Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
22u30 is vroeg... :$


Als je het later doet ben ik bang dat iedereen al verdwaald is in die eindeloze gangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
93Wesley93 schreef:
jRn schreef:
Hoe zit dat eigenlijk in België?
Schenken ze daar flesjes?

Gewoon plastic bekers, met heerlijk Jupiler bier. (L)


Jupiler bij Bass Events ?

Nooit meegemaakt :p

tis toch Maes?

Ja is Maes was ff fout, zei ik ook al in een latere reactie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben misschien wel wat later bij de meeting, eerst Demoniak kijke :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Als je het later doet ben ik bang dat iedereen al verdwaald is in die eindeloze gangen.


of is iedereen vdk? xd Even kijken welk momentje ik zou willen meeten... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Half 11 is op zich wel redelijke tijd, misschien dat ik er ook ben dan. Ligt er aan waar ik sta op dat moment, er gaan namelijk ook veel veeeul bekende uit de buurt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

word toch kieze :/ tweeka of toneshifterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan iemand de startpost even aanpassen met de meetingtijdsstippen?\
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Owjee, met over dat tribute geloop van de lotto naar sportpaleis. Zijn echt gigantisch hoge trappen en is levensgevaarlijk als je vdk bent xd. Mag er niet aan denken als ik weet hoe een moeite ik had met dat trappenlopen op Xq Noisecontrollers. Is daar nog een andere mogelijkheid om te verplaatsen van area? Zonder al te veel trappen en shizzle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
word toch kieze :/ tweeka of toneshifterz?


Tweekaz dan maar. Toonschifterz is echt niets aan als zij live draaien... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mjaa, half 11 is goed. Tijdens Pitchie en Slimme schoor! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:27 
 
Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Is daar nog een andere mogelijkheid om te verplaatsen van area? Zonder al te veel trappen en shizzle?


Op't rug van den Deenite kruipen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rayn schreef:
Op't rug van den Deenite kruipen? ;)


Nog betere ideeën vriendschap? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
Wildstylerz schreef:
word toch kieze :/ tweeka of toneshifterz?


Tweekaz dan maar. Toonschifterz is echt niets aan als zij live draaien... :/

mis wasted penguinz al door de bus uchg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Owjee, met over dat tribute geloop van de lotto naar sportpaleis. Zijn echt gigantisch hoge trappen en is levensgevaarlijk als je vdk bent xd. Mag er niet aan denken als ik weet hoe een moeite ik had met dat trappenlopen op Xq Noisecontrollers. Is daar nog een andere mogelijkheid om te verplaatsen van area? Zonder al te veel trappen en shizzle?

Parachute!

is er trouwens een specifieke rechtsvoor of gewoon een rechtsvoor rechtsvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Lowrenz schreef:
Owjee, met over dat tribute geloop van de lotto naar sportpaleis. Zijn echt gigantisch hoge trappen en is levensgevaarlijk als je vdk bent xd. Mag er niet aan denken als ik weet hoe een moeite ik had met dat trappenlopen op Xq Noisecontrollers. Is daar nog een andere mogelijkheid om te verplaatsen van area? Zonder al te veel trappen en shizzle?

Parachute!

is er trouwens een specifieke rechtsvoor of gewoon een rechtsvoor rechtsvoor?


De lotto is niet zo groot dus, dus je kunt mensen makkelijk vinden. Hoe herken ik Hardtraxxers btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uhm, je bent met Chris toch? Ik ken Chris en hij mij dus dat komt wel goed, en jij bent ook met Julian dus dan zijn we aardig op weg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nee, ik ben alleen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Uhm, je bent met Chris toch? Ik ken Chris en hij mij dus dat komt wel goed, en jij bent ook met Julian dus dan zijn we aardig op weg? :P

Onze Squid is niet met mij hoor? :P
Daarbij heb ik jou ook nog nooit in het echt gezien Jorn, maar ik print gewoon je facebook foto uit en vraag aan iedereen of ze jou gezien hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik draag een T-shirt, broek, schoenen en net over de 1.90 met een kuif. Zoek me maar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 01:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ken gelukkig een aantal mensen van zien via de hardtraxx groep op facebook, komt wel goed denk ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken niemand :( ooit khadber wel eens gesproken maar daar houdt het mee op... Ik zal daar waarschijinlijk wel in de buurt staan rondkijken of ik iemand vind xd Zwaai dan ff :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Newbie

Door een k*t mis communicatie moet ik helaas mijn kaartje voor Reverze verkopen :(
Dus hierbij: 1 ticket te koop voor de normale prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*GINAA* schreef:
Door een k*t mis communicatie moet ik helaas mijn kaartje voor Reverze verkopen :(
Dus hierbij: 1 ticket te koop voor de normale prijs.

http://www.hardtraxx.nl/forum/aanbod/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

chek me facebook een zwaai maar keer als je me tegekomt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

*GINAA* schreef:
Door een k*t mis communicatie moet ik helaas mijn kaartje voor Reverze verkopen :(
Dus hierbij: 1 ticket te koop voor de normale prijs.


Met alle respect maar waarom zou iemand een Reverze kaartje willen kopen voor de zelfde prijs als de originele, met ook nog de kans dat de kaart een replica is.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten