig, terwijl het naar mijn mening wel stukken beter was ten opzichte van vorig jaar. (...) Iedereen wilde beneden staan in de Main, terwijl de verhoging ook mee telt in de capaciteit maar daar wilde niemand staan (wat ik ook enigszins kan begrijpen).

Ik heb 2x boven geprobeerd te staan om de drukte wat te mijden, maar ben vrij snel maar weer naar beneden gegaan. Het feit dat je daar nauwelijks zicht om de stage of lampen hebt maakte me niet bijster veel uit, maar het klonk daar echt alsof je 100 meter van de speaker af stond. Laatste poging tijdens Element twee keer aan de muziek niet kunnen merken dat de opbouw al voorbij was omdat ik geen kick kon horen :lol:. Kan natuurlijk ook meespelen dat het publiek toen heel enthousiast was.

Helicaze schreef:
Wil daar nog aan toevoegen dat ik persoonlijk eten op locatie wel chill zou vinden, je bent al snel een uur kwijt met het in de stad gaan.
Ben wel benieuwd wat je dan graag voor eten zou zien. Volgens mij hebben ze dit vorige editie geprobeerd en toen werd er nauwelijks gebruik van gemaakt. Zelf zijn we tijdens Phantom naar Dadawan gegaan, in het winkelcentrum er tegenover. Daar stond een flinke rij, maar die was alleen voor het restaurant boven. Wij hebben take-away besteld, beneden opgegeten en waren in totaal volgens mij een half uur weg. Verder zit er zit volgens mij een frietzaak recht tegenover Dynamo of anders zou ik naar Amon (<3) gaan. Misschien een tip voor een volgend feest in Dynamo. :thumbup:

Helicaze schreef:
Je merkt wel dat er een soort van shift is gekomen in het Spoontech imago/publiek. Blijkbaar ben ik een "Spoonie". :lol: Daar waar ik enkele jaren geleden bijna iedereen (her)kende in het publiek is dat nu misschien nog 10%.
Dit merkte ik ook wel ja. Op zich wel logisch dat een 'nieuwe generatie artiesten' ook een nieuwe generatie aan fans brengt. Volgens mij was het gehalte shirtloze sportschoolmannen hoger dan de voorgaande edities, terwijl het nu veel minder warm was. Had ook wel het idee dat er meer buitenlandse bezoekers waren?

Nog een kleine tip voor de organisatie (waarvan ik eigenlijk gok dat jullie dit zelf ook wel zullen bedenken zonder dat ik het zeg): zet in het vervolg iemand voor de deur die de rij langs het gebouw zet in plaats van dwars over het kruispunt, da's denk ik fijner voor zowel de bezoekers als de auto's, fietsers en voetgangers die er dwars doorheen moesten :lol:. Hoop bij verhuizing op een andere locatie in (de buurt van) Eindhoven, dan zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook maar een verslagje vanaf mijn kant. Vrijdagavond een aantal pré Spectrum biertjes gedaan met Corneelwr onder het genot van zijn warm-up mix. Was gezellig boss! :beer:

Zaterdag op tijd al richting het zuiden gereden met o.a. Corneelwr om net voor 14:00 aan te sluiten in de enorme rij. Ik dacht dat de zaal om 13:45 zou openen? Iets later dan gepland kwamen we binnen om de dag te starten met de Spoon classic set van D-Verze. Met platen als Jiggy, Icon (D-Verze & Infirium Rmx), Something Inside Me, Black Death (Vaz Rmx) Definition of a Brainkiller en Gravity (MD Remix) kon de dag niet veel beter beginnen! Posyden was daarna ook mega goed, zijn eigen werk goed afgewisseld met wat vergeten platen. Door de solo setjes konden de artiesten deze editie ook eindelijk wat dieper graven in het archief. Vooral D-Verze, Posyden (Inner Strength). Vyral, Element (Innocent Blood live edit, Definition of a Brainkiller, Now We Are Talking en Musicbox) en Chapter V (Victorious, Basement Terror, Maltfunction en Kartenhoff) snapten het goed. Dit was echt een verbetering t.o.v. de vorige twee edities!

Net voor Chapter V hun set mezelf na talloze dm's op Insta ook eindelijk maar eens voorgesteld aan Mitchdej. Goed om je heel ff te hebben gesproken! De mannen van Chapter V zorgden tijdens hun set voor een volgepakte eerste zaal, dit liet maar weer eens zien hoe populair ze zijn geworden in iets meer dan een jaar tijd. Heel knap! Tijdens hun Portals & Potatoes Remix volledig uit m'n plaat gegaan! The Smiler viel mij daarna helaas wat tegen, maar dit kwam vooral door het gebrek aan bewegingsruimte. Kruelty had een prima set, maar begon wat mij betreft iets té grimmig. Dit maakte hij daarna meer dan goed met platen als Obliterate, Human Subject Experiment en The Curse. Tegen het eind van zijn set was de groep (en ikzelf) aardig gaar na zo'n dagje, dus zijn iets voor het einde lekker naar huis gegaan.

Verder viel het mij op dat er ten opzichte van de vorige edities ook wel ander publiek naar het feest kwam, iets wat volkomen logisch is met de nieuwe weg die Spoon is ingeslagen + de toevoeging van de tweede zaal. Dit hoeft dan ook niet persé slecht te zijn, maar wel wanneer het jou en de groep begint te irriteren. Zo stond ik tijdens Element met de groep te feesten en we hadden toen prima de ruimte tot er een groep meiden (aardig vdk) vervelend tegen mijn vriendin en vrienden begon aan te beuken om ruimte te crëeren voor zichzelf. Ik stapte naar voren om te vragen waarom ze zoveel ruimte nodig hadden. Toen gaf die meid een grote bek terug ''Ja Element is mijn favoriete artiest, dus ik heb de ruimte nodig''. Lekker egoïstisch en zoiets past ook totaal niet bij de oudere ''Spoonies''. Snap sowieso niet waarom bepaalde bezoekers zich beter voelen door andere bezoekers bewust te irriteren. Maarja kleinigheidje hou je altijd, dus we zijn verstandig wat naar voren gegaan en hebben daar het feestje voortgezet.

Qua verbeterpunten voor volgende keer kan ik kort zijn: een iets grotere locatie met één zaal en beter geluid! De locatie moet naar mijn mening ook weer niet té groot zijn, want het sfeertje wat er tijdens alle drie de edities op deze locatie heerste kwam voornamelijk door het intieme van de zaal én de dedicated bezoekers.

Voor volgend jaar zou ik het echt gruwelijk vinden als Mind Dimension nog een keer een Spoon setje komt draaien!

Volgend jaar sowieso weer aanwezig! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar besloten om een korte review te schrijven.

We stonden rond 13:30 voor de locatie, in de veronderstelling om 13:45 rustig naar binnen te kunnen lopen. Zoals al eerder is gezegd gingen de deuren echter pas later open waardoor we even moesten wachten. Een kleine tegenvaller, maar hier is denk ik al genoeg over geschreven dus ik zal er niet te lang bij stilstaan. En eigenlijk heb ik tijdens het wachten in de rij al best wat lol gehad met o.a. de vele mensen die verbaasd kwamen vragen wat we gingen doen en de vrolijke (dakloze?) meneer die een stuk of 15 keer de rij voorbij heeft gestruind en heerlijk in zijn eigen wereldje stond te genieten van de muziek in zijn oordopjes en hier vrolijk op danste, terwijl hij letterlijk non-stop aan een vape liep te lurken. Ook La Fuente die nog even rustig voorbij kwam fietsen op zijn Fatbike onder gejuich van de feestgangers was mooi om te zien.

Eenmaal binnengekomen zat de sfeer er vanaf minuut 1 prima in, met alle mensen die al volle bak losgingen tijdens de set van D-Verze. Ook over het geluid is al veel gezegd en geschreven en ik vond dit persoonlijk – samen met de drukte later – ook een minpunt van het feest, al moet ik wel zeggen dat ik er na de set van D-Verze enigszins aan gewend was geraakt en me er verder niet heel veel aan heb gestoord gedurende de rest van de dag. Na D-Verze zelf goed losgegaan tijdens Posyden en echt genoten van de tracks tijdens de set van Vyral. Dit was de eerste keer dat ik een set van hem bijwoonde en de atmosfeer in zijn platen smaakt zeker naar meer. Hierna ook echt maximaal staan maaien tijdens Chapter V (Floorcracker :drool: ); dit was een goede herkansing voor hun set tijdens Decibel, waar ik helaas geen plek in de tunnel wist te bemachtigen, waardoor ik er toen eigenlijk vrijwel niets van heb meegekregen. Tijdens de sets van Phantom en The Smiler heb ik wat rondgelopen, biertjes geklapt en geouwehoerd met mensen, waardoor deze me niet heel erg zijn bijgebleven (wel even een shout-out voor de Thrillseeka edit).

Maar, hierna kwam wat mij betreft het klapstuk van de avond: Element. In de 12 jaar dat ik nu naar feesten ga, heb ik zelden zo’n sfeer en reactie van het publiek meegemaakt als tijdens dit uur. Het leek wel alsof de hele zaal elk nummer dat werd gedraaid van de eerste tot de laatste seconde vanuit zijn tenen meeschreeuwde en de oprechte verbazing en emotie die telkens wanneer dit gebeurde bij Element te zien was, zorgde voor een meter kippenvel. Je merkt aan alles dat deze man zelf een rasechte liefhebber is en dat zorgt er mede voor dat zijn sets er in mijn ogen toch altijd extra uit springen. Ook echt heel veel probs voor zijn platenkeuze en het feit dat hij zo veel werk van andere artiesten erbij heeft gepakt: zo kan het dus ook :thumbsup: !

Met Repeller en Hydra heb ik zelf niet zo veel, dus hier staat me ook niet meer zo heel veel van bij. Kruelty als afsluiter was ook prima. Dit was de eerste keer dat ik hem live zag en ik kon er toch minder mee dan ik van te voren had gedacht. Vond vooral zijn platen allemaal erg veel op elkaar lijken en het leek wel of het tempo er op de één of andere manier iets werd uitgehaald. Echter heb ik nog steeds met een grote glimlach staan te genieten van de sfeer en van de mensen om mij heen die helemaal uit hun pantoffel schoten, dus dit maakte veel goed.

Al met al een erg vet feest gehad en volgende editie is sowieso een zekerheidje voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 18:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Net voor Chapter V hun set mezelf na talloze dm's op Insta ook eindelijk maar eens voorgesteld aan Mitchdej. Goed om je heel ff te hebben gesproken!

Was goed om je te ontmoeten amigo! Tot de volgende :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Welke artiesten, buiten de Spoon stal zouden jullie op de volgende editie willen zien?


Digital Abuse zou ook gaaf zijn, al denk ik niet dat dit haalbaar is. Zijn al een jaar of 6 niet meer actief op social media en weet niet of die gasten überhaupt nog iets (willen) doen op muzikaal gebied
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Hekzitter schreef:
Welke artiesten, buiten de Spoon stal zouden jullie op de volgende editie willen zien?


Digital Abuse zou ook gaaf zijn, al denk ik niet dat dit haalbaar is. Zijn al een jaar of 6 niet meer actief op social media en weet niet of die gasten überhaupt nog iets (willen) doen op muzikaal gebied

Zeker weten Digital Abuse, als dat haalbaar is idd.
Andere toffe namen die het snappen, van buiten Spoon: Element, Thera, Chris One, Clockartz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Mitch schreef:
Hekzitter schreef:
Welke artiesten, buiten de Spoon stal zouden jullie op de volgende editie willen zien?


Digital Abuse zou ook gaaf zijn, al denk ik niet dat dit haalbaar is. Zijn al een jaar of 6 niet meer actief op social media en weet niet of die gasten überhaupt nog iets (willen) doen op muzikaal gebied

Zeker weten Digital Abuse, als dat haalbaar is idd.
Andere toffe namen die het snappen, van buiten Spoon: Element, Thera, Chris One, Clockartz


Persoonlijk is dit niet waar we de focus op willen leggen bij Spectrum. De focus ligt vooral bij de hedendaagse hardstyle en de huidige spoon stal. Zeker een Thera zou best tof zijn wat dat betreft en ook een clockartz, al vind ik laatst genoemde wat minder bij Spoon vinden passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Persoonlijk is dit niet waar we de focus op willen leggen bij Spectrum. De focus ligt vooral bij de hedendaagse hardstyle en de huidige spoon stal. Zeker een Thera zou best tof zijn wat dat betreft en ook een clockartz, al vind ik laatst genoemde wat minder bij Spoon vinden passen.

Nee precies, ik snap je. Clockartz z'n duistere kant (Like Never Before, Prisma, collabs met C1 etc) met wat Helltunnel-achtige aanvullingen zou wellicht passen, die snapt het wel als je hem wat brieft denk ik :)

Daarnaast zou zo'n Criminal Mayhem setje ook wel gruwelijk dik zijn idd, of een Cancel bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien een Rooler, Criminal Mayhem inderdaad, Warface? Infirium/Shockrage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Criminal Mayhem nemen we zeker mee! Cancel of laten we eens gek doen, Mad Dog Downtempo set lijkt mij ook echt grandioos. Warface 'Spoontech classics' weet ik niet of hij daar voor open staat, echter denk ik dat dan het budget verdubbelt moet gaan worden (inb4 Melvin die zegt dat we met het teveel aan kaarten afgelopen editie genoeg geld hiervoor zouden moeten hebben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 15:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Criminal Mayhem nemen we zeker mee! Cancel of laten we eens gek doen, Mad Dog Downtempo set lijkt mij ook echt grandioos. Warface 'Spoontech classics' weet ik niet of hij daar voor open staat, echter denk ik dat dan het budget verdubbelt moet gaan worden (inb4 Melvin die zegt dat we met het teveel aan kaarten afgelopen editie genoeg geld hiervoor zouden moeten hebben).


Wou zeggen, namen als Criminal Mayhem of Thera passen ook wel bij het label en hebben er affiniteit mee. Mind Dimension zou ook top zijn.

Namen als Warface, Rooler, Adjuzt of The Purge ook wel maar dan mag de beurs getrokken worden.

Daartegenover zijn Cancel en Mad Dog DOWNTEMPO ook enorm vet, maar veel met Spoontech heeft het niet meer te maken, past haast beter bij The Second Room. Zelfde geldt eigenlijk voor een Clockartz of Chris One, ja ze hebben een stijl die ook niche is met meer gated kicks maar is het nou echt (modern) Spoontech gerelateerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja oke Dennis we gaan voor Thera! Bij deze besloten door de jongens
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Copy paste van de main is wat mij betreft prima, met wellicht support van Thera en/of Mind Dimension? Waarom heel veel veranderen aan de line-up als het duidelijk is dat het concept afgelopen editie goed heeft gewerkt.

Zie ook namen als Adjuzt en The Purge voorbijkomen. Naast dat ze veel kosten hebben ze wat mij betreft ook weinig raakvlakken meer met de huidige sound van Spoontech. Daarnaast heeft The Purge tijdens de eerste editie al een setje gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Copy paste van de main is wat mij betreft prima, met wellicht support van Thera en/of Mind Dimension? Waarom heel veel veranderen aan de line-up als het duidelijk is dat het concept afgelopen editie goed heeft gewerkt.

Hear Hear
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten