Kaartjes binnen, heb er alweer zin in
Thema is veelbelovend 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Merk net dat het het weekend voor mijn examens valt
Wordt dus mijn examenrooster afwachten...
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Hm... Misschien hier toch maar heen
moet je een keer mee maken denk ik 
Ik hoop op verrassingen en zijn die er niet zal ik uiteindelijk nog wel aanwezig zijn.
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Sowieso aanwezig. Hoor er veel goede verhalen over en ben er nog niet geweest 
Vindt het wel een kutgewoonte dat ze nu al tickets gaan verkopen voor de line-up bekend is...
Vindt het wel een kutgewoonte dat ze nu al tickets gaan verkopen voor de line-up bekend is...
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ik heb een slecht gevoel over de line-up, maar dat kan ook niks zijn 
als de line-up goed is wil ik hier best een keer heen, zou dan eerste keer worden 
Eerste namen zijn bekend 
Gunz For Hire
Headhunterz
Endymion
Bron: Reverze.be
Kaarten al binnen
Nu hopen op nog een paar heeuuul dikke namen, maar G4H is al een mooi begin 
Gunz For Hire
Headhunterz
Endymion
Bron: Reverze.be
Kaarten al binnen
Zoals verwacht zal Coone er ook wel staanCoone
Ok, now I'm getting curious! #reverze12
2e planeet:
Audiofreq
Zatox Live
Dr Phunk
Neophyte
Audiofreq
Zatox Live
Dr Phunk
Neophyte
Hmm interessante optie.. erg goed bevallen dit jaar!
Huh, wat is het voordeel van Zatox live??? In plaats van een uur Zatox nummers nu een half uur? 
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dat je nu maar een half uur last van hem hebtwrote:Huh, wat is het voordeel van Zatox live??? In plaats van een uur Zatox nummers nu een half uur?
Ik ben hier bij, dat weet ik bijna zeker. Net na m'n examens dus kan ik hier al de inspanningen ontladen.
Alleen nog geen idee hoe ik hier ga komen vanaf Den Haag. Denk dat de trein niet zo'n succes is.
Alleen nog geen idee hoe ik hier ga komen vanaf Den Haag. Denk dat de trein niet zo'n succes is.
Trein en metro. Voor nog geen 5 euro ben je vanaf Roosendaal in Antwerpenwrote:Ik ben hier bij, dat weet ik bijna zeker. Net na m'n examens dus kan ik hier al de inspanningen ontladen.
Metro vanaf Roosendaal -> Antwerpen?wrote:Trein en metro. Voor nog geen 5 euro ben je vanaf Roosendaal in Antwerpenwrote:Ik ben hier bij, dat weet ik bijna zeker. Net na m'n examens dus kan ik hier al de inspanningen ontladen.
Trein dumbass. Metro in Antwerpen.wrote:Metro vanaf Roosendaal -> Antwerpen?wrote:Trein en metro. Voor nog geen 5 euro ben je vanaf Roosendaal in Antwerpenwrote:Ik ben hier bij, dat weet ik bijna zeker. Net na m'n examens dus kan ik hier al de inspanningen ontladen.
Openbaar vervoer in antwerpen is trouwens gratis met een reverze ticket!
Hoe was dit feest vorig jaar? Zoals sfeer,geluid etc.
Top, erg gezellig en super vermaakt. Geluid was vooral in de Lotto Arena goed. Je moet wel in het begin even de weg weten, want het is echt een doolhof daar. Ik heb nog nooit zoveel rondjes gelopen als toen, terwijl ik niet eens wous waswrote:Hoe was dit feest vorig jaar? Zoals sfeer,geluid etc.
Haha heeft het je hersens niet inmiddels aangetast?wrote:Top, erg gezellig en super vermaakt. Geluid was vooral in de Lotto Arena goed. Je moet wel in het begin even de weg weten, want het is echt een doolhof daar. Ik heb nog nooit zoveel rondjes gelopen als toen, terwijl ik niet eens wous waswrote:Hoe was dit feest vorig jaar? Zoals sfeer,geluid etc.
Gaat mee als optie
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Vorig jaar was erg vet als vip!!! vooral area 2!! goed geluid met leuk show ! voormij ook optie!
Lotto was vorig jaar echt top, mooie line-up en super geluid. Sportpaleis viel qua geluid wat tegen, maar de show er om heen was onovertroffen.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Andersom tochwrote:Lotto was vorig jaar echt top, mooie line-up en super geluid. Sportpaleis viel qua geluid wat tegen, maar de show er om heen was onovertroffen.