Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 15:05 
 
Artiest

Kaartjes binnen, heb er alweer zin in :D Thema is veelbelovend :woot:
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merk net dat het het weekend voor mijn examens valt :cry: Wordt dus mijn examenrooster afwachten...
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 20:04 
 
Hardtraxxer

Hm... Misschien hier toch maar heen :D moet je een keer mee maken denk ik :)
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop op verrassingen en zijn die er niet zal ik uiteindelijk nog wel aanwezig zijn.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:42 
 
Hardtraxxer

Sowieso aanwezig. Hoor er veel goede verhalen over en ben er nog niet geweest :)
Vindt het wel een kutgewoonte dat ze nu al tickets gaan verkopen voor de line-up bekend is...
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:44 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb een slecht gevoel over de line-up, maar dat kan ook niks zijn :/
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als de line-up goed is wil ik hier best een keer heen, zou dan eerste keer worden :)
Bericht Geplaatst op 24 dec 2011 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste namen zijn bekend ;)

Gunz For Hire
Headhunterz
Endymion

Bron: Reverze.be

Kaarten al binnen :P Nu hopen op nog een paar heeuuul dikke namen, maar G4H is al een mooi begin :)
Bericht Geplaatst op 24 dec 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Coone
Ok, now I'm getting curious! #reverze12


Zoals verwacht zal Coone er ook wel staan :)
Bericht Geplaatst op 24 dec 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e planeet:
Audiofreq
Zatox Live
Dr Phunk
Neophyte
Bericht Geplaatst op 24 dec 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm interessante optie.. erg goed bevallen dit jaar!
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 01:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Huh, wat is het voordeel van Zatox live??? In plaats van een uur Zatox nummers nu een half uur? :huh:
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 13:19 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Huh, wat is het voordeel van Zatox live??? In plaats van een uur Zatox nummers nu een half uur? :huh:


Dat je nu maar een half uur last van hem hebt :P
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben hier bij, dat weet ik bijna zeker. Net na m'n examens dus kan ik hier al de inspanningen ontladen.
Alleen nog geen idee hoe ik hier ga komen vanaf Den Haag. Denk dat de trein niet zo'n succes is.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ik ben hier bij, dat weet ik bijna zeker. Net na m'n examens dus kan ik hier al de inspanningen ontladen.
Alleen nog geen idee hoe ik hier ga komen vanaf Den Haag. Denk dat de trein niet zo'n succes is.

Trein en metro. Voor nog geen 5 euro ben je vanaf Roosendaal in Antwerpen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
jRn schreef:
Ik ben hier bij, dat weet ik bijna zeker. Net na m'n examens dus kan ik hier al de inspanningen ontladen.
Alleen nog geen idee hoe ik hier ga komen vanaf Den Haag. Denk dat de trein niet zo'n succes is.

Trein en metro. Voor nog geen 5 euro ben je vanaf Roosendaal in Antwerpen :thumbup:


Metro vanaf Roosendaal -> Antwerpen?
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Chukkels schreef:
jRn schreef:
Ik ben hier bij, dat weet ik bijna zeker. Net na m'n examens dus kan ik hier al de inspanningen ontladen.
Alleen nog geen idee hoe ik hier ga komen vanaf Den Haag. Denk dat de trein niet zo'n succes is.

Trein en metro. Voor nog geen 5 euro ben je vanaf Roosendaal in Antwerpen :thumbup:


Metro vanaf Roosendaal -> Antwerpen?

Trein dumbass. Metro in Antwerpen.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Openbaar vervoer in antwerpen is trouwens gratis met een reverze ticket!
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was dit feest vorig jaar? Zoals sfeer,geluid etc.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Hoe was dit feest vorig jaar? Zoals sfeer,geluid etc.

Top, erg gezellig en super vermaakt. Geluid was vooral in de Lotto Arena goed. Je moet wel in het begin even de weg weten, want het is echt een doolhof daar. Ik heb nog nooit zoveel rondjes gelopen als toen, terwijl ik niet eens wous was xd
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
flevoboys schreef:
Hoe was dit feest vorig jaar? Zoals sfeer,geluid etc.

Top, erg gezellig en super vermaakt. Geluid was vooral in de Lotto Arena goed. Je moet wel in het begin even de weg weten, want het is echt een doolhof daar. Ik heb nog nooit zoveel rondjes gelopen als toen, terwijl ik niet eens wous was xd


Haha heeft het je hersens niet inmiddels aangetast? xd

Gaat mee als optie :) .
Bericht Geplaatst op 25 dec 2011 18:46 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar was erg vet als vip!!! vooral area 2!! goed geluid met leuk show ! voormij ook optie!
Bericht Geplaatst op 26 dec 2011 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lotto was vorig jaar echt top, mooie line-up en super geluid. Sportpaleis viel qua geluid wat tegen, maar de show er om heen was onovertroffen.
Bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Lotto was vorig jaar echt top, mooie line-up en super geluid. Sportpaleis viel qua geluid wat tegen, maar de show er om heen was onovertroffen.

Andersom toch :P Lotto leuke line-up en bagger geluid, Sportpaleis dik geluid en kak line-up.
Bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forsyte schreef:
Eerste namen zijn bekend ;)
Gunz For Hire
Headhunterz
Endymion

Dit soort namen waren mij allanger bekend eigenlijk. :P

Tot nu toe is de line up nog niet echt boeiend genoeg om deze thuis te wedstrijd te gaan bezoeken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten