Lopen allemaal met zo'n zwevende kroon boven hun hoofdwrote:Hoe herken ik Hardtraxxers btw?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ben blond, gemilimeterd. En een beugel!
jou heb ik btw al op meer feesten gezien maar heb je eig nooit aangesproken voor zover ik weet 
Haha, laat is een foto van je zien dan? Kan best kloppen, ben vanaf Oktober eigenlijk bijna elke 2 weken wel op een feest geweestwrote:jou heb ik btw al op meer feesten gezien maar heb je eig nooit aangesproken voor zover ik weet
Ik ben er gisteren nog langs gereden. Zijn gewoon 2 (misschien 3, kon het niet heel goed zien) glazen gangen tussen sportpaleis en de lotto arena.wrote:Owjee, met over dat tribute geloop van de lotto naar sportpaleis. Zijn echt gigantisch hoge trappen en is levensgevaarlijk als je vdk bent. Mag er niet aan denken als ik weet hoe een moeite ik had met dat trappenlopen op Xq Noisecontrollers. Is daar nog een andere mogelijkheid om te verplaatsen van area? Zonder al te veel trappen en shizzle?
Ja dat weet ik. Maar voor je die gangen bereikt hebt moet je eerst 10 meter de lucht in met trappen
.
En die gangen zijn 1 richtingsgangen dus je moet weten welke je moet nemen. Er staan bij iedere gang 2 securities die je dan wegsturen.
Bass Events
REVERZE : SOLD OUT ! Reverze is officially sold out. In exactly 1 week we will take you on a journey...Beyond Belief !
REVERZE : SOLD OUT ! Reverze is officially sold out. In exactly 1 week we will take you on a journey...Beyond Belief !
Hmm, heb geen kaartje. Maar toch niet gaan dan?
Was je van deurverkoop uitgegaan ofwat?wrote:Hmm, heb geen kaartje. Maar toch niet gaan dan?
1x ticket Reverze
Nee, maar weet nog steeds niet of ik gawrote:Was je van deurverkoop uitgegaan ofwat?wrote:Hmm, heb geen kaartje. Maar toch niet gaan dan?
1x ticket Reverze
Irl maat van me verkoopt een kaartje Chris, dus mocht je eentje willen.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Reverze is uitverkocht, voor degenen die er nog heen willen, kunnen dit het best vragen in de vraag en aanbod categorie om nog een kaartje te bemachtigen!
Hmm, 63% kans dat ik wel die kant op ga 
Tieft op, je komt maar gewoon!wrote:Hmm, 63% kans dat ik wel die kant op ga
Kans is geslonken tot 56 á 57%.wrote:Tieft op, je komt maar gewoon!wrote:Hmm, 63% kans dat ik wel die kant op ga
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wou eigenlijk wel gaan maarja dat geld altijd
vorig jaar wel goed vermaakt!
Is het niet mogelijk om je met snoepjes naar binnen te lokken?wrote:Kans is geslonken tot 56 á 57%.wrote:Tieft op, je komt maar gewoon!wrote:Hmm, 63% kans dat ik wel die kant op ga
Check je feestboek eens aapjewrote: Kans is geslonken tot 56 á 57%.
Donewrote:Check je feestboek eens aapjewrote: Kans is geslonken tot 56 á 57%.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
ik ben te herkennen aan een idioot die als een gek los gaat en een b-front inner creativity shirt 
Ik ook, maar dat zijn meer negatieve kriebeltjeswrote:Kriebeltjes!
Het scheelt me 300 euro als ik NIET ga...