Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2022 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Niet helemaal gunstig voor mij, maar ga me hier zeker vermaken. Alleen echt balen van Aversion, dat hij met Unresolved moet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2022 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vyral & D-Verze die maar 30 minuten krijgen samen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2022 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best tevreden met deze timetable! Voidax zoals verwacht de opener, dus dat wordt stipt om half 1 proberen binnen te zijn. Voor wat betreft area 2 kan ik de meeste artiesten die op m'n lijstje stonden (Artifact, Degos & Re-Done, Vyral & D-Verze) gewoon zien zonder dat ik al te veel mis! Alleen jammer dat Udex tegelijk met Vertile's Dimension staat. Artifact wordt even afwachten of D-Sturb bevalt. Had wel gehoopt dat de Spoontech Special wat langer dan een half uur zou duren, maar dat wordt hoe dan ook mooi. Enige echte dieptepuntje is bijna twee uur aan Killshot, Bloodlust en Warface zonder goed alternatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2022 22:42 
 
Hardtraxx Addict

Jammer dat Udex en D&R tegelijk staan met Vertile en AoR & E-Force. Vanaf Rebelion tot Warface ook niet veel bijzonders in beide zalen. Maar ach, wordt vast en zeker een top feest. Bizar veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
plaatje


Is dit een officieel statement :huh: ? Is iemand met MS Paint aan de slag geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt meer een Instagram story
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heel apart inderdaad. Wanneer je ze bericht op facebook/insta dan krijg je het bericht uit de mail ook als automatisch antwoord dus het komt wel echt vanuit hun
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me dat ze dit dan met de gemeente hebben besproken? Anders wel redelijk risky mbt handhaving/boete?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Friends, the Dutch government has declared to drop all COVID-19 measurements such as 1G and testing from March 23. Since this date is so close to Shockerz we have decided not to check for test results this Saturday at the Shockerz entrance, no matter your country of origin.

This means you will NOT have to show a QR-code and you will NOT have to test before the event. There will be no control for 1G at Shockerz anymore by anyone. Spread the news to your friends and fellow RAW fanatics who will visit Shockerz this Saturday.

This is no joke and no hack. ❤️

Vanuit het FB evenement. Nou prima joh, scheelt weer een stokje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
scheelt weer een stokje.


Dan maar een extra sleutel naar binnen werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig, hyped voor Vertile, Act Of Rage & E-Force, Regain en Rooler. De rest kan me gestolen worden maar wordt vast lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ook aanwezig, hyped voor Vertile, Act Of Rage & E-Force, Regain en Rooler. De rest kan me gestolen worden maar wordt vast lachen.

Verkochte kaartjes weer teruggekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 12:47 
 
Hardtraxx Elite

Nog geen hype maar aanwezig met DJ Unlocked.
Kijk vooral uit naar Vertile, Degos en Redone en na 8u area 2.

Hopelijk geen diarree x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Origins hopelijk binnen. Hype begint te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2022 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad. Moet wel zeggen dat ik nu na twee keer in de Autotron ben geweest (na VWAB) niet echt fan ben van de locatie. Het geluid schommelde weer heel erg per set. Sommige nummers klonken wel goed, andere kwamen niet echt helemaal lekker door.
Beste setjes waren van D-Sturb en Vertile.
Verder mooi moment toen The Baddest en Doom Slayer door Warface werden gedraaid :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2022 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Verder mooi moment toen Doom Slayer door Warface werden gedraaid :worship:


Zo zeg dat! Wat een mokerharde plaat is dat live zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2022 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Shockerz en eerste keer Autotron voor mij. Geluid in zaal 1 was wel okay, maar verschilde heel erg per set. Vooral bij Vertile leken de kicks er niet goed uit te komen, met soms echt een dip in het geluid. In zaal 2 stond het geluid echt veel te zacht. Stond zelf misschien niet op de juiste plek, maar kon er daar niet lekker inkomen.

De sfeer maakte wel echt een hele hoop goed. Vond muzikaal gezien Act of Rage en E-Force echt niks aan, maar de sfeer was geweldig. Iedereen van voor naar achter ging los. Adaro & Ran-D, Vertile en Rebelion met al die nieuwe platen was wel echt genieten. Tijdens Warface naar huis gegaan ivm lange reis terug, maar dat was volgens mij echt een heerlijk gevarieerde set :)

Ohja en echt hele snelle bediening bij de bar! Echt super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2022 12:33 
 
Hardtraxxer

Eerste keer Shockerz voor mij dit jaar, dus zonder echte verwachtingen naar binnen gegaan rond een uurtje of 2. Parkeren ging vrij vlot, net zoals de lockers. Mooi dat je tegenwoordig gewoon de codes in je mail ontvangt.

Vond het geluid in zaal 2 heel erg matig, in het begin daar nog wel een paar setjes meegepakt toen je nog vooraan kon staan, toen was het wel oke. Later op de avond kon je achterin nauwelijks meer wat van de melodieën meekrijgen.

Zaal 1 daarentegen vond ik het geluid wel prima, maar had wel beter gekund. Hoogtepunten toch wel Vertile en Rebelion, holy shit die braken alles af. Vooral die nieuwe collab live, man wat een plaat :love:

De rest eromheen was ook dik in orde. Snelle bediening, je kon je flesje gewoon bijvullen in de wc en je kon tussendoor buiten afkoelen als dat nodig was. Heerlijke temperatuur ook binnen, vooral vergeleken met supremacy. Top feest dus, op soms het geluid na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2022 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest zelf was prima, geluid was wel erg slecht. Laatste keer Autotron, by far m’n minst favoriete locatie in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2022 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug naar de Maassilo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Terug naar de Maassilo!

Maaspoort bedoel je. Gezien de capaciteit gaat dat nooit gebeuren, kan denks nog wel een stap groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Rickzel schreef:
Terug naar de Maassilo!

Maaspoort bedoel je. Gezien de capaciteit gaat dat nooit gebeuren, kan denks nog wel een stap groter.


Beter in de Factory 010 inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VWAB in de Maassilo beviel me iig altijd prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk feestje gehad. Vond het organisatorisch wel wat beter geregeld dan VWAB. Vooral het bar/food personeel was veel sneller en die achterlijke pisbakken waren vervangen.

Wat betreft de muziek. Voidax was een goede binnenkomer met een gevarieerd setje. Deluzion was wat mij betreft echt veel te lomp voor dat tijdstip, geluid leek ook erg te kraken linksvoor. RAW Classics was leuk, maar niet speciaal. Mixwerk liep soms niet helemaal lekker en ik zit bij een RAW Classics showcase nou niet echt te wachten op tracks uit 2017. Begin van de set van Ran-D en Adaro gemist, laatste half uur gewoon prima. Rejecta kan ik me altijd wel op vermaken, net als D-Sturb. Vervolgens misschien wel de set van de avond met Vertile. Had wel het idee dat er qua visuals niet veel bijzonders gebeurde, wat ik wel had verwacht bij zijn Dimension act.

Daarna effe wat gaan eten en nog bij Degos & Re-Done gekeken, maar hier kwam mijn eten bijna naar boven door die bassmuur :lol: Rebelion was best wel genieten, altijd fijn als ze tracks als 'Bring It On' en 'Never Back Down' draaien. Nieuwe tracks klinken ook heel dik! Regain was al een tijdje geleden dat ik die had gezien, best op vermaakt. Was ook wel chill dat er op dat moment veel ruimte was. Radical keek ik op zich wel naar uit, maar het geluid was hier ineens echt compleet drama. Kicks kwamen amper door.

Vervolgens mezelf kapot staan ergeren aan dat vriendenclubje van Warface. Drie kwartier lang 8000 verschillende kicks en 0.0 melodie. En vooral heel veel door de microfoon schreeuwen. Daar loop ik voortaan echt met een grote boog omheen tijdens een feest. Warface zelf was verrassend leuk eigenlijk. Zijn nieuwe kicks komen lekker door en ook hulde dat hij 'The Baddest' en 'Doom Slayer' draaide. Rooler vind ik eigenlijk wel een baas, die maakt van een liveset ook echt iets speciaals. Vage mash-ups, dikke kicks en heel energiek. Daarna was het qua energie wel klaar en heb ik vooral een beetje staan kijken naar Riot Shift. Bijzondere act, en sowieso niet mijn ding. Wat ik wel grappig vond is dat een van die gasten continu mee stond te schreeuwen met die vocals, maar dat die microfoon amper te horen was xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten