Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, praat Nederlands godverdomme! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso timetable afwachten voordat we een uur regelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Sowieso timetable afwachten voordat we een uur regelen?


Dat wordt een fijn dilemma-tabletje, fijne zaal of fijne muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:44 
 
Hardtraxx Veteran

maar toch zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
nielstil schreef:
Sowieso timetable afwachten voordat we een uur regelen?


Dat wordt een fijn dilemma-tabletje, fijne zaal of fijne muziek.

Ik zou gewoon voor een artiest gaan die iedereen wel wat aan vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:18 
 
Hardtraxxer

Zoals gewoonlijk zal ik er wel weer niet bij zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Zoals gewoonlijk zal ik er wel weer niet bij zijn :$

Wat saai :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:49 
 
Hardtraxxer

Vind het altijd leuk als ik bekenden tegen kom, maar altijd als ik op zoek ga naar een meeting vind ik helemaal niemand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Vind het altijd leuk als ik bekenden tegen kom, maar altijd als ik op zoek ga naar een meeting vind ik helemaal niemand :lol:

Herkenbaar, en dan ben je meestal je eigen groep kwijt. :P
Maar ja, jij bent het aftermovie meisje. Ik zal je denk ik wel herkennen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:56 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Herkenbaar, en dan ben je meestal je eigen groep kwijt.

Dat dus. En ik ken dat hele Sportpaleis niet dus als ik dan eenmaal iemand kwijt ben zal 't wel lastig terugvinden zijn :P

jRn schreef:
Maar ja, jij bent het aftermovie meisje. Ik zal je denk ik wel herkennen!

Ah, dat moet vast goed komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In ieder geval gehoord dat het een zwaar doolhof is. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
In ieder geval gehoord dat het een zwaar doolhof is. :love:


Je kunt er uren ronddwalen. Vorig jaar ben ik gewoon 3x hetzelfde rondje gelopen zonder dat ik het in de gaten had (nuchter btw). Iedere gang lijkt heftig op elkaar en in sommige gangen kom je gewoon niemand tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
jRn schreef:
In ieder geval gehoord dat het een zwaar doolhof is. :love:


Je kunt er uren ronddwalen. Vorig jaar ben ik gewoon 3x hetzelfde rondje gelopen zonder dat ik het in de gaten had (nuchter btw). Iedere gang lijkt heftig op elkaar en in sommige gangen kom je gewoon niemand tegen.

Dit dus, en ik liep ineens in het vip gedeelte vorig jaar, wazig doolhof zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 09:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goh, dat wordt nog wat om daar m'n maten te vinden. Ook al geen whatsapp.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwua ik vind het redelijk simpel daar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
jRn schreef:
In ieder geval gehoord dat het een zwaar doolhof is. :love:


Je kunt er uren ronddwalen. Vorig jaar ben ik gewoon 3x hetzelfde rondje gelopen zonder dat ik het in de gaten had (nuchter btw). Iedere gang lijkt heftig op elkaar en in sommige gangen kom je gewoon niemand tegen.

Dito! De Westfalenhallen zijn er niks bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Mwua ik vind het redelijk simpel daar :D

Net zo simpel als jullie bewegwijzering zeker :thumbsup: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Roebén schreef:
Mwua ik vind het redelijk simpel daar :D

Net zo simpel als jullie bewegwijzering zeker :thumbsup: ?

Onze bewegwijzering? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
urbandesigner schreef:
Roebén schreef:
Mwua ik vind het redelijk simpel daar :D

Net zo simpel als jullie bewegwijzering zeker :thumbsup: ?

Onze bewegwijzering? :D

moeilijk woord voor "hoe rijdt ik er heen". Gewoon snelweg afrit Merksem en je staat al op de parking :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:53 
 
Hardtraxx Addict

kaartje binnen :)!
ben benieuwd.
me 2e feest in belgie
ga 'spijtig' genoeg wel alleen omdat me maten er geen zin in hebben.. (naar belgie reizen) maar ik was verkocht door me 1e belgische feest naar mijn idee hangt er zon andere sfeer!
ben benieuwd! ga iig keihard los :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Combustion schreef:
kaartje binnen :)!
ben benieuwd.
me 2e feest in belgie
ga 'spijtig' genoeg wel alleen omdat me maten er geen zin in hebben.. (naar belgie reizen) maar ik was verkocht door me 1e belgische feest naar mijn idee hangt er zon andere sfeer!
ben benieuwd! ga iig keihard los :D


Ga je dus alleen ofwat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 00:01 
 
Hardtraxx Addict

Squid schreef:
Combustion schreef:
kaartje binnen :)!
ben benieuwd.
me 2e feest in belgie
ga 'spijtig' genoeg wel alleen omdat me maten er geen zin in hebben.. (naar belgie reizen) maar ik was verkocht door me 1e belgische feest naar mijn idee hangt er zon andere sfeer!
ben benieuwd! ga iig keihard los :D


Ga je dus alleen ofwat?


ja maar dat heb ik al vaker gedaan
vermaak me prima :)
en ik leer er meestal wel wat mensen voor de avond kennen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:50 
 
Hardtraxxer

Squid schreef:
Combustion schreef:
kaartje binnen :)!
ben benieuwd.
me 2e feest in belgie
ga 'spijtig' genoeg wel alleen omdat me maten er geen zin in hebben.. (naar belgie reizen) maar ik was verkocht door me 1e belgische feest naar mijn idee hangt er zon andere sfeer!
ben benieuwd! ga iig keihard los :D


Ga je dus alleen ofwat?


Is dat zo raar dan??
Moet je altijd in groep gaan om je te kunnen vermaken?
Voor mij is het zoals Combustion zegt, ik ben ook al vaak alleen geweest naar feestjes en ik vermaak me ook altijd prima. Het grote voordeel is dat je niet naar andere moet kijken en dat je dus kunt meepikken waar je zin in hebt. The music, the show and the atmosphere, that makes a party :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, je moet het kunnen ook. Ik kan dat niet zo zonder vrienden, liefste zelfs nog met heel veel, dan heb je een hele hoop waar je fun mee kan maken en amuseren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 15:32 
 
Hardtraxxer

Roebén schreef:
Ja, je moet het kunnen ook. Ik kan dat niet zo zonder vrienden, liefste zelfs nog met heel veel, dan heb je een hele hoop waar je fun mee kan maken en amuseren :thumbsup:


En dan uiteindelijk niets van de muziek meegekregen hebben achteraf zoals ik hier al een paar keer gelezen heb :D
En wat doe je dan als je naar een feestje wil maar niemand gaat mee? Blijf je dan maar thuis? :/
Tja ieder z'n ding natuurlijk, maar ik heb een hekel om in grote groepen te gaan. Ik stoor mij er niet aan dat ik alleen op een feestje ben, ik geniet gewoon van het spektakel :)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten