Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wordt er vanuit shockerz zelf nog iets georganiseerd qua bier/beenham meeting? Net zoals VWAB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil wel een biertje meedoen na B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 18:15 
 
Hardtraxx Elite

Redle schreef:
wordt er vanuit shockerz zelf nog iets georganiseerd qua bier/beenham meeting? Net zoals VWAB.


Ze hebben besloten dit niet meer te doen nadat er t-shirts geript waren op Vwab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 18:23 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Redle schreef:
wordt er vanuit shockerz zelf nog iets georganiseerd qua bier/beenham meeting? Net zoals VWAB.


Ze hebben besloten dit niet meer te doen nadat er t-shirts geript waren op Vwab.


Shockerz-Events schreef:
Het zal verder geen gevolgen hebben voor biermeetings etc in de toekomst. Iedereen maakt wel eens fouten en zolang het netjes opgelost kan worden is er niks aan de hand.

Shockerz-Events schreef:
Aangezien de biermeeting op VWAB een succesje was..zullen we deze ook weer organiseren op Shockerz :beer:
Informatie zal volgen week voor het event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 19:05 
 
Hardtraxx Elite

Makreel schreef:
Onthafloorx schreef:
Redle schreef:
wordt er vanuit shockerz zelf nog iets georganiseerd qua bier/beenham meeting? Net zoals VWAB.


Ze hebben besloten dit niet meer te doen nadat er t-shirts geript waren op Vwab.


Shockerz-Events schreef:
Het zal verder geen gevolgen hebben voor biermeetings etc in de toekomst. Iedereen maakt wel eens fouten en zolang het netjes opgelost kan worden is er niks aan de hand.

Shockerz-Events schreef:
Aangezien de biermeeting op VWAB een succesje was..zullen we deze ook weer organiseren op Shockerz :beer:
Informatie zal volgen week voor het event.


Lekker happen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja! Makkelijk praten heb jij met je happen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf fouten maken en dan snel een excuus verzinnen pff :-S
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ervanuitgaande dat dit de opstelling is (cc Shockerz)
18:15?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat podiumschetsen de volgende keer maar aan Poephark over, Remi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat bepaalt ie zelf wel, Melvin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Dat bepaalt ie zelf wel, Melvin.

Bedankt amigo, maar:

MelvinFR schreef:
Laat podiumschetsen de volgende keer maar aan Poephark over, Remi.

Als je leest, Mella, staat er opstelling en geen podiumschets dus deze opmerking is ongegrond. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben van plan een taxi te reserveren voor de terug weg naar station den Bosch. Wil hem dan om 21.45 laten komen, mensen interesse om mee te rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neuj
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik ben van plan een taxi te reserveren voor de terug weg naar station den Bosch. Wil hem dan om 21.45 laten komen, mensen interesse om mee te rijden?


Gaat toch fietsen man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja oke waar ben ik mee bezig. Waag het wel gewoon op die eerste pendelbus.

En al mis ik de trein, dan gewoon lekker stappen in Rotterdam :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe werkt dat eigk met die war force cd's uitdelen? betekent dat als je een paar uur voor het eind al vertrekt dat je hem mis kan lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Hoe werkt dat eigk met die war force cd's uitdelen? betekent dat als je een paar uur voor het eind al vertrekt dat je hem mis kan lopen?


Geen idee hoe ze het bij Shockerz gaan doen maar deze gouden tip van Psyched heeft mij vorige keer geholpen.

Psyched schreef:
Cd past toch wel in je jaszak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 10:42 
 
Organisator
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Hoe werkt dat eigk met die war force cd's uitdelen? betekent dat als je een paar uur voor het eind al vertrekt dat je hem mis kan lopen?


Het werkt een beetje hetzelfde als bij boekjes. Die worden ook altijd wat eerder voor het einde al uitgedeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ja oke waar ben ik mee bezig. Waag het wel gewoon op die eerste pendelbus.

En al mis ik de trein, dan gewoon lekker stappen in Rotterdam :thumbsup:


ov fiets huren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah joh, dikke prima toch. Lekker vroeg dat eerste biertje er in :thumbup: .
Over het algemeen kun je spullen laten liggen ja, maar dat zal wel op eigen risico zijn. Eten / drinken voor terug kun je gerust doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Remi schreef:
Over het algemeen kun je spullen laten liggen ja, maar dat zal wel op eigen risico zijn. Eten / drinken voor terug kun je gerust doen.


Ja ik doelde ook op eten / drinken. Top. En zoals een boxje, kun je die mee naar binnen nemen? Dat ding van mij is redelijk prijzig dus die laat ik sowieso niet liggen in de bus.


Neem mijn boxje ook altijd mee, leg ik dan in het kluisje. prima oplossing altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Remi schreef:
Over het algemeen kun je spullen laten liggen ja, maar dat zal wel op eigen risico zijn. Eten / drinken voor terug kun je gerust doen.


Ja ik doelde ook op eten / drinken. Top. En zoals een boxje, kun je die mee naar binnen nemen? Dat ding van mij is redelijk prijzig dus die laat ik sowieso niet liggen in de bus.

Word er in de bus geen muziek gedraaid dan? Volgens mij zet Party-vervoer ook altijd wel iets van een cd'tje ofzo op. Als je de goede bus hebt zit er zelfs een dj-booth in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Word er in de bus geen muziek gedraaid dan? Volgens mij zet Party-vervoer ook altijd wel iets van een cd'tje ofzo op. Als je de goede bus hebt zit er zelfs een dj-booth in.

Ja ze draaien muziek. Toen we naar Vroeger Was Alles Beter gingen stond er een lkkr gearbox setje op. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vervelendst is vaak de terugreis: snoeihard, onzuiver, krakend geluid en dan een uptempo mix ofzo opzetten. De hel op aarde. Moet je al je best doen om niet over je gier te gaan en moet je daar ook nog mee dealen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Remi schreef:
Vervelendst is vaak de terugreis: snoeihard, onzuiver, krakend geluid en dan een uptempo mix ofzo opzetten. De hel op aarde. Moet je al je best doen om niet over je gier te gaan en moet je daar ook nog mee dealen. :cry:


Ja precies dit zag ik al gebeuren. Gelukkig ben ik degene die voor de muziek zorgt en uptempo gaat er bij mij niet in. Al helemaal de terugweg niet :x

Flauw Stef. :/
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten