Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 dec 2011 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Forsyte schreef:
Eerste namen zijn bekend ;)
Gunz For Hire
Headhunterz
Endymion

Dit soort namen waren mij allanger bekend eigenlijk. :P

Tot nu toe is de line up nog niet echt boeiend genoeg om deze thuis te wedstrijd te gaan bezoeken.

Haha, waren ook gwn heel erg voorspelbaar... Maar ik wachtte op de officiele berichten :P

Vandaag officieel: B-Front, The Viper, Coone, Gave, In-Phase, Psyko Punkz, Ruthless en Evil Activities ^^
Bericht Geplaatst op 26 dec 2011 23:19 
 
Hardtraxxer

Het is ook zo dat namen als Gunz For Hire voorspelbaar zijn in NL, maar naar mijn weten is dit hun premiére in België :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 dec 2011 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot nu toe:

Gunz4Hire
Zatox Live
Headhunterz
Endymion
Evil Activities
Neophyte
The Viper
Coone
Audiofreq
B-Front
Psyko Punkz
In-Phase
Ruthless
Dr Punk
Gave

Hopelijk B-front samen met echt dikke namen in Lotto ( Pitcher,Wildstylez, Zany, R3belz,Scope Dj, A², Max Enforcer...)

Voor main voorspel ik nog:
Noisecontrollers
Frontliner
Ambassador Inc
Tweekaz
DBSTF
Bericht Geplaatst op 27 dec 2011 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front.. Netjes! Als ze hem dit keer maar niet weer op nieuw samen wagen te zetten met iemand anders. Alpha Twins haalde de set flink naar beneden af en toe dit jaar.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2011 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flexibel schreef:
Lijkt me wel een keer vet om hier heen te gaan :)
Gaat dit feest snel uitverkocht als de kaarten eenmaal in de verkoop zijn?

Ik gok maandje vantevoren uitverkocht
Bericht Geplaatst op 27 dec 2011 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mss toch binnekort tickets halen dan. Line-up is niet helemaal mijn straatje tot hiertoe op Headhunterz, B-Front en G4H na. Maar altijd wel een gezellig feest dit dus ik probeer zeker aanwezig te zijn.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2011 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zowiezo aanwezig! Topfeest!
Hoop enkel op betere namen in het sportpaleis, show was daar vorig jaar echt top!
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Events
A new planet is in sight...landing expected tonight...prepare for exploration !

Komt weer een nieuwe aan ! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:00 
 
Hardtraxxer

Ik hoop op A², Wildstylez, Noisecontrollers, Arkaine, Angerfist :)
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 21:11 
 
Hardtraxxer

Alpha Twins, Frontliner en the Pitcher zijn er bij gekomenn.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A2 en The Pitcher, vet :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En demoniak live voor de liefhebbers :P
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alpha Twins, Frontliner en the Pitcher :$ :$

Pitcher en a² zijn 95 percent zeker in Lotto arena, dat word knallen :D
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
En demoniak live voor de liefhebbers :P

:yay:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 17:55 
 
Hardtraxx Addict

Hmmm echt aan het twijfelen, de Line-up is zeker niet slecht, dus misschien kom ik ook, nog even de laatste namen afwachten ^^
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zatox live = >.<
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nieuwe planeet in zicht... Is zien wat dat geeft vanavond ;)
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
nieuwe planeet in zicht... Is zien wat dat geeft vanavond ;)

Ambassador Inc, Noisecontrollers, Wildstylez, Mark with A k voorspel ik. :P

Liever ook nog wat fatsoenlijke hardcore namen want tot nu toe nog niet echt een die de afsluiting kan gaan verzorgen. :P
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 22:16 
 
Artiest

Nieuwe planeet: Brennan Heart, Wasted Penguinz, Mad Dog, Davodi
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lexjuhh schreef:
Nieuwe planeet: Brennan Heart, Wasted Penguinz, Mad Dog, Davodi

Wat een belachelijke standaardkaas makers blijven die Belgen toch ook. xd Ach, in ieder geval een fatsoenlijke hardcore artiest erbij. ^^
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh, Mad Dog. Dat wordt knallen!
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wat een belachelijke standaardkaas makers blijven die Belgen toch ook. xd Ach, in ieder geval een fatsoenlijke hardcore artiest erbij. ^^


Ben je zelf geen belg? :huh: Had je liever nederlander geweest dan?
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
93Wesley93 schreef:
Wat een belachelijke standaardkaas makers blijven die Belgen toch ook. xd Ach, in ieder geval een fatsoenlijke hardcore artiest erbij. ^^


Ben je zelf geen belg? :huh: Had je liever nederlander geweest dan?

Nee gewoon Nederlander. ;) Woon wel 10 min van de grens met België.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Nee gewoon Nederlander. ;) Woon wel 10 min van de grens met België.

Ah ok, sorry dan voor het misverstand... Ik dacht dat ik je ooit eens had horen zeggen dat Antwerpen een thuiswedstrijd voor je was... :x
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
93Wesley93 schreef:
Nee gewoon Nederlander. ;) Woon wel 10 min van de grens met België.

Ah ok, sorry dan voor het misverstand... Ik dacht dat ik je ooit eens had horen zeggen dat Antwerpen een thuiswedstrijd voor je was... :x

Is ook zo, woon in Hulst (Zeeland). Klein half uurtje rijden tot Antwerpen, zie ik als een thuiswedstrijd. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten