Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 dec 2011 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kom je ook wesley? kan nog vet worden als we meeten :P. Dit word iig geen nuchter feest voor me
Bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Dog! :love: :love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt een ziek weekendje, gewoon hele weekend in een hotel. Vrijdag naar NOXX.
Zin in!!
Bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mad Dog! :love: :love: :love: :love:


DIT!
Bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:43 
 
Hardtraxxer

Slim Shore
Art of Fighters LIVE
Mark with a K
Tweekaz
Bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slim Shore, dat kan leuk worden! Vind al zijn nieuwe tracks best vet, maar liever smijt hij de collabs met B-Front er op natuurlijk. :D En Art of Fighters nog een fatsoenlijke hardcore naam. :)

Tevreden met deze nieuwe namen. :thumbsup:

Lowrenz schreef:
kom je ook wesley? kan nog vet worden als we meeten :P. Dit word iig geen nuchter feest voor me

Waarschijnlijk wel, gaan altijd veel bekende. Slechter als vorig jaar kan het toch niet worden voor mij. :P
Bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Art of Fighters LIVE
Mark with a K

:yay: :clap:
Bericht Geplaatst op 30 dec 2011 22:01 
 
Hardtraxxer

Code Black LIVE,
Korsakoff,
Bestien,
Wildstylez

Code black live & wildstylez zijn niet verkeerd :)
Bericht Geplaatst op 31 dec 2011 13:51 
 
Artiest

Hopen op een Wildstylez anthem! (L)
Bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lexjuhh schreef:
Hopen op een Wildstylez anthem! (L)


De afgelopen jaren zijn de anthems gemaakt door artiesten die op Reverze zelf een live-set hebben.
Niet hopen op een zatox anthem....
Bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:14 
 
Artiest

Laatste namen zijn bekend!

Toneshifterz live, Transfarmers live, Reverze Flashback, Lords of Tek, Hard Driver, Greg C, MC DV8, MC Villain, MC Chucky
Bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaad line up .
Bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was 10x beter ja. :P
Bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is line-up zover ;)

HARDSTYLE

Headhunterz
Gunz for Hire
B-Front
Frontliner
Wildstylez
Zatox (Live)
Pysko Punkz
Brennan Heart
Coone
Alpha²
The Pitcher
Slim Shore
Da Tweekaz
Wasted Penguinz
Code Black
In-Phase
Audiofreq


HARDCORE

Korsakoff
Neophyte
Evil Activities
The Viper
Mad Dog
Endymion
Art of Fighters


TEKSTYLE

Mark With a K
Bestien
Davoodi
Gave
Ruthless
Demoniak (Live)
Dr Phunk
Bericht Geplaatst op 01 jan 2012 03:13 
 
Hardtraxxer

Het thema kan ik wel smaken... Maar de line up vind ik toch wel teleurstellend helaas :(
Vooral voor de hardcore had ik wel graag andere (hardere) namen gehad... Zoals Partyraiser vorig jaar :)
Dit is een optie, maar de kans is er toch wel dat ik deze thuiswedstrijd oversla, zeker met MOH de week erna...
Bericht Geplaatst op 01 jan 2012 16:02 
 
Hardtraxxer

Nu ja.. het is duidelijk geen Hardcore feest.. maar de line-up is abnormaal :) (zijn trouwens 2 planeten bij gekomen = meer namen ;))
Bericht Geplaatst op 01 jan 2012 16:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom staan er in Belgie altijd zoveel artiesten in één zaal? Dan kunnen ze allemaal maar een half uurtje draaien ofzo. Snap daar het nut niet van.
Bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Waarom staan er in Belgie altijd zoveel artiesten in één zaal? Dan kunnen ze allemaal maar een half uurtje draaien ofzo. Snap daar het nut niet van.


Snappen ze zelf ook niet -.-
Bericht Geplaatst op 01 jan 2012 22:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Saaie line up. Dan heb ik liever MOH
Bericht Geplaatst op 01 jan 2012 23:33 
 
Hardtraxxer

Toneshifterz LIVE
Transfarmers LIVE
Hard Driver
Lords of Tek
Reverze Flasback
MC DV8
MC Villain
MC Chucky
Greg C
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:45 
 
Hardtraxx Addict

Core_freak schreef:
Het thema kan ik wel smaken... Maar de line up vind ik toch wel teleurstellend helaas :(

Akkoord, en dan beloofden ze mij nog dat het een speciale editie zou worden, (had wat vragen gesteld aan hen i.v.m. line-ups dit jaar) ik zie hier niet echt veel speciaal in, enkel minder bekenden zijn tegenvallend vind ik en dat is het zowat... (Enkel Code Black springt er echt tussenuit)
Maar denk wel dat ik hierheen ga, maar alleen als ik iemand van mijn vrienden kan overtuigen. OF er ontzettend veel HT'ers gaan :cool:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Is dit de hele line-up?
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:59 
 
Hardtraxxer

Dabei! :yay:
Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog geen speculaties ivm anthem ? >.<
Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind de hardstyle wel aardig voor Belgique. Niets speciaal ofzo, maar zou me hier goed kunnen amuzeren.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten