En sinds 2015 ook nog een extra route via buiten, waardoor je er echt zo bent.wrote:Kluisjes zijn binnen in een hal naast de ingang en je kan er elk moment bij. Er zijn enkele gangen tussen de twee zalen. Je kan langs het gelijkvloers en langs de bovenste ringen van zaal wisselen. De afstand tussen de zalen vind ik heel goed meevallen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Reverze Interconnected
- Venue
- Sportpaleis & Lotto Arena, Antwerpen · Belgium
- Time
- –
- Price
- Regular: 49,50 EUR (51,50 EUR from 02.11
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Die was echter toen ik er was in 2015 eenrichtingsverkeer.wrote:En sinds 2015 ook nog een extra route via buiten, waardoor je er echt zo bent.wrote:Kluisjes zijn binnen in een hal naast de ingang en je kan er elk moment bij. Er zijn enkele gangen tussen de twee zalen. Je kan langs het gelijkvloers en langs de bovenste ringen van zaal wisselen. De afstand tussen de zalen vind ik heel goed meevallen.
In het begin was die route gewoon beide kanten op en toen het wat drukker werd besloten ze om hem eenrichtingsverkeer te maken. Wat overigens niet (of heel slecht) gecommuniceerd was, waardoor iedereen opeens halverwege die gang tegengehouden moest worden. Werd een goed zooitje toenwrote:Die was echter toen ik er was in 2015 eenrichtingsverkeer.wrote:En sinds 2015 ook nog een extra route via buiten, waardoor je er echt zo bent.wrote:Kluisjes zijn binnen in een hal naast de ingang en je kan er elk moment bij. Er zijn enkele gangen tussen de twee zalen. Je kan langs het gelijkvloers en langs de bovenste ringen van zaal wisselen. De afstand tussen de zalen vind ik heel goed meevallen.
Thanks allemaal, kan ik me daar een beetje op voorbereiden tegen die tijd, ben ontzettend benieuwd hoe Reverze gaat bevallen de eerste keer
Op facebook is het aanschuiven voor een plaatsje op de P1 hype train

Als het Project One is ben ik aanwezig. Als het Minus Militia is blijf ik erg fijn thuis op de bank zitten.
En dan is het plots Second Identity! 
Zullen wel 5 clues zijn die ook van toepassing zijn op P1 en dan uiteindelijk is het 'gewoon' Minus Militia. 
Ik denk eigenlijk niet dat het Project One is en hoop t ook niet.
dan ben ik aanwezigwrote:Ik gok op Punch Patrol.![]()
Ik hoop juist wel dat het p1 word.
Snap dat veel mensen dan vinden dat het speciale erafgaat, maar ik woon zelf bijvoorbeeld in zeeland en dan is het simpelweg veel beter te doen om even naar Antwerpen te rijden ipv even naar Arnhem
Snap dat veel mensen dan vinden dat het speciale erafgaat, maar ik woon zelf bijvoorbeeld in zeeland en dan is het simpelweg veel beter te doen om even naar Antwerpen te rijden ipv even naar Arnhem
Waar kan ik tekenen?wrote:En dan is het plots Second Identity!
http://www.reverze.be/tickets/order-your-ticket-onlinewrote:Waar kan ik tekenen?
Ik hoop ook dat ze volgende week in ons dorp in de kroeg staan te draaien want ik heb geen zin om langer dan een half uur te reizenwrote:Ik hoop juist wel dat het p1 word.
Arjan die terug komt met Noisecontrollers is nog een mogelijkheid 
Hahaha daar zie ik de humor wel van inwrote:Arjan die terug komt met Noisecontrollers is nog een mogelijkheid
Volgende tip is dat de act nog nooit op reverze heeft gestaan....
De laatste is dat 1 van de leden van de act in de DJ Mag Top 100 staat. Lekker vage hints gekozen dus.
Dat zijn toch niet veel Hardstyle dj's dit jaar?wrote:De laatste is dat 1 van de leden van de act in de DJ Mag Top 100 staat. Lekker vage hints gekozen dus.
Is wederom een hint wat zowel op Project One als Minus Militia kan slaan. Lekker doen alsof Project One er misschien staat en dan achteraf is het Minus Militia.wrote:Dat zijn toch niet veel Hardstyle dj's dit jaar?
Waar zie je dat staan?wrote:De laatste is dat 1 van de leden van de act in de DJ Mag Top 100 staat. Lekker vage hints gekozen dus.
Er staat toch echt:
Deze artiest heeft nog niet eerder op Reverze gestaan.
Lezen is ook een vak apart.wrote:Waar zie je dat staan?wrote:De laatste is dat 1 van de leden van de act in de DJ Mag Top 100 staat. Lekker vage hints gekozen dus.
Er staat toch echt:
Deze artiest heeft nog niet eerder op Reverze gestaan.
CLUE #5 – "One of the members of the secret act made it to the DJ Mag Top 100".
Minus Millitia of Project one dus.... .
Minus Millitia of Project one dus.... .