Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alpha Twins --> G4H --> B-Front --> AoF :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Alpha Twins --> G4H --> B-Front --> AoF :yay:

Inderdaad, helemaal prima :D

Meeting eerder doen lijkt me?? Hoe later, hoe vager dus dan komt er sowieso niets van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
nielstil schreef:
Alpha Twins --> G4H --> B-Front --> AoF :yay:

Inderdaad, helemaal prima :D

Meeting eerder doen lijkt me?? Hoe later, hoe vager dus dan komt er sowieso niets van :P

Of je gaat gewoon nuchter -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
nielstil schreef:
Alpha Twins --> G4H --> B-Front --> AoF :yay:

Inderdaad, helemaal prima :D

Meeting eerder doen lijkt me?? Hoe later, hoe vager dus dan komt er sowieso niets van :P


Dat was ik mezelf ook al aant afvragen :x
Half 11 dan tijdens The Pitcher vs Slim Shore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Half 11 bij The Pitcher lijkt me goed inderrdaad.

Links voor afspreken ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Half 11 bij The Pitcher lijkt me goed inderrdaad.

Links voor afspreken ofzo?


Doe maar rechts, want links stikte het van de securities :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Squid schreef:
jRn schreef:
Half 11 bij The Pitcher lijkt me goed inderrdaad.

Links voor afspreken ofzo?


Doe maar rechts, want links stikte het van de securities :$

Haha, wat voor onzin is dat dan? Ligt het aan het gebouw of?
Ik ben ern og nooit geweest vandaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Squid schreef:
jRn schreef:
Half 11 bij The Pitcher lijkt me goed inderrdaad.

Links voor afspreken ofzo?


Doe maar rechts, want links stikte het van de securities :$

Haha, wat voor onzin is dat dan? Ligt het aan het gebouw of?
Ik ben ern og nooit geweest vandaar :P


Ik meen dat linksvoor zo'n gate was waar je in kon lopen en daar securities stonden. Als iemand opkiepte dan kwammen uit die hoek de zaklampen. Maar weet het niet meer zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nouja, laten we het even over aan een expert.
Half 11 The Pitcher vs Slimshore.

MAAR WAAR?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rechtsvoor is beter, anders moet je je nog naar de andere kant wurmen :p (rechterkant zitten de doorgangen met het sportpaleis)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Rechtsvoor is beter, anders moet je je nog naar de andere kant wurmen :p (rechterkant zitten de doorgangen met het sportpaleis)

Linksvoor zitten toch de doorgangen? Of ben ik nu alweer verdwaald? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
nielstil schreef:
Rechtsvoor is beter, anders moet je je nog naar de andere kant wurmen :p (rechterkant zitten de doorgangen met het sportpaleis)

Linksvoor zitten toch de doorgangen? Of ben ik nu alweer verdwaald? xd

Daar zitten ook doorgangen. Maar je kunt het beste via de tribune via de rechterkant lopen zoals Nielsstil zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Rechtsvoor is beter, anders moet je je nog naar de andere kant wurmen :p (rechterkant zitten de doorgangen met het sportpaleis)

Linksvoor toch :P? En

Kut doolhof xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
nielstil schreef:
Rechtsvoor is beter, anders moet je je nog naar de andere kant wurmen :p (rechterkant zitten de doorgangen met het sportpaleis)

Linksvoor zitten toch de doorgangen? Of ben ik nu alweer verdwaald? xd

als je langs daar gaat moet je nog helemaal rondlopen om in het sportpaleis te komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Chukkels schreef:
nielstil schreef:
Rechtsvoor is beter, anders moet je je nog naar de andere kant wurmen :p (rechterkant zitten de doorgangen met het sportpaleis)

Linksvoor zitten toch de doorgangen? Of ben ik nu alweer verdwaald? xd

als je langs daar gaat moet je nog helemaal rondlopen om in het sportpaleis te komen :P


Die éénrichtingsgangen zijn echt mega kut daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Conclusie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Half 11 rechtsvoor in de lotto arena. Mischien handig om in de beginpost te zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:50 
 
Hardtraxx Addict

okee! ik zal er dan zijn :D !!
ik ben ook erg makkelijk te herkennen
in draag of een B-front tshirt of een Frontliner shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
jRn schreef:
Hoe zit dat eigenlijk in België?
Schenken ze daar flesjes?

Gewoon plastic bekers, met heerlijk Jupiler bier. (L)


Jupiler bij Bass Events ?

Nooit meegemaakt :p

tis toch Maes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Half 11 rechtsvoor in de lotto arena. Mischien handig om in de beginpost te zetten?

Lijkt me prima :P

Chukkels schreef:
Of je gaat gewoon nuchter -.-

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 11:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een onzin DJ's 3 kwartier boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 13:48 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Wat een onzin DJ's 3 kwartier boeken.

Vind ik ook absurd...
Normaal is Reverze een jaarlijkse afspraak, maar nu moet ik wel toegeven dat ik toch blij ben dat ik voor deze editie pas... De magie van Bass Events is tegenwoordig ver te zoeken :/
Ach ik wacht wel een weekje langer om deftig te kunnen feesten :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat een onzin DJ's 3 kwartier boeken.

Wat is het probleem hiermee? :/ Een half uur of volledig uur kan wel... maar 3 kwartier how maar. Vind het net leuk dat er wat meer variatie is daardoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HALF 11 - WAAR? RECHTS VOOR IN DE LOTTO ARENA TIJDENS THE PITCHER EN SLIMSHORE
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

22u30 is vroeg... :$
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten