WTF

Die line-up
En dat voor een tientje
Even kijken of dit gaat lukken
Die line-up
En dat voor een tientje
Ga je nog Auke? Ramon gaat ook. Wellicht ben ik er ook bij, licht aan een maat van me of hij zin heeft, dan kan ik bij hem op de kamer pittenwrote:WTF![]()
![]()
Die line-up![]()
![]()
![]()
En dat voor een tientje
Nationale feestdag, dus sowieso geen gratis reizen met OVwrote:Als ik er bij ben, ben ik er van 22.00- 3.30.
Kijk erg uit naar dit feestje, heb alleen nog geen vervoer![]()
OV-Chipkaart is kapot, dus wordt of een heel duur tripje, of ik moet iemand hebben uit Aalten (of ergens anders dichtbij (Achterhoek)) die er heen kan rijden.
En als ik hier ben, hoop ik nou eindelijk eens Pattern 2 te horen
Het is maar 1 x in de 5 jaar een nationale feestdag hoorwrote:Nationale feestdag, dus sowieso geen gratis reizen met OVwrote:Als ik er bij ben, ben ik er van 22.00- 3.30.
Kijk erg uit naar dit feestje, heb alleen nog geen vervoer![]()
OV-Chipkaart is kapot, dus wordt of een heel duur tripje, of ik moet iemand hebben uit Aalten (of ergens anders dichtbij (Achterhoek)) die er heen kan rijden.
En als ik hier ben, hoop ik nou eindelijk eens Pattern 2 te horen
Zeggie nou?wrote:Gill ik kan misschien dan treintje met je meepakken![]()
Haha, mooi nietwrote:Zeggie nou?wrote:Gill ik kan misschien dan treintje met je meepakken![]()
Gill ga je met de trein?
Ik ook schatwrote:2200 - 2300 Blockside
2300 - 0030 Solutio & The I's
0030 - 0200 Degos & Re-Done
0200 - 0330 B-Front
0330 - 0500 Crip
Ik hoop dat iedereen er al mooi vroeg is
Ik ga misschien. Ik woon in Emmen dat is een uur met de bus en die vertrekt om 5:29 vanaf centraal. Dan uurtje bus en ben je 6:30 in Emmen.wrote:De kans dat ik hier kom is nog maar 30% of zo![]()
Niemand gaat mee, en heb geen vervoer
Heel fijn dat je dit aanbiedt Edwinwrote:Ik ga misschien. Ik woon in Emmen dat is een uur met de bus en die vertrekt om 5:29 vanaf centraal. Dan uurtje bus en ben je 6:30 in Emmen.wrote:De kans dat ik hier kom is nog maar 30% of zo![]()
Niemand gaat mee, en heb geen vervoer
Dus als ik ga kunnen we samen raggen en kan je altijd bij mij slapen. (geld ook voor andere mensen die twijfelen).
Ik kom vanuit Aalten (Tussen Winterswijk & Doetinchem, weet niet of dat je wat zegt?).wrote:Nou dave als de heenreis je weerhoudt om te gaan... Ik moet er ook alleen met de trein heen vanaf ongeveer zwolle dus weet niet vanaf waar jij komt? :p