Ja, praat Nederlands godverdomme! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Sowieso timetable afwachten voordat we een uur regelen?
Dat wordt een fijn dilemma-tabletje, fijne zaal of fijne muziek.wrote:Sowieso timetable afwachten voordat we een uur regelen?
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
maar toch zin in 
Ik zou gewoon voor een artiest gaan die iedereen wel wat aan vindwrote:Dat wordt een fijn dilemma-tabletje, fijne zaal of fijne muziek.wrote:Sowieso timetable afwachten voordat we een uur regelen?
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Zoals gewoonlijk zal ik er wel weer niet bij zijn 
Wat saaiwrote:Zoals gewoonlijk zal ik er wel weer niet bij zijn
-
JHardtraxxer
- last seen Dec 2022
Vind het altijd leuk als ik bekenden tegen kom, maar altijd als ik op zoek ga naar een meeting vind ik helemaal niemand 
Herkenbaar, en dan ben je meestal je eigen groep kwijt.wrote:Vind het altijd leuk als ik bekenden tegen kom, maar altijd als ik op zoek ga naar een meeting vind ik helemaal niemand
Maar ja, jij bent het aftermovie meisje. Ik zal je denk ik wel herkennen!
-
JHardtraxxer
- last seen Dec 2022
Dat dus. En ik ken dat hele Sportpaleis niet dus als ik dan eenmaal iemand kwijt ben zal 't wel lastig terugvinden zijnwrote:Herkenbaar, en dan ben je meestal je eigen groep kwijt.
Ah, dat moet vast goed komenwrote:Maar ja, jij bent het aftermovie meisje. Ik zal je denk ik wel herkennen!
In ieder geval gehoord dat het een zwaar doolhof is. 
Je kunt er uren ronddwalen. Vorig jaar ben ik gewoon 3x hetzelfde rondje gelopen zonder dat ik het in de gaten had (nuchter btw). Iedere gang lijkt heftig op elkaar en in sommige gangen kom je gewoon niemand tegen.wrote:In ieder geval gehoord dat het een zwaar doolhof is.
Dit dus, en ik liep ineens in het vip gedeelte vorig jaar, wazig doolhof zeg!wrote:Je kunt er uren ronddwalen. Vorig jaar ben ik gewoon 3x hetzelfde rondje gelopen zonder dat ik het in de gaten had (nuchter btw). Iedere gang lijkt heftig op elkaar en in sommige gangen kom je gewoon niemand tegen.wrote:In ieder geval gehoord dat het een zwaar doolhof is.
Goh, dat wordt nog wat om daar m'n maten te vinden. Ook al geen whatsapp.. 
Mwua ik vind het redelijk simpel daar 
Dito! De Westfalenhallen zijn er niks bijwrote:Je kunt er uren ronddwalen. Vorig jaar ben ik gewoon 3x hetzelfde rondje gelopen zonder dat ik het in de gaten had (nuchter btw). Iedere gang lijkt heftig op elkaar en in sommige gangen kom je gewoon niemand tegen.wrote:In ieder geval gehoord dat het een zwaar doolhof is.
Net zo simpel als jullie bewegwijzering zekerwrote:Mwua ik vind het redelijk simpel daar
Onze bewegwijzering?wrote:Net zo simpel als jullie bewegwijzering zekerwrote:Mwua ik vind het redelijk simpel daar?
moeilijk woord voor "hoe rijdt ik er heen". Gewoon snelweg afrit Merksem en je staat al op de parkingwrote:Onze bewegwijzering?wrote:Net zo simpel als jullie bewegwijzering zekerwrote:Mwua ik vind het redelijk simpel daar?
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
kaartje binnen
!
ben benieuwd.
me 2e feest in belgie
ga 'spijtig' genoeg wel alleen omdat me maten er geen zin in hebben.. (naar belgie reizen) maar ik was verkocht door me 1e belgische feest naar mijn idee hangt er zon andere sfeer!
ben benieuwd! ga iig keihard los
ben benieuwd.
me 2e feest in belgie
ga 'spijtig' genoeg wel alleen omdat me maten er geen zin in hebben.. (naar belgie reizen) maar ik was verkocht door me 1e belgische feest naar mijn idee hangt er zon andere sfeer!
Ga je dus alleen ofwat?wrote:kaartje binnen!
ben benieuwd.
me 2e feest in belgie
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
ja maar dat heb ik al vaker gedaanwrote:Ga je dus alleen ofwat?wrote:kaartje binnen!
ben benieuwd.
me 2e feest in belgie
vermaak me prima
en ik leer er meestal wel wat mensen voor de avond kennen
-
CHardtraxxer
- 240 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Is dat zo raar dan??wrote:Ga je dus alleen ofwat?wrote:kaartje binnen!
ben benieuwd.
me 2e feest in belgie
Moet je altijd in groep gaan om je te kunnen vermaken?
Voor mij is het zoals Combustion zegt, ik ben ook al vaak alleen geweest naar feestjes en ik vermaak me ook altijd prima. Het grote voordeel is dat je niet naar andere moet kijken en dat je dus kunt meepikken waar je zin in hebt. The music, the show and the atmosphere, that makes a party
Ja, je moet het kunnen ook. Ik kan dat niet zo zonder vrienden, liefste zelfs nog met heel veel, dan heb je een hele hoop waar je fun mee kan maken en amuseren 
-
CHardtraxxer
- 240 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
En dan uiteindelijk niets van de muziek meegekregen hebben achteraf zoals ik hier al een paar keer gelezen hebwrote:Ja, je moet het kunnen ook. Ik kan dat niet zo zonder vrienden, liefste zelfs nog met heel veel, dan heb je een hele hoop waar je fun mee kan maken en amuseren
En wat doe je dan als je naar een feestje wil maar niemand gaat mee? Blijf je dan maar thuis?
Tja ieder z'n ding natuurlijk, maar ik heb een hekel om in grote groepen te gaan. Ik stoor mij er niet aan dat ik alleen op een feestje ben, ik geniet gewoon van het spektakel