Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:12 
 
Hardtraxx Addict

het ligt er ook aan wat voor groep
als het een stamp groep is dus waar iedereen los gaat dan vind ik het echt super dik
maar ik heb ook wel eens vrienden groepen die al na een half uurtje naar een andere zaal willen of 'moe' zijn
en daar hou ik niet van.
bovendien ga ik naar zon feest omdat ik echt van de muziek hou. Het is leuk om dat te kunnen delen. maar als dat niet kan dan wordt zo'n festival/feest er niet minder op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen: kom dus gezellig bij ons staan, gegarandeerd losgaan en altijd gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Combustion schreef:
het ligt er ook aan wat voor groep
als het een stamp groep is dus waar iedereen los gaat dan vind ik het echt super dik
maar ik heb ook wel eens vrienden groepen die al na een half uurtje naar een andere zaal willen of 'moe' zijn
en daar hou ik niet van.
bovendien ga ik naar zon feest omdat ik echt van de muziek hou. Het is leuk om dat te kunnen delen. maar als dat niet kan dan wordt zo'n festival/feest er niet minder op :)

+1

Bij Q-base ook, 2 'dagjesmensen' die met ons mee gingen (wel uit onze vriendengroep) zaten al vanaf half 4 om m'n autosleutels te vragen, en kwamen tijdens b-front de hele tijd vragen of we al naar huis gingen. Mooi niet, ik ben BOB, dus ik bepaal :corn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Zoals gewoonlijk zal ik er wel weer niet bij zijn :$

Ik zoek jou wel op.. (L) :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen de time table, ben hier benieuwd naar!

En ik heb gewoon nu al kriebels voor een feest als dit, ik moet vaker een maand feestpauze nemen. :P Doet het zin krijgen in feestjes namelijk best goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe zit dat eigenlijk in België?
Schenken ze daar flesjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Hoe zit dat eigenlijk in België?
Schenken ze daar flesjes?

Gewoon plastic bekers, met heerlijk Jupiler bier. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Hoe zit dat eigenlijk in België?
Schenken ze daar flesjes?


Je krijgt alles in een klein flesje, met/zonder dop is afhankelijk van degene achter de bar. Maes bier krijg je in een glas en Burn in een blikje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
jRn schreef:
Hoe zit dat eigenlijk in België?
Schenken ze daar flesjes?


Je krijgt alles in een klein flesje, met/zonder dop is afhankelijk van degene achter de bar. Maes bier krijg je in een glas en Burn in een blikje.

Ohja klopt het was Maes daar.. Nu je het zegt. Wat ik nog wel zeker weet was dat je overal heel makkelijk dopjes meekreeg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waardoor je erg makkelijk je enkel kon breken over de harde flesjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar je kon dus wel bijvullen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat is sowiso altijd kut die harde flesjes. Hoevaak ik al bijna mijn enkels kapot heb gestampt op die dingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Maar je kon dus wel bijvullen? ;)


Ja, bij de wc's was er zeker die mogelijkheid. Alleen het was super ver lopen naar de dichtsbijzijnde toilet dat ik ervoor koos om gewoon een nieuw flesje te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Squid schreef:
jRn schreef:
Maar je kon dus wel bijvullen? ;)


Ja, bij de wc's was er zeker die mogelijkheid. Alleen het was super ver lopen naar de dichtsbijzijnde toilet dat ik ervoor koos om gewoon een nieuw flesje te halen.

Is het dan echt zo'n grote zaal? Valt toch wel mee lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Squid schreef:
jRn schreef:
Maar je kon dus wel bijvullen? ;)


Ja, bij de wc's was er zeker die mogelijkheid. Alleen het was super ver lopen naar de dichtsbijzijnde toilet dat ik ervoor koos om gewoon een nieuw flesje te halen.

Is het dan echt zo'n grote zaal? Valt toch wel mee lijkt me?


Het is niet echt zo heel groot, maar je moet toch wel een stuk lopen. Er zijn namelijk niet zo heel veel wc's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Het is niet echt zo heel groot, maar je moet toch wel een stuk lopen. Er zijn namelijk niet zo heel veel wc's.

Pissen in een flesje en dat weer opdrinken dus :whistle: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk dwalen in de gangen tussen de Lotto en het Sportpaleis.
Daar is echt elk rondje anders! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag de timetable, ben eens benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
Ik zou zeggen: kom dus gezellig bij ons staan, gegarandeerd losgaan en altijd gezellig :D

ik vind t best :) anders moet je maar via pm wat gegevens geven ofzo dat ik je op t feest zelf wat stuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Combustion schreef:
ik vind t best :) anders moet je maar via pm wat gegevens geven ofzo dat ik je op t feest zelf wat stuur

Dat is wel zo handig ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, we've kept you in suspense too long. Time to reveal the long awaited line-up for Reverze - Beyond Belief!

Sports Palace
20.00 - 21.00 : Gave
21.00 - 22.00 : Dr Phunk
22.00 - 22.30 : Demoniak Live
22.30 - 23.30 : Lords of Tek
23.30 - 00.00 : Transfarmers Live
00.00 - 00.45 : Da Tweekaz
00.45 - 01.30 : Coone
01.30 - 02.15 : Headhunterz
02.15 - 03.00 : Psyko Punkz
03.00 - 03.30 : Zatox Live
03.30 - 04.00 : Reverze Flashback
04.00 - 04.45 : Wildstylez
04.45 - 05.30 : B-Front
05.30 - 06.00 : Art of Fighters Live
06.00 - 07.00 : Neophyte vs The Viper

Hosted by: MC Villain & MC Chucky

Lotto Arena
20.00 - 21.00 : In-Phase
21.00 - 22.00 : Wasted Penguinz
22.00 - 23.00 : The Pitcher vs Slim Shore
23.00 - 00.00 : Brennan Heart
00.00 - 00.30 : Toneshifterz Live
00.30 - 01.15 : Audiofreq
01.15 - 02.15 : Frontliner
02.15 - 02.45 : Code Black Live
02.45 - 03.15 : Hard Driver Live
03.15 - 04.00 : Alpha²
04.00 - 04.30 : Gunz for Hire
04.30 - 05.15 : Korsakoff
05.15 - 06.15 : Endymion vs Evil Activities
06.15 - 07.00 : Mad Dog

Hosted by: MC DV8

We're counting down the days to Belgium's largest Hard Dance event!
See you all next week!
Saturday the 17th of March in Antwerp!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het enigste positieve aan de line-up van Reverze is dat B-front niet tegelijk draait met G4H. Dat word dus de hele avond bivakkeren in de lotto. Wildstylez voor B-front laten draaien....
Voorstellen voor de meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUCK! Waarom moet Mad Dog nou afsluiten in de Lotto. :cry:
Maar indien ik aanwezig ben kom ik denk ik de Lotto niet uit. :P
En die kans is er! :D
Of het moet voor laatste kwartiertje Wildestijlen en Bob-Front zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles komt zowat goed uit voor mij :thumbsup:

20.00 - 21.00 : In-Phase
21.00 - 22.00 : Wasted Penguinz
22.00 - 23.00 : The Pitcher vs Slim Shore
23.00 - 00.00 : Brennan Heart
00.00 - 00.45 : Da Tweekaz
00.45 - 01.30 : Coone
01.30 - 02.15 : Headhunterz
02.15 - 02.45 : Code Black Live
03.00 - 03.30 : Zatox Live
03.30 - 04.00 : Alpha²
04.00 - 04.30 : Gunz for Hire
04.45 - 05.30 : B-Front

En dan waarschijnlijk zo goed als naar huis.
Ik ga me zowizo kunnen amuseren deze avond.
En op enkele acts zowizo helemaal los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meeting om 3:30 tijdens Alpha2 in de Lotto?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten