Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:24 

Hardtraxx Elite

Squid schreef:
Jurheinen schreef:
Wat een line-up :lol:

Ben nu serieus aan het denken om mijn kaart te verkopen, want die Lotto Arena is echt kut.

Ja? wat is daar zo kut aan dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Jurheinen schreef:

Ben nu serieus aan het denken om mijn kaart te verkopen, want die Lotto Arena is echt kut.

Kon je van te voren ook wel al zeggen dat de line up niet denderend ging zijn op dit feestje, vind hem alleszins beter dan vorig jaar! ;) Hopelijk zetten ze B-Front als laatste hardstyle act voor de hardcore in het Sportpaleis. :)

Ik ga me hier sowieso wel vermaken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:35 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Squid schreef:
Jurheinen schreef:

Kon je van te voren ook wel al zeggen dat de line up niet denderend ging zijn op dit feestje, vind hem alleszins beter dan vorig jaar! ;) Hopelijk zetten ze B-Front als laatste hardstyle act voor de hardcore in het Sportpaleis. :)

Ik ga me hier sowieso wel vermaken. ^^

De line-up was al veel langer bekend, alleen had bijvoorbeeld wel verwacht dat G4H/Frontliner in het sportpaleis zouden staan. De Lotto is vrij klein en de sfeer is lang niet zo vet als op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

Sfeer is in de LA beter dan in het SP imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:14 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Sfeer is in de LA beter dan in het SP imo.

Qua publiek inderdaad wel. Maar ik bedoel qua aankleding van de zaal, lichteffecten en geluidskwaliteit is het SP 100x beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:19 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk komt de timetable snel en is het niet uitverkocht. Al heel lang geen fatsoenlijk feest gehad en als de timetable een beetje fatsoenlijk is ga ik misschien nog wel. Vorig jaar ook erg goed vermaakt ondanks dat er maar 2 sets waren die me konden bekoren :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:29 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Hopelijk komt de timetable snel en is het niet uitverkocht. Al heel lang geen fatsoenlijk feest gehad en als de timetable een beetje fatsoenlijk is ga ik misschien nog wel. Vorig jaar ook erg goed vermaakt ondanks dat er maar 2 sets waren die me konden bekoren :').

Ik geloof dat jij met onze groep mee was toch? Sta in ieder geval met je op een foto geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

Ja bus vanuit Berg ja. Voor zover ik weet sta ik niet op een foto :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:01 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Ja bus vanuit Berg ja. Voor zover ik weet sta ik niet op een foto :P

Afbeelding
Jawel dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:07 

Hardtraxx Veteran

Begaaide foto :P

Zie net dat in de bus ook nog maar 2 plaatsen zijn dus zal hem wel niet worden dit denk ik. Ach ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:26 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Begaaide foto :P

Zie net dat in de bus ook nog maar 2 plaatsen zijn dus zal hem wel niet worden dit denk ik. Ach ja.

De zoon van Zany moet wel komen natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:37 

Hardtraxxer

Ticketje is binnen! Had liever B-front in de lotto gezien imo... :cry: Vorig jaar was de lotto echt genieten qua sfeer en de main was dan weer een mooie aanvulling met Zatox toen... ;) Ik weet wel dat ik me weer kapot ga raggen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:15 

Hardtraxxer

Och.. ge weet toch dat meeste mensen uit België / Frankrijk komen he :) die zijn sowieso vrij Tek of Hardcore minded.
Je kan moeilijk verwachten van een Belgisch feestje dat een "nieuwe" naam als G4H (die misschien wel bekend is in NL) om direct Main stage te staan op Reverze. G4H is quasi onbekend in België.

tIs in mijn ogen wel een mooie verdeling qua namen -> zeker als je 3 stijlen op 1 avond wil brengen en dan nog iedereen min of meer gelukkig houden ;). Gewoon keuzes maken he :)
B-Front in main _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 00:14 

Hardtraxx Veteran

B-Front op de main is juist een nadeel. Op Defqon was dat ook 1 grote ramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:00 

Hardtraxx Veteran

Wordt lekker proppen bij G4H :/ Maarja... nemen we erbij

wij zijn toch maar met 2, bijna identieke smaak dus makkelijk om acts te kiezen die we gaan kijken.

Ben wel blij dat endymion/korsakoff in lotto staan. Hopelijk meer plaats bij AOF dan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

byna zover ofja het komt dichterbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:05 

Hardtraxxer

Dat wordt heen en weer rennen! Ligt nog een beetje aan de TT ook, maar ik heb geen idee hoe die locatie in elkaar steekt :lol: zijn een paar namen die ik sowieso wil zien en de rest.. Afwachten. Wel heeeeel veel zin in :D The Qontinent was 1 groot feest in België, dus denk dat dit ook wel weer vet wordt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Dat wordt heen en weer rennen! Ligt nog een beetje aan de TT ook, maar ik heb geen idee hoe die locatie in elkaar steekt :lol: zijn een paar namen die ik sowieso wil zien en de rest.. Afwachten. Wel heeeeel veel zin in :D The Qontinent was 1 groot feest in België, dus denk dat dit ook wel weer vet wordt :yay:

Als je gewoon op de tribunes blijft (ook staantribunes normaal gezien). ben je op 2 minuten van de ene naar de andere zaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:38 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
J9_ schreef:

Als je gewoon op de tribunes blijft (ook staantribunes normaal gezien). ben je op 2 minuten van de ene naar de andere zaal ;)

Die tribunes is echt een grote dagjesmensen zooi die alleen maar staan te filmen en staan te kijken alsof ze uit een ei komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:58 

Donateur

Heb nog 2 tickets over... als iemand geintresseerd is stuur maar pm.

Opzich maakt het niet veel uit die verdeling. Maar zo krijg je wel een grote kans dat bv G4h samen met B-front staan... Achja, gewoon knallen waar je terecht komt :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 02:14 

Hardtraxx Elite

Nog liefhebbers voor een meeting dan? Ik ken heg, noch steg dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 02:56 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:

1 groot tering doolhof daar. Godverdomme wat een hel was dat... Liep ineens in een ruimte met rode lopers, pilaren etc. toen ik iedereen kwijt was, uiteraard wel vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 12:58 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Ik ken heg, noch steg dus..

Wablief? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:51 

Hardtraxx Elite

8) ergens heg noch steg weten (=ergens de weg niet kennen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:55 

Donateur

jRn schreef:
8) ergens heg noch steg weten (=ergens de weg niet kennen)

aka
Van de kaart zijn
:corn: :corn: :corn:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten