Zal het deze nacht om half 5 eens testen.
War Force toegevoegd aan de lineup met een album showcase!
https://www.facebook.com/Warforcenl/vid ... 226355497/
Maar ik lust geen bierwrote:Aangezien de biermeeting op VWAB een succesje was..zullen we deze ook weer organiseren op Shockerz![]()
Informatie zal volgen week voor het event.
Dan is dit een goed punt om te beginnen.wrote:Maar ik lust geen bierwrote:Aangezien de biermeeting op VWAB een succesje was..zullen we deze ook weer organiseren op Shockerz![]()
Informatie zal volgen week voor het event.
Uit mijn hoofd... solo op qontinent, decibel, dit weekend nog op indicator.wrote:Radical Redemption en Regain draaien samen.
Kan iemand mij vertellen waarom Regain bijna ALTIJD samen met iemand draait? Goedkoper ofzo?
Valt me enorm op de laatste tig boekingen
Idd en is schijtirritant aangezien ie vaak samen met wél interessante namen staat. Wilde Rebelion op Defqon bezoeken, staan ze met Regain. Ome Delete in de Q-Base hangar, maar wel met Regain. Alsof je een lekker eitje gaat bakken en er dan ineens een kilo stront bij in flikkert.wrote:Radical Redemption en Regain draaien samen.
Kan iemand mij vertellen waarom Regain bijna ALTIJD samen met iemand draait? Goedkoper ofzo?
Valt me enorm op de laatste tig boekingen
Hier was je me kwijtwrote:samen met wél interessante namen staat. Rebelion
Aaaaaaaaaiggghtbwoiiwrote:Hier was je me kwijtwrote:samen met wél interessante namen staat. Rebelion
Dit vind ik een mooie vergelijking.wrote: Alsof je een lekker eitje gaat bakken en er dan ineens een kilo stront bij in flikkert.
Nice!wrote:War Force is inderdaad aan de line up toegevoegd. Elke bezoeker krijgt na afloop bij de uitgang een harcopy album mee!
wrote:Alsof je een lekker eitje gaat bakken en er dan ineens een kilo stront bij in flikkert.
Het is je geluksdag. Hij draait live dus ook alleen neem ik aanwrote:Nou Regain.. moet je D-Sturb is kijken. Die kerel staat echt NOOIT alleenvind ik zo kut.
Had zomaar van mij kunnen zijn.wrote:Dit vind ik een mooie vergelijking.wrote: Alsof je een lekker eitje gaat bakken en er dan ineens een kilo stront bij in flikkert.
We weten nu wel dat je zuur bent BB! xowrote:Had zomaar van mij kunnen zijn.wrote:Dit vind ik een mooie vergelijking.wrote: Alsof je een lekker eitje gaat bakken en er dan ineens een kilo stront bij in flikkert.