Frontliner's set was dit jaar toch wel dik vond ik, ook die van de NC was mooi gemixt, niet te slapjes, gewoon knallen met die handel
Ook Zatox was beter dan ik dacht, alleen zullen sommigen Gangsta wel de neusgaten uitkomen, ik gaf er niet zoveel om, de bass was toch f*kin hard
Waarschijnlijk ga ik wel, het is toch niet ver van mijn huis. Enkel die K-U-T - Fransen (of Walen, weet ik veel) moeten nu gvd wat normaler doen EN hun lelijke bakkes houden met dat hee-hoo gedoe, vooral tijdens Hardstyle.
Dat ze dat doen bij Jump/Tek mogen zij weten, maar niet Hardstyle gaan zitten verneuken ja.
NC was 100% van tevoren opgenomen, 20 minuten van die set was precies (100%) hetzelfde als die live-act van ze op Qlimax :')