Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shock
Zaterdag 28 juli 2012
23:00 - 06:00
Huize Maas
Groningen

Prijzen:
Voorverkoop: 8,-
Deurverkoop: 12,-

Minimum leeftijd: 18

http://partyflock.nl/party/221603:Shock.html

Line up
23:00 - 00:00: Reverzer & Twin Towers
00:00 - 01:00: Van God Los DJ Team
01:00 - 01:45: Diabolic
01:45 - 02:45: Tartaros
02:45 - 03:45: Radical Redemption
03:45 - 04:45: Degos & Re-Done
04:45 - 05:30: Deetox
MC: Resurrection
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:55 
 
Hardtraxx Addict

Misschien aanwezig, als ik niet op vakantie ben sowieso :) Line up erg lekker! Van God Los DJ Team mag wel thuis blijven :/ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk lijstje, zou erheen gaan als het wat dichterbij was. Dus tenzij er vervoer is....helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Misschien aanwezig, als ik niet op vakantie ben sowieso :) Line up erg lekker! Van God Los DJ Team mag wel thuis blijven :/ :lol:

Inderdaad, vond ze afgelopen weekend ook tergend irritant met het getease om de 4 beats.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:27 
 
Hardtraxx Addict

Grozny schreef:
M-arijn schreef:
Misschien aanwezig, als ik niet op vakantie ben sowieso :) Line up erg lekker! Van God Los DJ Team mag wel thuis blijven :/ :lol:

Inderdaad, vond ze afgelopen weekend ook tergend irritant met het getease om de 4 beats.. :/

En constant geluid dicht draaien en weer open en afsluiten met Quatre Mains xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke line up.

Helaas komt ik die dag weer van vakantie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Hele dikke line up.

Helaas komt ik die dag weer van vakantie :(

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 15:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aanwezig :woot: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Hele dikke line up.

Helaas komt ik die dag weer van vakantie :(

Kun je gelijk door ja :D

Deetox schreef:
Aanwezig :woot: :beer:

Zou raar zijn als je het niet was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Rik schreef:
Hele dikke line up.

Helaas komt ik die dag weer van vakantie :(

Kun je gelijk door ja :D

Als ik half zo fit weer kom als dat ik vorig jaar weer kwam, kan ik nòg niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Rik schreef:
Hele dikke line up.

Helaas komt ik die dag weer van vakantie :(

Kun je gelijk door ja :D

Deetox schreef:
Aanwezig :woot: :beer:

Zou raar zijn als je het niet was :P


Hmm zit wat in
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Waarschijnlijk aanwezig. :D

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig. Ook mensen die moeten wachten op de eerste trein? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik eigenlijk ook wel heel erg graag bij zijn. Goddomme wat een lekkere line-up!
3 uur reizen alleen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Hier wil ik eigenlijk ook wel heel erg graag bij zijn. Goddomme wat een lekkere line-up!
3 uur reizen alleen...

Foktop g... Ik ben waarschijnlijk ook aanwezig, nog even kijken hoe het zit met geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
Hier wil ik eigenlijk ook wel heel erg graag bij zijn. Goddomme wat een lekkere line-up!
3 uur reizen alleen...

Foktop g... Ik ben waarschijnlijk ook aanwezig, nog even kijken hoe het zit met geld.

For real yo.. Hoe gaan jullie terug naar damsko dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 12:54 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
Hier wil ik eigenlijk ook wel heel erg graag bij zijn. Goddomme wat een lekkere line-up!
3 uur reizen alleen...

Foktop g... Ik ben waarschijnlijk ook aanwezig, nog even kijken hoe het zit met geld.

Dat zou echt bazig zijn als jullie komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
Hier wil ik eigenlijk ook wel heel erg graag bij zijn. Goddomme wat een lekkere line-up!
3 uur reizen alleen...

Foktop g... Ik ben waarschijnlijk ook aanwezig, nog even kijken hoe het zit met geld.

For real yo.. Hoe gaan jullie terug naar damsko dan?

Jetpack...
M-arijn schreef:
Dat zou echt bazig zijn als jullie komen!

Gaat hoogstwaarschijnlijk wel gebeuren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, twijfel :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet deze helaas overslaan, andere verplichtingen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Moet deze helaas overslaan, andere verplichtingen. :(

Aahh zonde matti! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik hem toch ook oversla, even wat geld besparen gezien ik toch nog een midweekje weg wil einde van augustus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil hier graag heen, maar dorpsfeest hier in de buurt met pas de eerste trein uit Groningen om 8 uur houdt mij helaas.een beetje tegen...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten