Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een klein beetje een leuke lineup wil ik er wel over nadenken, moet nog steeds een feest in belgie meemaken :D
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:42 
 
Hardtraxxer

Was vorig jaar zeker goed te doen, top show en geluid in de main, alleen wisselen ze nu beter de dj's van lotto & sport om en ik ben tevreden :)
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
Frontliner's set was dit jaar toch wel dik vond ik, ook die van de NC was mooi gemixt, niet te slapjes, gewoon knallen met die handel ;)
Ook Zatox was beter dan ik dacht, alleen zullen sommigen Gangsta wel de neusgaten uitkomen, ik gaf er niet zoveel om, de bass was toch f*kin hard :D

Waarschijnlijk ga ik wel, het is toch niet ver van mijn huis. Enkel die K-U-T - Fransen (of Walen, weet ik veel) moeten nu gvd wat normaler doen EN hun lelijke bakkes houden met dat hee-hoo gedoe, vooral tijdens Hardstyle.
Dat ze dat doen bij Jump/Tek mogen zij weten, maar niet Hardstyle gaan zitten verneuken ja.

NC was 100% van tevoren opgenomen, 20 minuten van die set was precies (100%) hetzelfde als die live-act van ze op Qlimax :')
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flexibel schreef:
Lijkt me wel een keer vet om hier heen te gaan :)
Gaat dit feest snel uitverkocht als de kaarten eenmaal in de verkoop zijn?

Is al enkele jaren 2-3 weken voor het evenement zelf uitverkocht
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 01:44 
 
Hardtraxx Newbie

capaciteit van het Sportpaleis zal dan ook stukken hoger zijn, dus zal niet zo snel uitverkocht zijn deze editie, vermoed ik
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Reverze was opzich leuk feest alleen line-up op de main viel zwaar tegen, Lotto arena was wel te doen. Frontliner en Zatox toch wel de helden van de avond, DBSTF en Noisecontrollers waren de faalhazen van de avond. Die "live-act" van NC was echt om te lachen...

Sta trouwens ook nog op de foto met Pierepruuk vorig jaar als ik mij niet vergis haha.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:08 
 
Hardtraxxer

Sinds jaren is Reverze een vast feestje voor mij. Zeker ook omdat het maar een half uurtje rijden is.
Dus ik zou zeggen, zeker aanwezig, maar...
Ik zie net dat het weekend nadien MOH in Den Bosch is. En tja, MOH steekt toch ruim boven Reverze uit. Dus wss ga ik deze editie van Reverze een keertje moeten passen... Tenzij de line up super is...
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:24 
 
Hardtraxxer

.. G'oh, ik heb wel een vermoeden dat Bass Events zeker voor één en't andere verassing ga zorgen voor Reverze... Ik voel het gewoon.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rayn schreef:
.. G'oh, ik heb wel een vermoeden dat Bass Events zeker voor één en't andere verassing ga zorgen voor Reverze... Ik voel het gewoon.

Ik hoop het! Omdat het een thuiswedstrijdje is, en de opzet en de locatie (als je de weg tussen Lotto/Sportpaleis weet) is opzich altijd wel dik, maar de line up is altijd taaie kaas, helaas.. :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:50 
 
Hardtraxxer

Flexibel schreef:
Lijkt me wel een keer vet om hier heen te gaan :)
Gaat dit feest snel uitverkocht als de kaarten eenmaal in de verkoop zijn?


echt totaal niet, je kon echt tot voor de dag van reverze zelf de kaarten kopen.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:35 
 
Hardtraxxer

Vreemd.. vorig jaar was het wel een paar weken voor't feest toch uitverkocht geraakt..
Trouwens, hier de Facebook event (incl nieuwe poster + thema: Beyond Belief)

http://www.facebook.com/event.php?eid=165078830239106

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke poster.
En ik weet niet waarom, maar het thema doet me meteen aan wildstylez (anthem?) denken :D
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 00:26 
 
Hardtraxx Addict

Poster van dit jaar vond ik toch beter, maar het thema lijkt me niet slecht !! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 01:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Wat een heerlijke poster.
En ik weet niet waarom, maar het thema doet me meteen aan wildstylez (anthem?) denken :D


Ik moet juist denken aan HHZ á la Power of the mind :D
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:29 
 
Hardtraxxer

Squid schreef:
Roebén schreef:
Wat een heerlijke poster.
En ik weet niet waarom, maar het thema doet me meteen aan wildstylez (anthem?) denken :D


Ik moet juist denken aan HHZ á la Power of the mind :D



ja maar jij bent ook de squid en headhunterz doet de stem van de squid in rocket power

logisch toch?

ik wil in ieder geval even kwijt dat het een gruwelijke poster is en dat ik misschien eindelijk een keer aanwezig ben, mits het niet te dicht op knockout valt:)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :)

Als de anthem van Wildstylez is, hoor je mij niet klagen :)
Zolang dat hij maar niet van A. Inc is.

Vorig jaar VEEL te druk op de main, heb daar amper gestaan.
Lotto Arena was veel meer plek en betere namen :)

Namen die dit jaar sowieso in de line-up staan:

Ambassador Inc
Psyko P.
Unloaders
Brennan Heart
Wildstylez
Tweekaz
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker doen, Reverze is altijd wel een leuk spektakel, mooie visuals enzo! Je moet de line up altijd lagns 2 kanten bekijken hier, doe ik ook.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:38 
 

Squid schreef:
Roebén schreef:
Wat een heerlijke poster.
En ik weet niet waarom, maar het thema doet me meteen aan wildstylez (anthem?) denken :D


Ik moet juist denken aan HHZ á la Power of the mind :D


Ik denk eerder een Brennan Heart anthem :D
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Roebén schreef:
B-Front op de main dit jaar alsjeblief ^^

Liever niet.. en vorig jaar stond hij vs Alpha2, was ook niet bevorderlijk.


B-front op main is sowieso niet echt top, laat hem gewoon alleen draaien in de lotto arena :)
Vorig jaar was het net iets minder omdat hij daar vs A² stond.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk eerder een Brennan Heart anthem :D[/quote]

Hij heeft het anthem 2 jaar geleden gemaakt, remember ? ;)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:43 
 

Vincent_ schreef:
Ik denk eerder een Brennan Heart anthem :D


Hij heeft het anthem 2 jaar geleden gemaakt, remember ? ;)[/quote]

Nope verdiep mezelf er ook niet echt in ;)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front op de main kan hier egt wel hoor? ik zie egt het verschil niet met de main en de lotto, is hier egt niet zo'n groot verschil als een festival als defqon of decibel, waar je een loudness stage of een blue hebt.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat Ran-D maar weer in de Lotto draaien, wat een heldenset toen :drool:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:30 
 
Hardtraxxer

Poster ziet er lekker uit :thumbsup:
Nuja zal toch afhangen van de line-up... 2 weekends na elkaar vind ik een beetje veel eigenlijk. We zien wel :)
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 02:40 
 
Hardtraxxer

Pre-sale announcement



TICKETS :
* Regular: Online €43,50 ex fee. In stores €46,50 ex fee
* VIP: Online €55,50 ex fee. In stores €58,50 ex fee

Included in VIP Package: VIP Entrance & VIP Deck
Doors : 20.00 – 07.00
Min Age : 16

Tickets available :

Online : www.bassevents.be / www.reverze.be
Free Record Shop (Belgium) (www.frs.be)
Toff Music (www.toffmusic.com)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten