Wellicht voor een appel en een ei last minute aanwezig gezien de verhouding vraag/aanbod op ticketswap. Reverze flashback sowieso meepakken, half uurtje Frequencerz en Delete wordt genieten. De rest beslis ik ter plekke wel. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Reverze Interconnected
- Venue
- Sportpaleis & Lotto Arena, Antwerpen · Belgium
- Time
- –
- Price
- Regular: 49,50 EUR (51,50 EUR from 02.11
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Al een hele week ziek maar ik vind het zonde om men kaart voor zo weinig geld te verkopen.
Aanwezig van 1 tot 6
Aanwezig van 1 tot 6
Jezus. Momenteel 29 euro voor een Reverze ticketje is wel heel goedkoop ja.wrote:Wellicht voor een appel en een ei last minute aanwezig gezien de verhouding vraag/aanbod op ticketswap.
zo ben ik even blij dat ik hem al eerder verkocht heb 
Ben er ook ingetrapt. thuiswedstrijdwrote:Jezus. Momenteel 29 euro voor een Reverze ticketje is wel heel goedkoop ja.wrote:Wellicht voor een appel en een ei last minute aanwezig gezien de verhouding vraag/aanbod op ticketswap.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
ik zie al wel dat ik iets meer geduld had moeten hebben met het kopen van n kaartje op ticketswapwrote:Ben er ook ingetrapt. thuiswedstrijdwrote:Jezus. Momenteel 29 euro voor een Reverze ticketje is wel heel goedkoop ja.wrote:Wellicht voor een appel en een ei last minute aanwezig gezien de verhouding vraag/aanbod op ticketswap.
Idd heb hem gelukkig voor de originele prijs verkochtwrote:zo ben ik even blij dat ik hem al eerder verkocht heb
Kan je het ticket laten inscannen van op je telefoon? Vind hier geen info over.
Ja, dat kan (vgm) gewoon altijd 
Ik doe dat in ieder geval al 2-3 jaar en nooit gezeik mee gehad.
Ik doe dat in ieder geval al 2-3 jaar en nooit gezeik mee gehad.
-
SHardtraxxer
- 96 posts member since 2016
- last seen Sep 2019
aanwezig. godverdomme zin in 
Normaal wel, helderheid op het hoogste zetten tijdens het scannen en zou moeten werken.wrote:Kan je het ticket laten inscannen van op je telefoon? Vind hier geen info over.
Meeting linksvoor bij Delete om 04:30
Te herkennen aan de Pinsir
Jij bent wel een ekte hewrote:Meeting linksvoor bij Delete om 04:30Te herkennen aan de Pinsir
jaa maadt keta ha ha hawrote:Jij bent wel een ekte hewrote:Meeting linksvoor bij Delete om 04:30Te herkennen aan de Pinsir
Haha ja keta egt grappigwrote:jaa maadt keta ha ha hawrote:Jij bent wel een ekte hewrote:Meeting linksvoor bij Delete om 04:30Te herkennen aan de Pinsir
Voor degene die niet gaan en zich vervelen vanavond/nacht:

-
DHardtraxxer
- 130 posts member since 2015
- last seen Nov 2019
In de bus, geen muziek helaas echt matig, op reverze maar ff een cd kopen voor de terugreis.
Ondanks de buitenlanders, ruk TT, ge'heehoo ontzettend veel zin gvd
Ondanks de buitenlanders, ruk TT, ge'heehoo ontzettend veel zin gvd
Te herkennen aan een lelijk hoofd, grijs t-shirt met brooklyn op dat half gestreken is (s/o naar mijn moeder
), standaard jeans en vuile air max schoenen
Veel plezier iedereen
Veel plezier iedereen
We accepteren je om hoe je bent.wrote:een lelijk hoofd
Alreeds binnen. Bier smaakt kut, gr.

wrote:We accepteren je om hoe je bent.wrote:een lelijk hoofd
-
DHardtraxxer
- 130 posts member since 2015
- last seen Nov 2019
1x met zo'n partybus, stopt dat ding ermee bij breda, staan we dan nog steeds