Hier ook weer een leuke dag gehad! Soms even moeten wachten en met vlagen wat te druk zoals al gezegd. Hierdoor 2x naar de 2e zaal gegaan en me ook wel vermaakt maar miste daar toch vaak platen die ik kende. Geluid was daar wel echt dikke prima
Hekzitter schreef:
Qua geluid in de Main blijft het lastig, terwijl het naar mijn mening wel stukken beter was ten opzichte van vorig jaar. (...) Iedereen wilde beneden staan in de Main, terwijl de verhoging ook mee telt in de capaciteit maar daar wilde niemand staan (wat ik ook enigszins kan begrijpen).
Ik heb 2x boven geprobeerd te staan om de drukte wat te mijden, maar ben vrij snel maar weer naar beneden gegaan. Het feit dat je daar nauwelijks zicht om de stage of lampen hebt maakte me niet bijster veel uit, maar het klonk daar echt alsof je 100 meter van de speaker af stond. Laatste poging tijdens Element twee keer aan de muziek niet kunnen merken dat de opbouw al voorbij was omdat ik geen kick kon horen

. Kan natuurlijk ook meespelen dat het publiek toen heel enthousiast was.
Helicaze schreef:
Wil daar nog aan toevoegen dat ik persoonlijk eten op locatie wel chill zou vinden, je bent al snel een uur kwijt met het in de stad gaan.
Ben wel benieuwd wat je dan graag voor eten zou zien. Volgens mij hebben ze dit vorige editie geprobeerd en toen werd er nauwelijks gebruik van gemaakt. Zelf zijn we tijdens Phantom naar Dadawan gegaan, in het winkelcentrum er tegenover. Daar stond een flinke rij, maar die was alleen voor het restaurant boven. Wij hebben take-away besteld, beneden opgegeten en waren in totaal volgens mij een half uur weg. Verder zit er zit volgens mij een frietzaak recht tegenover Dynamo of anders zou ik naar Amon (<3) gaan. Misschien een tip voor een volgend feest in Dynamo.
Helicaze schreef:
Je merkt wel dat er een soort van shift is gekomen in het Spoontech imago/publiek. Blijkbaar ben ik een "Spoonie".

Daar waar ik enkele jaren geleden bijna iedereen (her)kende in het publiek is dat nu misschien nog 10%.
Dit merkte ik ook wel ja. Op zich wel logisch dat een 'nieuwe generatie artiesten' ook een nieuwe generatie aan fans brengt. Volgens mij was het gehalte shirtloze sportschoolmannen hoger dan de voorgaande edities, terwijl het nu veel minder warm was. Had ook wel het idee dat er meer buitenlandse bezoekers waren?
Nog een kleine tip voor de organisatie (waarvan ik eigenlijk gok dat jullie dit zelf ook wel zullen bedenken zonder dat ik het zeg): zet in het vervolg iemand voor de deur die de rij langs het gebouw zet in plaats van dwars over het kruispunt, da's denk ik fijner voor zowel de bezoekers als de auto's, fietsers en voetgangers die er dwars doorheen moesten

. Hoop bij verhuizing op een andere locatie in (de buurt van) Eindhoven, dan zeker weer aanwezig!