kansloos geheehoo wtf man 
Zegt de meest kansloze persoonwrote:kansloos geheehoo wtf man
Zegt de meest kansloze persoonwrote:kansloos geheehoo wtf man
Stuur iets als je er bentwrote:
![]()
Als ik het goed heb is dat een organisator van Franse busreizen. Hij koopt massaal tickets om die te dan aan te bieden icm met bustickets. Alles wat niet verkocht raakt zwiert die op ticketswap.wrote:Die Bill Privé heb ik volgens mij al vaker voorbij zien komen met zijn enorme aantallen tickets die hij maar niet verkocht kreeg. Mooi.
Klopt bij Freaqshow had hij ook nog 60 kaarten te koop a 10 euro p/swrote:Die Bill Privé heb ik volgens mij al vaker voorbij zien komen met zijn enorme aantallen tickets die hij maar niet verkocht kreeg. Mooi.
Wacht met smacht op het moment, dat ik deze weer live mag aanschouwen.wrote:Pleasure & Pain
²wrote: Vervolgens de set van Delete was wel echt het hoogtepunt van de avond.
wrote:Wacht met smacht op het moment, dat ik deze weer live mag aanschouwen.
Was echt legendarisch dit, half uur lang idioot hard lopen snoeien. Al die Delete platen gingen zo absurd hard op dat geluid. Toen de kick van de eerste plaat (look at me now remix) erin kwam heel de zaal juichen, prachtig. Vervolgens klapte hij er ook nog The Greatest Show op, man man man ongekend wat vetwrote:Allereerst een dikke shout out naar Grim, MeneerEend, NaaD en Seeker Of Fire en nog wat anderen zonder Hardtraxx. Stonden we daar linksvoor als een stel idioten bizar hard te maaien, dit was zooo ziek haha!
doe eens normaal joh of kunde gij dat nie?wrote:Zegt de meest kansloze persoonwrote:kansloos geheehoo wtf man
Uiteindelijk viel het wel mee, om 22:15 binnen, en na afloop vertrokken we pas om 09:00 ivm rusttijd chauffeur.wrote:Dat is mooi zuur man. Hopelijk nog een beetje op tijd aanwezig. Veel plezier allemaal
De raw is sowieso niet heel erg populair in Belgie. Als ze dan al voor de raw komen is het vooral voor de wat meer mainstream raw (ja kutterm, maar iedereen weet wel wat ik bedoelwrote:Viel me op dat na warforce de lotto echt leegliep, had verwacht dat juist bij delete druk zou zijn maar niet erg meer plek om los te gaan.
hiervoor was ik dus speciaal weggegaan bij mn vriendegroep... maar ik had net de eerste 5 min gemist. ikke dus de hele tijd wachten op die plaat, had ie m dus al gedraaidwrote:Adaro die opent met Before You Go (wat was die genieten live)
Historisch moment, gaat de boeken in haha!wrote: Bij delete echt belachelijk hard staan maaien met Indy, naaD, Grimm, BastiaanDP en Bloemkool. Was mooi jongens, goed ons best gedaan![]()
We stonden daar ook gewoon met zn allen beetje te chillen, totdat die eerste kick erin kwam, en toen vollebak. Mensen om ons heen wisten niet wat ze overkwam hahaha. Vergeet dit nooit meerwrote:Historisch moment, gaat de boeken in haha!wrote: Bij delete echt belachelijk hard staan maaien met Indy, naaD, Grimm, BastiaanDP en Bloemkool. Was mooi jongens, goed ons best gedaan![]()