Ik ga voor jackpot!! Ook echt 5 hints geven die precies overeen komen met Project One.wrote:Secret act: Minus Militia
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Reverze Interconnected
- Venue
- Sportpaleis & Lotto Arena, Antwerpen · Belgium
- Time
- –
- Price
- Regular: 49,50 EUR (51,50 EUR from 02.11
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
"One of the members"wrote:CLUE #5 – "One of the members of the secret act made it to the DJ Mag Top 100".
Minus Millitia of Project one dus.... .
Bij MM is alleen radical in de top 100 gekomen
bij P1 hebben zowel hhz als ws in de top 100 gestaan dus denk dat het wel duidelijk is dat het MM is
Hoe fucking teleurstellend zou het voor die Belgjes zijn als Minus Militia hier staat ipv P1 
Als dat inderdaad zo blijkt zou ik me zo genaaid voelen, zelfs de artwork opperen ze mee dat het om P1 zou gaan.
Als dat inderdaad zo blijkt zou ik me zo genaaid voelen, zelfs de artwork opperen ze mee dat het om P1 zou gaan.
Ik snap nog steeds niet hoe mensen dit als P1 interpreterenwrote: zelfs de artwork opperen ze mee dat het om P1 zou gaan.
hmm ja moet zeggen dat ik me niet echt met het thema heb bezig gehouden, misschien heb je gelijk, maar als ze met zo'n soort poster komen middenin de mega project 1 hype rond Qlimax vind ik het ook niet mega vergezocht ofzo.
Maar inderdaad, het is prima te verantwoorden, maar dan alsnog lijken zowel de hints als de artwork op zn minst een beetje op P1 te doelen. Heb je echt niet mega veel fantasie voor nodig
En als het neerkomt op MM of P1, kan ik me voorstellen dat er teleurgestelde mensen gaan zijn, en dan bedoel ik niet eens dat MM een slechte tering act is, maar het is wel een heel heel heel heel stuk minder speciaal.
Maar inderdaad, het is prima te verantwoorden, maar dan alsnog lijken zowel de hints als de artwork op zn minst een beetje op P1 te doelen. Heb je echt niet mega veel fantasie voor nodig
En als het neerkomt op MM of P1, kan ik me voorstellen dat er teleurgestelde mensen gaan zijn, en dan bedoel ik niet eens dat MM een slechte tering act is, maar het is wel een heel heel heel heel stuk minder speciaal.
Ja ik sluit ook echt niet uit dat het gewoon P1 wordt, de hints zijn natuurlijk dusdanig gekozen dat er nog altijd meerdere opties open blijven
Maar aan het artwork ligt het imo niet
En ook door de uitspraken van hhz en wildstylez zelf in die radio show, verwacht ik het ook niet dat zij het worden, maar nogmaals, uit te sluiten zijn ze zeker niet nee
En ook door de uitspraken van hhz en wildstylez zelf in die radio show, verwacht ik het ook niet dat zij het worden, maar nogmaals, uit te sluiten zijn ze zeker niet nee
Boeit me niks. Ik ben toch de hele avond de raw aan het verdedigen in de Lotto Arena.

Ze verdedigen vooral ook zichzelf door die muilkorfjes op te doenwrote:Hoe doe je dat dan? Vorm je samen met alle rawstyleboiiis een schild door jullie shirt uit te trekken en gezamenlijk hand in hand vooraan op het hek te gaan zitten?wrote:Boeit me niks. Ik ben toch de hele avond de raw aan het verdedigen in de Lotto Arena.![]()
-
SHardtraxxer
- 96 posts member since 2016
- last seen Sep 2019
Dacht dat muilkorven alleen voor honden zijn, blijkbaar dus nietwrote:Ze verdedigen vooral ook zichzelf door die muilkorfjes op te doenwrote:Hoe doe je dat dan? Vorm je samen met alle rawstyleboiiis een schild door jullie shirt uit te trekken en gezamenlijk hand in hand vooraan op het hek te gaan zitten?wrote:Boeit me niks. Ik ben toch de hele avond de raw aan het verdedigen in de Lotto Arena.![]()
Je kunt ze ook vergelijken met honden jawrote: Dacht dat muilkorven alleen voor honden zijn, blijkbaar dus niet
Kerel, het zit wel diep ofnietwrote:Je kunt ze ook vergelijken met honden jawrote: Dacht dat muilkorven alleen voor honden zijn, blijkbaar dus niet
-
SHardtraxxer
- 96 posts member since 2016
- last seen Sep 2019
Waarschijnlijk last van ongesteldheidwrote:Kerel, het zit wel diep ofnietwrote:Je kunt ze ook vergelijken met honden jawrote: Dacht dat muilkorven alleen voor honden zijn, blijkbaar dus nietlive and let live.
Zal maar na middernacht raw zijn vermoed ik in de Lotto eerst nog wat Euphoricwrote:Boeit me niks. Ik ben toch de hele avond de raw aan het verdedigen in de Lotto Arena.![]()
is maar grappie johwrote:Kerel, het zit wel diep ofnietwrote:Je kunt ze ook vergelijken met honden jawrote: Dacht dat muilkorven alleen voor honden zijn, blijkbaar dus nietlive and let live.
Oke sorry
je weet het maar nooit he, sommige haat lijkt soms wel heel diep te zitten. 
Grote kans dat ze er staan dus

Wanneer wordt de secret act bekend gemaakt dan? Op het feest zelf of al eerder?
Wat is er dan nog secret aan? Vaag dat ze het dan niet pas op het feest zelf 'bekendmaken'.
Beter zo toch , dan dat je helemaal gehypet bent omdat Project one komt en blijkt het toch Minus Militia te zijn en vise versawrote:Wat is er dan nog secret aan? Vaag dat ze het dan niet pas op het feest zelf 'bekendmaken'.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Wordt er ook nog een zaalindeling bekend gemaakt of wordt dat allemaal bij de timetable gegeven meestal?
Heb toch maar een kaartje gekocht. Zul je anders net zien dat Project One wel komt en dat de kaarten meteen uitverkocht zijn. Als Project One niet komt zal ik me ook wel vermaken, ookal is de line-up niet groots.
Vorig jaar werd dit volgens mij bekend bij de release van de timetable.wrote:Wordt er ook nog een zaalindeling bekend gemaakt of wordt dat allemaal bij de timetable gegeven meestal?
Als t Project One is dan ga ik compleet door t geluid heen 

Minus Militia secret act, zoals verwacht
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Grootste troll van het jaar